Data e postimit: 2014-09-26 12:25:14
Lexime: 4658 |
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy familje fshatare Tuvaket dhe Valinet. Ata punonin egersisht me token jopjellore per te siguruar jetesen e tyre modeste. Te dyja familjet kishin secila nga kater...
|
Ishte nje vajz qe quheshte Diana ajo ishte 9 vjeqe.Prinderit e saj nje dite u kthyen nga puna shum te lodhur.Ata e pan Dianen te habitur sepse ajo kishte gatuar dreken i kishte lar enet etj.Prinderit u gezuan aq shum dhe e falemderuan me nje loder qe e d...
|
Nje njeri deshi njeher te blente gomar, por se pari e mori per ta provuar e per ta njohur e per ta provuar se sa vlen . E afroi te grazhdi dhe e la me gomaret e tjer , mirpo ai gomar i la gomaret e tjer dhe ndenji afer gomarit me pertac dhe me grykes .
...
|
Si mund te te urrej?
Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend?
Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?!
Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty?
E si mund un dashuri, te fillo...
|
I VETMUARI
Në rrugët historike të Prishtinës shtrihej i vetmuari. I leckosur dhe nën mendime ngrohte duartë e ngrira nga ftohtësija e dimrit, faqet iu kishin zbehur, dhe shpresat iu kishin shuar, këmbët e zbathura shkonin...
|
27 Nentor 1999. Nate. Pak minuta para se akrepi te shenoje 00:00. FIllimi I nje dite te re. Ose…
Djaloshi kishte rene gjume disa ore perpara, ndersa prinderit po behen gati per te fjetur. Deri tani po flisnin per te ardhmen e djalit, se si mund te luft...
|
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja !
Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane familjes,kur ti qesh,kur ti qan me ata.Ndoshta ti nuk e vren por ata gjithmone mundohen qe te mbrojne, e te shpetojne,e megjithese ti e perserit nje gabim at...
|
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur era ledhatonte floket e mia,rrezet e diellit shkelqenin dhe ngrohnin mendjen time.-Ah sa dite e bukur qe ishte.
Vazhdova rrugen,dhe duke ecur rastisa ne ...
|
ne mengjes u zgjova dhe u vesha per te shkuar ne shkolle kur shkova mberrita ne shkolle me autobus hyra ne klase dhe u u la ne nje banke dhe ne e kishim nje shok shume te mire ai me tregoi se neser do te shkoje ne australi dhe une u merzita shume dhe ai m...
|
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
|
nje dite nje dhelper duke mdenjur pa nje dallendyshe me nje cope buk ne goj.
Dhelpra u afrua afer dallendyshes .dhelpra donte tia mirrte buken dhe te ikte.dhelpra i tha dallendyshes do te kendosh. dallendyshja tha: pse te kendoj? dhelpra u pergjigj:te sh...
|
Shtëpia në pemë
Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm.
Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
|
Ne kete tregim behet fjale per nje vajze e cila ishte e pasionuar pas poezive , tegimeve ,enderave dhe aventurave.Ajo lexonte shume ngaqe mund te imagjinoje, por nje dite i ndodhi diqka qe me te verte qe ajo donte , nje Aventure. Pyessni: Cfare Aventure ...
|
"...843. Doreras thirret aj, i cili vret kend me dore te vet.
854. Besa asht nji vade lirije e sigurimi, qi shpija e te vramit i ep dorerasit e shpijarvet te tij, tuj mos i ndjek per gjak perkohsisht, e mje ne vade te caktueme.
855. Me cue ngjind per b...
|