Data e postimit: 2014-08-26 19:03:56
Lexime: 7892
Gjyshi
Autori: Xhava Mema
Lloji: Leter
Tema: Gjyshi
Shkolla: Qemal Stafa
Klasa: 11A
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


I dashur gjysh,
Kjo letër të dedikohet ty Gjysh, për të dëshmuar se ishe dhe do të mbetesh për gjithmonë më i miri… Zoti te mori nga une ne daten 31.12.2009 ora 18;00.Nje dite shue e trishtuar per mua.Nje dite ku me humben forcat per te perballuar ngjarjet e tjera qe me duhej te peballesha .Nje dite ku bashke me frymen tende u ndal dhe fryma ime.Nje dite ku shpresa u shua.Nje dite ku une qe prej asaj dite nuk shkoj me ne dyqan per te blere pakete sepse skam kujt tia blej.Nje dite ku lotet mu mbaruan. Edhe pse ti nuk jeton me une e di qe ti me shikon nga lart. Me ka marre shume malli per ty.Shpresoj te jesh mire.Gjithashtu shpresoj ti kem mbajtur premtimet qe te kam bere 1 ore pare se zoti te te merrte nga une.Me the qe te kujdesesha per motrat dhe vellezerit e tu ,qe te behesh vajze e mire ,qe te mesosh shume dhe qe babi dhe mami te jene krenare per mua.Nje gje me ka ngele ne zemer qe ti nuk munde ti shohesh dhe dy djemte e tu te martuar,por po te jap une pak informacion per to.Xhaxhi Liman u martua me nje grua qe te le pa fjale nje grua e mrekullueshme,nje grua qe rralle gjendet.Gjysh,tani ata do te behen me djale dhe shpresoj tia ngjisin emrin ne emrin tend.Xhaxhi lad dhe ai u martua me grua shume te mire , puntore. Shpresoj ti kesh pare dhe ti nga lart. Te gjitheve na mungon shume .
Te puth fort,mbesa jote.

Vepra te ngjashme
Autori: Rudina Gurra · Lloji: Leter · Tema: Vellai im .
Ike vella ! Me le vetem ! Si nuk mendove per mua te shkreten ! Qaj ! Nat ,dit pa pushuar . Dashuria ime per ty nuk ka te mbaruar . Nat e dit vuaj shum. Vec ne enderr te perqafoj pafund. Nuk ngopem dot duke te perqafuar . Se malli im per ty...
Autori: ONA LIONA · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
E dashur ANA Shoqja ime me ka marr malli shum .Jam shum e mrz sepse kam qen shum e vetmuar dhe shum e ngarkuar ne mesime dhe shkolla sme ka shkuar mbar do te doja qe te te kisha ketu dhe te shprehesha dhe te kisha perkrahjen tende . Te lutem eja sa ...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Leter · Tema: Flas Me henen
Flas me henen ne erresiren e nates kur nuk shifen gjurmet e njeriut kur nuk mund askush ta pargjykoj heshtjen time i vetmi qe mund te me degjoj eshte Zoti dhe te vetmit qe i shoh jan hena dhe yjet per rreth saj ah sa kam per te folur, me dhimbjen e t...
Autori: lola · Lloji: Leter · Tema: i need nje mendim :')
hi.. u rrita me mendimin se te dish, eshte dicka e bukur qe te mbush shpirtin, dicka jo imorale, por kam kuptuar se te kesh, te kesh dhe nuk ka rendesi se sa di, te paturit ka blere dhe dashurine, jeten, dijet. tani jam ne lufte me boten dhe me cdo gje qe...
Autori: Melisa · Lloji: Leter · Tema: Nene e dashur
E dashur gjyshe,qdo dit e ndjej mungesen tende,malli per ty me kaplon qdo dit,qdoher kur shkoj ne shtepi kur e shoh qe nuk je aty syt me mbushen lot.Ndonjeher ulesha dhe mendoja:Ah si te ishte pran meje,te mi perkdhelte floket,me ka marr malli ta shoh vet...
Autori: Anais · Lloji: Leter · Tema: pa kuptim
E dashur vetja ime ... Nk e di se c te ka ndodhur.Shoh se kohet e fundit ke ndryshuar shume. Une...une ty nk po te njoh me. Nk e di se si ndryshove brenda nje kohe kaq te shkurter. Asgje nk esht me si me pare. Jam duke kerkuar shume per ty por fatkeqsish...
Autori: Erjola · Lloji: Leter · Tema: Babi
Ky urim shkon per njeriun me te mire ne bote... per njeriun qe ka punuar dite e nate per ne...per njeriun qe nuk e ka njohur kurre fjalen lodhje dhe nuk diti ta thonte ndonjehere... per njeriun qe ka punuar me mish e me shpirt per te plotesuar deshirat to...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Leter · Tema: Shoqe
Gjylsime! E di,se si ndihesh kur e ke nje shoqe të zemres? Ndihesh si te jesh me e pasura ne bote!Nuk frikesohesh nga askush! Ngaqe e di se dike e ke pas vete! Duhet te falenërosh Zotin qe te ka sjelle nje shoqe si un! Si un ti smundesh të gjesh k...
Autori: Klevisa Buzi · Lloji: Leter · Tema: Letra
Nje leter per ty kam shkruar.Nje zemer per ty kam hapur,nje liber per ty kam shkruar.Sa bukur eshte te shkruash per nje mik te dashur per ty nje zemer eshte hapur si qielli i kthjellet nen driten e henes.Kete ese po e shkrauj per nje mike qe se kam me ppr...
Autori: danny · Lloji: Leter · Tema: nje dashuri e zbehte
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa e patur nje qellim,qaja si femije,por per dike qe nuk e meritonte. Mendoja se ecja gjate jetes me dashuri,por jo. Nji dite isha krejt e veteme,po mendoja: ...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Leter · Tema: MIRMENGJES
me jep nje kafe te lutem nje dopjo hashash dhe nje kallash ti ne kripen e diellit embel rezatoon nje te dredhur te madhe ma dergooon si tja beeej si tia them pompen une ta thith e ndrojtje te mos kem ti them mirmengjes ti them mirmengjes dhe nje...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter atij
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite te ndjej me afer meje. Me mungon .Ti nuk je ketu me,thjesht nuk je .Dreqin,mund ta di pse ike? Pse ike lart n'qiell? Kur mora vesh lajmin e vdekjes ten...
Autori: aurora quni · Lloji: Leter · Tema: per jeten dhe fuqin e saj
Qdo gje qe na ndodh ne jet per mir vet me vete flasim . po pra kjo jam un ... por kur vie qasti te perjetojm ndonje tragjedi te gjith thojn ,,pse jetoj pse mua kjo jet,, por ndalo dhe mendo ishe ti\ajo qe kur perjetoje lumturi nuk te shkonte ne mendje te...
Autori: MEXHAIT OSMANI · Lloji: Leter · Tema: MESUESI I IM I DASHUR
MESUES IM I DAASHUR UNE TY SHUME TE DUA TI MUA ME MESOVE UNE TE DUA SHUME TY TY ME MESOVE SHKRIM DHE LEXIM UNE TANI EDHE PSE JAM I RRITURR DI SHUME GJERA POR TI ASNJEHR NUK DO TE HARROJ TY UNE TY SHUME TE DU MESEUES MENDOHEM ME VETEN PSE TI MUA ME BRAKTI...




Komentet e fundit!

Emri: xhovana
Email: mirtezan.mema@hotmail.co.uk
Komenti: shum bukr

Emri: xhovana
Email: mirtezan.mema@hotmail.co.uk
Komenti: shum bukr

Emri: xhovana
Email: mirtezan.mema@hotmail.co.uk
Komenti: shum bukr

Emri: xhovana
Email: mirtezan.mema@hotmail.co.uk
Komenti: shum bukr

Emri: xhovana
Email: mirtezan.mema@hotmail.co.uk
Komenti: shum bukr

Emri: qefser
Email: qefser. ser@shtmail. com
Komenti: nena eshte fashuria jone ajo na yshqen, na pastron, na kreh, na vesh etj por edhe diqka ajo kujdeset per ne kur ne kemi nevoj

Emri: qefser
Email: qefser. ser@shtmail.com
Komenti: une e di se edhe gjyshin dhe gjyshen duhet ti respektojme por me pare duhet ti respektojme prinderit pastaj gjyshin dhe gjyshen

Emri: qefser
Email: qefser. ser@shtmail.com
Komenti: une e di se edhe gjyshin dhe gjyshen duhet ti respektojme por me pare duhet ti respektojme prinderit pastaj gjyshin dhe gjyshen

Emri: orges
Email: orges_m@yahoo.com
Komenti: :

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: e prekshme,terheqse por te tregohemi realiste nk te kan ikur vetem ty personat me te dashur por gjithsesi ishte nje leter e shkruar bkr dhe me ndjenje te lumte


Emri: arberita
Email: arberita.rita@hotmail.com
Komenti: ua me ke bere per te qajtur shum e bukur kjo leter me vjen keq qe gjyshi jot si ka arritur do per ti par dy djemt shume e ndjeshme qenke klm letra me e bukur qe kam lexu najher kjo eshte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com