Data e postimit: 2014-08-30 16:37:00
Lexime: 5817
princesha dhe shkopi i deshirave
Autori: medina shijaku
Lloji: Analize letrare
Tema: princesha dhe shkopi i deshirave
Shkolla: 3 deshmoret
Klasa: 5a
Qyteti: Kavaje
E-mail: Email eshte i fshehur!


Na ishe nje here j princeshe e bukur dhe e embel me emrin Emiliqe jetonte me mbreti dhe mbretereshen ne keshtjellen e endrave. Lar po shume larg jetonte ne shpellen e zeze shtrigae perbindeshave.Nje nate ne koder po ndriconte nje ylle i vogel. Princesha shprente deshirene saj ne fakt ai nuk ishte nje ylle por shkopi i deshirave.Shkopi i deshirave nuk mund ta plotesonte deshiren e princeshesper te ikur tek princi i saj i endrave sepse\po ta merrte vesh shteriga do ta vriste.Princesha ate nate princesha u arratis drejt keshielles se princi . Kur shtriga e pa princeshe vetem ne pyll duke vrapuar e kapi . Kur princi e mori vesh tha se do ta vriste shtrigen. Princi u drejtua drejt shpelles se zeze. Gjate perleshjes emili i tha nje kanarine te merrte shkopin e deshirave. Kanarina e mori shkopin e deshirave dhe e shprehe deshiren e saj qe shtiga te vdiste. Shtriga vdiq dhe princi u mrtua me princeshe dhe jetuan te lumtur pergjithnje.FUNDDDDDDDDDDDDDD.

Vepra te ngjashme
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosova u la me gjak Nënat shqiptare si e ka pas gjith atë merzi prap kan lind e rrit fëmijë per me e fitu ket pavarsi nan kosova asht unike gjithë i perballon hasmit 3 her të hasmit i përballove edhe më ne fund prap u qlirove edhe si te grini ...
Autori: albion nikqi · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
Dimri eshte nje stin shum e bukur sepse bie bor,femiet luajn me bor etj.Ne dimer jane festat e fundvitit ne te cilen jane VITI I RI etj.Kur vie VITI I RI ne gezohemi sepse vie nje vit i mir dhe i mbar,por disa nuk gezohen prej problemeve te tura.Ne dimen ...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
Autori: Drin · Lloji: Analize letrare · Tema: Endërra ime
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dhe te luaj ne pese ligat me prestigjioze te Evropes.Eshte nje enderr dhe pasion te cilen shpresoj ta realiozoj qe nje dite te luaje per ngjyrat e flamurit t...
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Pse
Pse nuk jam dielli? Ngrohtesi te ofroj, Pse nuk jam flutur? Ne qiell te fluturoj. Pse nuk jam bilbil? Pranveren ta zgjoj, Pse nuk jam dallendyshe? Gjithmone te shtegtoj. Pse nuk jam laps? Poezi te shk...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Fjalë të urta
Gjysherit thonë... 1.Ate që e pështyn mos e lepij. 2.Ajo që ke frik të gjen. 3.Zjarrit po nuk i fryve nuk ndizet. 4.Mendja e lartë , këmbët në baltë. 5.Dita e mirë dihet në mëngjes . 6.Fqinjtë e mirë kanë vlerë të madhe. 7.Gjuha...
Autori: Jutbina Metaj · Lloji: Analize letrare · Tema: 8 marsi
Nena ime e dashur, Oh sa shume te dua, Ti je e rendesishme, ...
Autori: Fotesa jelliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: vendlindja ime
Nje qytet me vlera te larta me kutura te vjetra dhe tradita te ndryshme.Minjera e Trepqes e cila ne qytetin ton sjell shum turista te cilet e vizitoj ate e kemi edhe ure e ibrit e cila e ndan kete ,qytqet te bukur ne dy pjes.Kemi parkun me te bukur ne Mit...
Autori: Madit Syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Dhuratat e ditëlindjes
DHURATAT E DITELINDJES Na ishte nje mbret dhe nje mbretereshë ata kishin nje vajz te quajtur Dajana.Nje dite dajana kishte ditelindjen dhe prinderit vendosen qe ti ftonin te gjithe femijet e fshatit.Kur dajana hyri në dhomen e ndejes ata duartrokiten...
Autori: fatjon rama · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuhe shqipe
atdheu eshte gjeja me e shejt sepse aty linda u rrita ndoshta dhe do te vdes ka njerz qe jetojn jasht atdhut por kan mall ndaj atdheut sespe aty u mesove te ec te vrapj te shkruaj dhe te lexoj atdheu eshte nena e dyt kur ta degjojm fjalen atdhe aty ki shu...
Autori: Anaili · Lloji: Analize letrare · Tema: Ndjenjat
Poezia ime ngjan me kartolinat ne festa. Gjithsecilit i takon nje urim. U ngjan diteve te mbushura plot me ngjarje qe ndonjehere zgjasin deri ne agim. Flet per gezimet, per lumturite e mia, kur nje lajm i bukur mbremjen ma zbukuron. flet yjet ...
Autori: ana atka · Lloji: Analize letrare · Tema: Natyra
Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,rete nuk do...
Autori: ............... · Lloji: Analize letrare · Tema: qendra e qytetit tim
ne qytetin e memaliajt puna vazhdon pa pushuim per ndertimin e qendres se qytetit tone.nje pune e madhe po zhvillohet ne memaliaj.zhurmat e makinave te punes degjohen qe larg dhe nuk pushojne kurre.qyteti yne po gjallerohet dhe ne te njejten kohe edhe po ...
Autori: Enejda Noj · Lloji: Analize letrare · Tema: ese Autostrada Durres-Kukes-Prishtine
Shqiperia,ky vend qe mbart emrin e shpendit gucimtar.E shtrire si tapet begatie ne Europen e kulturave.Qendron e shtrire ne pjesen perendimore dhe pjeserisht qendrore te Ballkanit.Me dalje te gjere ne detin ranor te Adriatikut e shkembor te Jonit.Ajri i ...




Komentet e fundit!

Emri: SARIN
Email: reganbros@gmail.com
Komenti: shit

Emri: SARIN
Email: reganbros@gmail.com
Komenti: Pergjigju Emri: popsi Email:

Emri: SARIN
Email: ruku@yohu.com
Komenti: e ke kopjuar.yyyy.thuaj shpejt mos ke bere shkurtim

Emri: ilda
Email: ilda-thaqi@hotmail.com
Komenti: me pelqeu shum ky tregim ju uroj fat edhe per tjera

Emri: Liljana gorani
Email: Goranililjana@gmail.com
Komenti: Ky po që eshte tregim!shume bukur,por kujdes se Kur shkruan Ben gabime

Emri: medina shijaku
Email: medina.titi@hotmail.com
Komenti:

Emri: medina shijaku
Email: medina.titi@hotmail.com
Komenti: PRESSSSSSSSSSS KOMENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com