Data e postimit: 2014-09-20 10:18:24
Lexime: 5861
Per ty....
Autori: Anarisa
Lloji: Leter
Tema: Per ty....
Shkolla: Ahmetaq
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


... nuk e di pse po te shkruaj ketu duke e ditur qe nuk do e lexosh kurr.. Porse u gjeta ne kete situate dhe ja ku me ke ketu duke shkruajtur nje leter per ty. Nuk e di nga t'ia filloj , di vetem te them qe ne nje menyre o tjetren je bere i vetmi motiv i jetes time.Kam deshire te te shoh. Kam deshire te ndjej, te te prek , me mungon tmerresisht, te dua......
Githcka filloj me nje puthje, nje magji qe me mori mendjen me mori shpirtin duke e ditur qe nuk do jesh kurr i imi sepse ti i perket asaj....
Hap syte cdo mengjes dhe ndjej nje boshllek ne shpirtin tim dhe pyes veten pse duhej te ndodhte kjo gje, pse une te dua akoma edhe pse ti sje me i imi ???
Hyre ne jeten time ne maje te gishtave, pa u ndier dhe une qe e mbaja veten si te forte ste rezistova dot.
Me ty doja te kaloja jeten time, doja qe me ty te ndaja gezimet, emocionet dhe hidherimet...
Pse nuk e kupton qe une te dua cmendurisht, per ty do jepja jeten...
Te lutem me ler te jetoi ,me ndihmo te te urrej, zhduku nga jeta ime....
LAMTUMIRE



C'mekat pata bere o zemer?!
Qe m'denove pa meshire, nese...
ti, doje nje tjeter mund t'ma thoje
fare mire...Koken z'dua ta ul, as te
skuqem, e as te qaj, se te Desha
s'bera turp, se te Dua...nuk kam faj!

Vepra te ngjashme
Autori: Riad Misini · Lloji: Leter · Tema: Gjyshi Im
Gjyshi Im Gjysh I Dashur Sa Fort Te Dua Sa Fort O Gjysh Me Mungon Mua Lojrat,Mesimet E Tua Kurr Si Harroj Me Mesove Mua Gjysh Si Te Veproj Gjysh More Gjysh Tasht Ti Ku Qendron Ne dhe te Ferizajit Aty Po Pushon
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Anais · Lloji: Leter · Tema: pa kuptim
E dashur vetja ime ... Nk e di se c te ka ndodhur.Shoh se kohet e fundit ke ndryshuar shume. Une...une ty nk po te njoh me. Nk e di se si ndryshove brenda nje kohe kaq te shkurter. Asgje nk esht me si me pare. Jam duke kerkuar shume per ty por fatkeqsish...
Autori: dhurata · Lloji: Leter · Tema: kjo leter eshte nje kerkese ndaj drejtorise se shkolles per shkak te ...
e nderuar z.drejtoreshe, une quhem ... dhe jam ne klasen e 7.. sic jeni ne dijeni ne shkollen tone mungon nje kend sportiv.gjithmone kemi deshiruar te kemi nje fuhe futbollime bar artificial, nje rrjete volejbolli,disa paralele , nje piste te vogel vrap...
Autori: Andi · Lloji: Leter · Tema: Gëzuar 2019
I dashur Miri. Gëzuar vitin e ri 2019. Të uroj nga zemra ime e vogël një vit sa më të mbarë. Pjatat me meze Gotat me raki, Ejani tani, Te frstojm vitin e ri
Autori: unknown.F.L · Lloji: Leter · Tema: leter zyrtare
I nderuar zoti x: Me lejoni te prezantohem si fillim. Une jam x nga shkolla Kole Koci, ne klase te tete. Me anë të kësaj letre ofroj falenderime te shumta dhe vertet te sinqerta per ftesen tuaj ne konkursin e gjuhes se huaj. E vleresoj vertet faktin...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Leter · Tema: Gjysh...
Gjysh...te dua shum edhe pse ti je mbi yje te enderroj gjithmon,je pran meje ne ëndërrat e mia.Kur ti ike ne boten tjeter jeta ime eshte bere e hidhur por edhe shpirti im ka vdekur pa ty.Ti ishe ai qe bente jeten time te lumtur,ti ishe arsyeja qe un jet...
Autori: ONA LIONA · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
E dashur ANA Shoqja ime me ka marr malli shum .Jam shum e mrz sepse kam qen shum e vetmuar dhe shum e ngarkuar ne mesime dhe shkolla sme ka shkuar mbar do te doja qe te te kisha ketu dhe te shprehesha dhe te kisha perkrahjen tende . Te lutem eja sa ...
Autori: Denada · Lloji: Leter · Tema: Leter edi rames
I nderuar edi rama une quhem denada koci dhe jam nje nxenese ne shkollen demokracia ne durres.nuk po zgjatem dhe po filloj problemin tim .stina e dimrit eshte e gjate dhe e ftohte ,ne shkolle time kjo stine eshte problem.ne nuk kemi kaldaja prandaj edhe k...
Autori: Anaili · Lloji: Leter · Tema: Urim per motren time
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj diten qe ti erdhe ne kete jete, ne jeten tone dhe mbi te gjitha ne te timen. Faleminderit qe je motra ime! Personi perballe se ciles “dashuria” largohet ...
Autori: Sweet home · Lloji: Leter · Tema: Home Sweet home
My secret is: MY FAMILY iS MY LIFE HOME SWEET HOME To home has is more happiness I LOVE MUCH My Home
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Andi Hibroj · Lloji: Leter · Tema: Ditari
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. B...
Autori: xhesika toska · Lloji: Leter · Tema: nena
te flasesh per ty eshte bukur por edhe veshtire se je nje person i papershkrueshem.Sot mendova qe te mar urimet e gjith botes e te uroj por pak e pamundur se te pershkruash ty me pikpamje do kohe.Kur numeroj gjerat e cmuara qe kam ne jete ty te numeroj d...




Komentet e fundit!

Emri: Gersa
Email: Gersacela9@gmail.com
Komenti: Cum I bukul

Emri: Blinera
Email: Blinera-murataj@hotmail.com
Komenti: Shume me pelqeu

Emri: sara
Email: sara123@ymail.com
Komenti: mua me pelceu shume

Emri: sara
Email: sara123@ymail.com
Komenti: mua me pelceu shume

Emri: fi50566
Email: 5r95@gmail.com
Komenti: kot



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com