Data e postimit: 2014-10-14 15:57:33
Lexime: 21121 |
Gjylsime!
E di,se si ndihesh kur e ke nje shoqe të zemres?
Ndihesh si te jesh me e pasura ne bote!Nuk frikesohesh nga askush!
Ngaqe e di se dike e ke pas vete!
Duhet te falenërosh Zotin qe te ka sjelle nje shoqe si un!
Si un ti smundesh të gjesh k...
|
I nderuar edi rama une quhem denada koci dhe jam nje nxenese ne shkollen demokracia ne durres.nuk po zgjatem dhe po filloj problemin tim .stina e dimrit eshte e gjate dhe e ftohte ,ne shkolle time kjo stine eshte problem.ne nuk kemi kaldaja prandaj edhe k...
|
Kjo nuk eshte nje leter dosido . Eshte nje leter dedikuar shoqes sime me te mire . Ajo quhet V.T 😇. E falenderoj zotin qe me njohu me te .
Mike e di qe do habitesh kur ta lexosh kte leter .🥰 Jo me kot po e shkruaj . Keto kohe ti ke qene personi me...
|
E dashur ANA
Shoqja ime me ka marr malli shum .Jam shum e mrz sepse kam qen shum e vetmuar dhe shum e ngarkuar ne mesime dhe shkolla sme ka shkuar mbar do te doja qe te te kisha ketu dhe te shprehesha dhe te kisha perkrahjen tende .
Te lutem eja sa ...
|
Autori:
autorja X
·
Lloji:
Leter
·
Tema:
njohja dhe perballja me vetveten, kjo eshte nje nder letrat me te bukura qe kam lexuar dhe do doja qe dhe shume te tjere ta lexonin per fat te keq autorja nuk dihet kush este po kjo leter eshte mallengjyese
leter zemres
15.1.2017
Haha, nuk kam menduar kurrë se një ditë do arrija të qeshja me veten . Më në fund dhe këtë e bëra, qënka e çuditshme por kuptohet keqardhje për veten mund të ndiej vetëm unë. Nuk e di si kanë shkuar gjërat por ...
|
Jeni ndjer ndoonjehere te vetmuar?Une po.Nuk e di po mendoj qe njerezit jane shume te padrejte ata dine vetem te tallin,perqeshin,dhe tu duket vetja me mire se te tjeret.Nuk e kuptoj se perse njerzit nuk shohin punet e veta,te merren me veten dhe t'i lene...
|
... nuk e di pse po te shkruaj ketu duke e ditur qe nuk do e lexosh kurr.. Porse u gjeta ne kete situate dhe ja ku me ke ketu duke shkruajtur nje leter per ty. Nuk e di nga t'ia filloj , di vetem te them qe ne nje menyre o tjetren je bere i vetmi motiv i ...
|
Hejj Ckm,
Besoj se te erdhen letrat qe te kam derguar dhe me beso se do te te shkruaj dhe shume te tjera.
Sot ta ndjeja nevojen sic cdo dite. Desha te te them se qe kur je larguar ti nga kjo bote,njerezit e ndyre shumohen akoma dhe me shume.Po po ata nj...
|
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te tregoj se sa vler ke ti per mua ndoshta fjalet qe un ti kam thene disa kohe me par mik kane qene te kuptimta por ta dish se ne jeten time skam pasur kurr shoqe ...
|
hi.. u rrita me mendimin se te dish, eshte dicka e bukur qe te mbush shpirtin, dicka jo imorale, por kam kuptuar se te kesh, te kesh dhe nuk ka rendesi se sa di, te paturit ka blere dhe dashurine, jeten, dijet. tani jam ne lufte me boten dhe me cdo gje qe...
|
Hej,ckm!!!
E mbajta fjalen,te shkruajta perseri . . .
Me mungon,me mungon 100000000000000000000x
Shpresoj qe po me shikon nga lart teksa shkruaj kete leter.Kam blere nje ilaq qe ne sy te njerezve te ben te lumtur ishin 3 pale 1 mije leke.Ahahah se bej ...
|
me jep nje kafe te lutem
nje dopjo hashash
dhe nje kallash
ti ne kripen e diellit embel rezatoon
nje te dredhur te madhe ma dergooon
si tja beeej si tia them
pompen une ta thith e ndrojtje te mos kem
ti them mirmengjes ti them mirmengjes
dhe nje...
|
E dashur vetja ime,
Po te drejtohem ty sepse e kam ven re se si jeta po abuzon me ty. E di se ajo buzeqeshja jote e perditeshme tani eshte shuar. Gjithashtu e di se shum persona te rendesishem jane larguar nga jeta jote dhe nuk kan ndermend te kthehen pa...
|
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes.
Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
|