Data e postimit: 2014-06-05 21:33:50
Lexime: 13403 |
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejme tonen,te jetojme cdo cast te saj me pasion e entuziazem,te ndiejm lumturine por edhe lotet.Cdo dite zgjohemi me nje enderr te re.Cdo mengjes,pa kuptuar,n...
|
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp
E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakten do mundohesha!Kaloj ore e ore te tera me ty dhe gjithcka me duket e bukur dhe pa djallezi ashtu sic je dhe ti vet nje engjell.Tokes i mungonte ky engjel...
|
Miqësia,sapo përmendim këtë fjalë ,na vjen ndërmend rrethi ynë shoqëror.Miqësia është një nga gjërat me te bukura që i ndodh ne jetë një njeriu.Te krijosh miqësi me dikë është një gjë shumë e bukur ,por jo diçka e lehtë.Duhet te k...
|
Flladi I luftes per liri i terhoqi drejt sofres se bashkuar per clirim e atdheut.I terhoqi duke iu treguar shkembin e larte ku duhet te arrinin.Atje ku shqiponjat mund perqafonin lirine.Lufta nuk njohi moshe,fe apo dallime.Ajo u be pikesynimi e qellimi I...
|
Ne vjeshte gjethet bien.Vjedhta mer ngjyre te ari.Era shum e fort,ajo fryen kudo.Vjeshta fillon me 23 shtator.Vjeshta eeshte e bukur.Ajo eshte stina me e mire sepse fillon viti i ri shkollor.Ne vjeshte piçen geshtenjat,rrushi etj.Dhe ditet shkurtohen.Nj...
|
Ndarja nga Mesuesja
Kaluan 5 vite te gjata.Eshte veshtire te pranohet por dua te them se erdhi momenti te ndahemi nga mesuesja.Ajo na hapi dyert e dijes,ajo na zbardhi mendjen tone,ajo eshte gruaja e cila na vetedijesoi se mesimi eshte e ardhmja jone.M...
|
dita e shkolles ka qen dita me e gezueshme per mua.ne kem bere nje program ne intervista skeqe valle kenge poezi etj. un per dite e shkolles pata poezi festa e shkolles. mua me lavderuan dhe te gjithe thoshin qfar zeri te mrekullueshem e gjera te tjera. u...
|
Autori:
Semi Cela
·
Lloji:
Ese vleresuese
·
Tema:
Ku takohet dhe ku ndahet vepra e Fishtes me krijimtarine popullore.
Gjergj Fishta personalitet dhe vecanerisht autor i dalluar i botes shqiptare ne kohen qe jetoi por edhe me pas.Origjinaliteti i Fishtes por dhe menyra se si i krijonte dhe i trajtonte veprat e tij e ben ate nje personalitet te pavdekshem.Ne saje te krij...
|
Erdhi perseri kjo dit qe me zor e kam prit.Erdhi kjo dit si lulja qe qel ne pranvere.Nuk edi pse me vjen cudi?Qe kete dite ta quaj dita kuq e zi?
Te gjithe te veshur kuq e zi,shikojne Flamurin me shume kenaqesi,dashuri dhe krenari.
Ishte ai Ismail Qemal...
|
Prinderit jane mbeshtetja me e madhe e femijeve.Ata i mbeshtesin femijet e tyre sepse duan qe te marrin vendime te duhura ne jete.Mbeshtetja e prinderit i duhet cdo femije.Prinderit jane dy njerez qe nuk i shprehin problemet ne syte tane,nuk duan qe te na...
|
Shume se kuptojne.Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numera,data e ngjarje
qe kur I degjonje mendojne se c na duet historia.Por gabohen.E shkuara tregon vlerat e popullit tone.Nje popull pa historine e tij eshte si nje lule qe kur nuk ujitet vy...
|
Roli I gruas ne shoqeri
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qe...
|
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logj...
|
Kur isha e vogel gjithmone ishte nje dore qe me ledhatonte,nje dore qe me ushqente,nje dore qe kujdesej per mua kur une isha e semure,dhe mendoja me vete:"Cila eshte kjo grua qe kujdeset per mua?"Tani qe jam rritur e kam kuptuar qe kjo grua kaq e paster n...
|