Data e postimit: 2014-09-13 12:05:02
Lexime: 100121 |
na eshte dashur te bejm nje rrug te gjate per te ber te arrijme deri te kjo qe e gezojme sot tek e shtrejta liri peer te cilen luftam gjate me shekuj por ne fund e tere kjo ja vlejti breza te tere kan derdhur gjakun e tyre per kombin tone
ti kujtojme ri...
|
nje vella e nje moter
te bukur si ulli
vellau me thot
moter te dua.
por kam binjaken
nuk ben ta harroj
tere boten tia u dhurosh
njeri tjetrin nuk e mashtrojne.
ashtu zoti i krijoj
nenen e babain be vemendje
i ndegjojne
sepse jeten e lumtur ...
|
-Secili profesion ka bukurite e saj të veta, pasiguri, dinamika, etj, por gjëja më e rëndësishme është që të jetë me dashuri ajo qe ne bëjmë. Unë nga vitet e mia të hershme e dija se kam kërkuar për të studiuar ekonomi, por sigurt do t...
|
Po binte shi!
Ne nje mjergull ndjenjash te ndieva ty por nuk te pashe.
Papritur mendova- ska asgje pas atij tymi.
U ndieva i humbur ne mes te gjithckase...
Isha i lagur i bere qull por gje nuk shihja.
Shijova shijen e lekures time te lagur.
Nj...
|
rritu vendi im
rritu vendi im i shtrenjte,
zemren shume te forte e ke,
ke rinine sikur pranvera,
ndertues se botes se re.
brigje dhe fusha pjellore,
lumenj,perroje,gurra,
djem dragonj,vasha nusrore,
gra trimeresha edhe burra.
...
|
pranvera eshte stina e pare e vitit dhe ajo fillon me 21 mars.pranvera gjalleron gjithcka.fillon te nxehet moti dhe del lajmetarja e pare e pranveres lulebora.cdo kopsht lulezon dhe mbush vendin gjithe gjelberim.deshira jone eshte te kthehehen zogjte shte...
|
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te bukur prej ari.Stina e vjeshtesna sjell nje mot jo shume te preferueshem per femijet te cilet nuk jan adhurues per shiun dhe te ftohtit pa bore.Por stina e vje...
|
VELLAI IM ESHTE JETA IME ESHTE ZEMRA IME. PA TE UNE NUK JETOJ DOT. DICKA TE VOGEL TE KETE AI UNE VDES PO SIA PLOTESOVA. CDO MENGJES KUR ME ZGJON ME DUKET SIKUR ME ZGJON NJE ENGJELL.VELLAI IM ESHTE ENGJELLI IM MDROJTES ESHTE ZOTI IM ESHTE SHPIRTI IM. NUK K...
|
Me 28 nentor 1912 Ismail Qemali ngriti flamurin në Vlore dhe shpalli pavaresine e Shqiperise.
Ismail Qemali - Shpallja e pavarsisë
28 nëntor, 1912
U kthye me bashkëpunëtorët e tij në Shqipëri nga Trieste për në Durrës e më tej për në Vl...
|
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i mbushur me magji dhe kur do ta lexojme do te beje cudira ne mendjen tone.
-Edhe pse ka shume gjera te tjera qe na ndihmojne ne zhvillimin tone,libri eshte...
|
mesuesen e dashur,
une shume e dua,
pas prinderve te mi,
me e shtrenjta per mua.
per gjera te bukura,
gjithmone na meson,
kur i kryejme detyrat,
na perkedhel dhe ledhaton.
mesuesen time,
kurre sdo ta harroj,
nder vjerrsha dhe tregime,
une d...
|
Shume njerez mendojne se paraja eshte gjithcka. Por,pse keta njerez nuk e kuptojne? Nuk e dini se lirshmeria e mendimit eshte gjeja me e cmuar qe mund te ekzistoje?! Pa te ne nuk vlejme,pa te jemi njerez te shitur tradhetare te se vertetes.Te vertetes tun...
|
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dhe bujqit dalin e punojn ne ara. Ne pushimet verore shume njerze dhe femije shkojn ne vende te shumta zbavitesa , argetuese. Ne vere ditet zgjasin dhe netet...
|
pranvera erdhi. ditet tani jane me te gjata. moti eshte me i ngrohte.. bore ka vetem ne maja te larta te bjeshkeve.
tani ne vend te bores shpesh bie shi. perrojet dhe lumejte vershojne fushat dhe arat.
nen kaqubat dalin lajmetaret e pranveresh - lulebor...
|