Data e postimit: 2014-08-14 19:23:48
Lexime: 82819
ese per shkollen
Autori: Arbenita Gecaj
Lloji: Ese pershkruese
Tema: SHkolla
Shkolla: "Halit GECI "
Klasa: 8b
Qyteti: Llaush
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shkolla ime, vendi të cilin çdo ditë e vizitoj, dhe vendi i cili çdo gjë mua më mëson. Ajo është vendi më i mirë për mua, aroma që lëshon shkolla ështe ushqim i trurit tim, oborri i saj është si parajsa, muret e saj janë si shtëpia ime, shokët dhe shoqet janë si familja ime e dytë, arsimtarët janë si prindrit e mi të dytë. Shkolla është vendi më i shtrenjtë, aty gjej gjënë më të ndritshme "Diturinë", sepse shkolla është çelsi i së ardhmes. Pa shkollë, askush nuk di sesi të sillet, apo sesi të kryejë një punë me rregull, shkolla bëri që ne të mësojmë gjëra të cilat çdo ditë i hasim si vështirësi. Ajo na mësoi shkrim, lexim, llogaritje, historinë e vendit tonë dhe botës, gjuhë tjera dhe shumë e shumë gjëra të cilat nuk kanë mbarim. Për mua shkolla është si një lule që kurrë nuk i ndalet aroma e diturisë.

Vepra te ngjashme
Autori: K... · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Prinderit,gjeja me shtrenjt ne bote!
Ku ka njeri me te mire se prindi? Ku ka me mire se buzeqeshja e perkrahja qe ata te japin cdo dite? te mbrojne dhe te japin dashuri cdo ore ,minute e cdo sekond qe kalon. Perkedheljet qe na japin ,te bejne t'i adhurosh me shume e me shume. Nuk e imagjinon...
Autori: fatjon · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
…………….Nje kohe lufterash , pergjakjesh, vrasjesh masakrash , lotesh Smund te te shihte syri vecse vrasje pushtime , nuk degjoje gje tjeter pervec te krisurave te armeve , kemba shkelte vec ne vende te minuara. Nje periudhe tranzicioni per te g...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim Imagjinar ne Kohe
“Udhetim Imagjinar ne Kohe” Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter,jo te ngjashme nga planeti toke. Po shkoj me nje shpejtesi shu...
Autori: albana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu
Albania is a land full of surprises and also capable of bemused tourists with skeptical. Facing the mountains and the sea, Albania is a country where you can be left without understanding the culture and its natural sights. For lovers mountain tourism Alb...
Autori: Juxhino · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte dashuria per ju?
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter. Ajo mendohet zakonisht si e pamundur te perkufizohet, prandaj, sa here perpiqemi ta perkufizojme, perfundojme duke i vene kufizime. Dashuria nuk e ka nje...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ti ♥
Ti,ishe ti gjithckaja qe mbizoteronte tek une,ishe ti ai ylli qe ndriconte ne netet e zymta te dimrit,ishe ti qe me driten verbuese me mbroje nga kthetrat e jetes,ishe ti ndergjegjja ime qe me ndiqje kudo,ishe ti ajri im qe me mbante gjalle,ishe ti oksigj...
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: Sabit Maksutoski · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e Dimrit
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet deri ne pranverë. Bukuria, bardhësia, kënaqësia dhe shumë gjëra të tjerë çë i bën fëmijët dhe të gjithë njërëzit të kënaqura me plot gëz...
Autori: kristofer kalaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: krenar
SHPREHJEN KRENAR SI NJE SHQIPTAR E KANE PERDORUR FRANCEZET QE NE MESJETE,POR JEHONA E KESAJ KRENARIE KA QENE I PERHAPUR ME PARE.NE FILLIMET E SHEKULLIT TE KALUAR KY TIPAR ISHTE BERE AQ I NJOHUR,SA TE HUAJT FIGUREN DINJITOZE TE SHQIPTARIT E KANE PERSHKRUAR...
Autori: Klaudja Liçaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam krenar qe jan shqiptar
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqim...
Autori: Enki · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell nga qielli dhe e ka sjelle ketu…perkrahe meje…dhe pikerisht ky engjell esht ajo …e kush tjeter pervec nenes sime?Sepse eshte ajo te ciles I detyrohem ...
Autori: Q.K · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje dashuri per teje asaj qe mendojm
Dashuri ... do te thot te kesh dashurin dhe respektin nga nje person,e ate ma dhurove ti me dhe nje kuptim te vertete jetsore. Me fale dashurine dhe lumturin qe askush smund ta kete, nga ti mesova ndjenjen e te dashurit dike fort. Nga syte e ty une fillov...
Autori: Marjo xhani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kitara
Te gjithe ne kemi nga nje vegel muzikore te preferuar, por ndonjeher behemi konfuz se kush nga keto vegla muzikore na pelqen me shume. Mua ng ate gjitha veglayt muzikore me pelqen kitarja. Kjo vegel qe ka nje forme mahnitese dhe ndonjehe...
Autori: Alkida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kultura
Kultura tregon indentitetin e një personi..Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që flet qetësisht e bukur,që di të bashkëpunoj dhe të sillet mirë me të tjerët.Kultura parësore që ne tregojmë,është kultura që na japin prindë...




Komentet e fundit!

Emri: anisa
Email: anisa.salihi@gmail.com
Komenti: suksese

Emri: adis
Email: k.murati222@gmail.com
Komenti: shum mir

Emri: mjaft kopjove
Email: mjaftkopjove99@gmail.com
Komenti: Pse kopjon more ? Ta Mësojm Gjuhën Shqipe 7 January 2015 · Ese per Shkollën. Shkolla ime, vendi të cilin çdo ditë e vizitoj, dhe vendi i cili çdo gjë mua më mëson. Ajo është vendi më i mirë për mua, aroma që lëshon shkolla ështe ushqim i trurit tim, oborri i saj është si parajsa, muret e saj janë si shtëpia ime, shokët dhe shoqet janë si familja ime e dytë, arsimtarët janë si prindrit e mi të dytë. Shkolla është vendi më i shtrenjtë, aty gjej gjënë më të ndritshme "Diturinë", sepse shkolla është çelsi i së ardhmes. Pa shkollë, askush nuk di sesi të sillet, apo sesi të kryejë një punë me rregull, shkolla bëri që ne të mësojmë gjëra të cilat çdo ditë i hasim si vështirësi. Ajo na mësoi shkrim, lexim, llogaritje, historinë e vendit tonë dhe botës, gjuhë tjera dhe shumë e shumë gjëra të cilat nuk kanë mbarim. Për mua shkolla është si një lule që kurrë nuk i ndalet aroma e diturisë.

Emri: Xhesi
Email: Anonim@live.com
Komenti: Shume e bukur

Emri: ester
Email: esterpengu2@gmail.com
Komenti: ju lutem shoke a me ndihmoni me nje mbyllje eseje

Emri: ester
Email: esterpengu2@gmail.com
Komenti: me pelqen/

Emri: esma
Email: monda-esa@hotmail.com
Komenti: me pelqen shum shum kojo sidomos esat

Emri: ERISELDA
Email: eriselda@hoxha.gamil.com
Komenti: shkolla eshte e domozdoshme

Emri: Hasan
Email: hasanganggang@hotmail.com
Komenti: Kot fareeeeeeeeeee.

Emri: Joel
Email: joel.sefa@hotmail.com
Komenti: Nje ese shume e bukur po kam kohe deri ne fund te Janarit per nje ese me teme MESUESI/Ja ju lutem mund te beni nje ese me kete teme.🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽


Emri: eron
Email: eron12@hotmail.com
Komenti: Eseja e mir ama ashume e shkurter mundesisht me te gjata

Emri: Anila
Email: aniladeda114@gmail.com
Komenti:

Emri: rajana
Email: rajana17@live.com
Komenti: shum i bukur teksti te lumshin duart se fal teje mora 5 ne gj.sh

Emri: klea
Email: kleatoska@gmail.com
Komenti: Fale teje mora 10 sot . Shmmmmm flmmmmmmmmmmm/

Emri: Mirush
Email: ajetdreshaj@live.com
Komenti: Mua me nevoitet nje ese per perfundimin e shkolles fillore Ndihme ju lutem🙏🏽🙏🏽

Emri: Mirush
Email: ajetdreshaj@live.com
Komenti: Mua me nevoitet nje ese per perfundimin e shkolles fillore Ndihme ju lutem🙏🏽🙏🏽

Emri: xona
Email: xona14@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur...

Emri: jeta
Email: jeta124@hotmail.com
Komenti: shumë bukur e keni menduar shumë mirë

Emri: donjeta krasniqi
Email: dona.kr@hotmail.com
Komenti: shum e bukur ju pershendes nga sholla JUSUF GERVALLA NEGROVC-DRENAS

Emri: lea
Email: lea23@hotmail.com
Komenti: shum biukur bravo


Emri: arja
Email: arjanita17@hotmail.com
Komenti: e mir shumm por e shkurter me pelqen shum por i shkurter

Emri: abigela
Email: abigelacurraj2016@gmail.com
Komenti: eshte shum shum e bukur

Emri: drita
Email: drita15@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: keti
Email: keti@yahoo.com
Komenti: duhej pak me shum por megjithate ishte thjesht e bukur dhe shm e shkurter per mendimin tim njesoj si ne kl t 5

Emri: mimi
Email: mimi@yahoo.com
Komenti: sikur te thoje pak me teper por megjithate shm e lezecme , e sakte dhe thjesht e mbrekullueshme

Emri: fjolla
Email: fjolla.gashi@hotmail.com
Komenti: me pelqen shume te lumt

Emri: fjolla
Email: fjolla.gashi@hotmail.com
Komenti: me pelqen shume te lumt

Emri: roza
Email: rozabllata@hotmail.com
Komenti: Shum e bkr

Emri: roza
Email: rozabllata@hotmail.com
Komenti: Shum e bkr

Emri: xpi
Email: xpi@yahoo.com
Komenti:


Emri: Labenita
Email: Labenita_8@outlook.com
Komenti: Disa fjal ishin mbreslenese por,disa jo por,megjithate ti ke nje talent dhe mund te besh me shum se cke bere ketu

Emri: inaa
Email: inaa@gmail.com
Komenti: ky shkrimi a kot se me verte nk mendon kshui per shkollen se ti je nje lloj si moshataret e tu qe nk e duan shume shkollen jane te pakte ata te apasionur pas shkolles P

Emri: ketlina
Email: Ketlinagashi@live.com
Komenti: Shum Shum ese e bukur me pelqen frymezimi yte per shkollen qe e ke shkruar me shpirt dhe me zemer urime ke talent

Emri: ANONIM
Email: aNONIM@live.com
Komenti: Shum Shum bukur e shkelqyer

Emri: arja
Email: arjanita17@hotmail.com
Komenti: shum bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com