Data e postimit: 2014-05-10 15:20:22
Lexime: 44340
pranvera
Autori: ola
Lloji: Ese pershkruese
Tema: pranvera
Shkolla: xxxx
Klasa: 8a
Qyteti: durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


pranvera eshte nje nga stinet me te bukura te vitit.Pranvera nënkupton rizgjimin e qiellit, buzëqeshjen e luleve, zhurmën e zogjve dhe ripërtrirjen e natyrës. Zëri i hapave të pranverës prish gjumin e dimrit dhe natyrën e kaplon aroma, freskia dhe lëvizja e hareshme e pranverës.
Edhe era zgjohet nga gjumi. Toka lëviz dhe lirshëm merr frymë të re. Lulëzon çdo pemë dhe drunjtë ringjallen përsëri. Toka e heq nga kraharori i saj një barrë të rëndë dhe qielli, tokës ia prezanton një diell me plot rreze dhe ndriçim. Dhe vjen pranvera. Nëse vështron me kujdes do ta vëresh se lëvizja dhe rilindja e natyrës është një plan madhështor dhe tepër artistik. Sikur bota e krijimit është një libër e hapur që flet në çdo gjuhë të botës dhe përcjellë këtë mesazh: "Bari i gjelbër i botës është zbukurim i botës".

Vepra te ngjashme
Autori: Dejvi H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: Futbollisti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Futbolli nuk eshte vetem 1 loj.
Futbolli per mua nuk eshte vetem nje loj,per mua eshte nje dicka qe sdo e harroj kurr.Futbolli eshte nje loj qe me ka ber te lumtur,per te qar,te merzitur,te guximshem,te qeshur.Futbolli eshte ajo qe un stervitem cdo dite.NE cdo ndeshje futbolli mundohem ...
Autori: bruna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Bruna Gjergo Jorgji 23.05.2011 · JETA,,,,,,,Jeta eshte si bicikleta, te rrezon atehere kur mendon se e ke mesuar!! Here e nget ti... here te nget ajo. Ka force te te drejtoje shpesh per ne rrugen e saj... dhe shpesh here te ben te pafuqishem... Te...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Motrat e Mia te dashur
Motrat e Mia te dhashura shpiryat e mi ju jeni shkaqet qe une jetoj shpirtat e mi.I lutem zotit qe ju te jeni mire e te jeni te lumtura motrat e mia.Motra Ime e madhe ti je bamirsee dhe punon ne xhamin e Tabakve zoti ta befte mbare qe i ndihmon njerzit .M...
Autori: Ariela Selimllarik · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjykimi i njerzve
Nje buzeqeshje tregon nje gezim dhe e kunderta e saj eshte te qaret i cili tregon nje gjendje te renduar shpirterore..... Por perse nje individ duhet shikuar nga mimika e fytyres per t percaktuar se cfare fshihet brenda tij? Perse ekziston gjykimi i h...
Autori: ADELAJDA PRENGA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ndyshimi i koherave
Metamorfoza! Në një ditë të bukur me diell dola shëtitje në zemër të metropolit tone. Kishte shumë , shumë lëvizje , njerëz të ndryshëm qe ndiqnin rrugë të kundërta me njëri-tjetrin.Sec dëgjoje disa zhurma makinash , bori të pafundme...
Autori: Kliti Cabej · Lloji: Ese pershkruese · Tema: heroi kombetar
Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimit. Dhe nese kombi yne e ka ndjere te natyrshme te lartesoje dike ne nivel heroik , padyshim ky njeri eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu. Cdokush prej nesh ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkruaj veten time
AUTOBIOGRAFIA Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku edhe jetoj për momentin në lagjien 14. Origjina nga babai është nga Kukësi ,ndërsa nga nëna Skrapari. Jam 1,58 m e gjatë dhe rreth 52 kg. Flokët ...
Autori: sara prendaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Adoleshenca
Adoleshenca është mosha me modifikime të gjithanshme në planin biologjik, psikologjik dhe shoqëror. Në këtë fazë ëndrrat marrin rrugë. Është moshë e dehjes pa pasur nevojë për pije, që e bën Platonin ta përcaktojë rininë si dehje shpi...
Autori: Klaudja Liçaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam krenar qe jan shqiptar
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqim...
Autori: Natalia Llupo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqesia e pafund
Miqesia nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave .Lind pyetja çeshte miqesia?Thjesht nje fjale qe shume pak veta ja dine vleren.Miqesia perkufizohet "Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt .Ne miqesi j...
Autori: Arlinda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perse te studjojme
Jeta është si nje shtëgtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here t...
Autori: SINDI HIMA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: VENDI IM
ATDHEU ESHTE MBASE PARA SE GJITHASH VENDI KU ROBEROHET SHPIRTI.ATDHEU NUK DO DASHURI TE CUNGUAR.KUSH NUK BEN GJITHCKA PER TE ,AI NUK BEN ASGJE.KUSH NUK I JEP GJITHCKA ATIJ,AI I KA MOHUAR TE GJITHA.ATDHEU ESHTE VENDI KU ROBEROHET SHPIRTI I NJERIUT.NE,SHQIP...
Autori: EdonaZ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Dashuria!..... Sa fjale e degjuar, aq shpesh e permendur..Por a eshte ndalur ndokush ta deshifroje?!..Jo....Disa thone qe eshte nje ndjenje,disa te tjere nje instikt..Mirpo jo eshte me shume aq...Si gjaku qe eshte faktor i pakontestueshem per organizmin...




Komentet e fundit!

Emri: paemer
Email: paemer@gmail.com
Komenti:

Emri: irsa
Email: irsashuli2@live.com
Komenti: un i bej me te bukura he19

Emri: pa emer
Email: paemer@gmail.com
Komenti:

Emri: Fiona
Email: an.fel@tre.net
Komenti: Kjo duhet edhe 10000 llajka shum shum e bukur

Emri:
Email: an.fel@tre.net
Komenti: Shum i bukur

Emri: elmedina
Email: barbie_ketlin@hotmail.com
Komenti: ELMEDINA

Emri: Alge King
Email: maliqialbin22@gmail.com
Komenti: Shum bukur por hyrjen nuk e gjej dot

Emri: Nora
Email: NoraRina@yahoo.com
Komenti: Bravoo shun bukur

Emri: suela
Email: suel.halili@hotmail.com
Komenti: ju lumte jen nje autor shum i bukur /

Emri: LEC MALAJ
Email: zemra-rena@hotmail.com
Komenti: STAR


Emri: LEC MALAJ
Email: zemra-rena@hotmail.com
Komenti: STAR

Emri: Encaa
Email: Enccc@yahoo.mk
Komenti: yes bukur shum

Emri: isi korea
Email: iris.mana74@gmail.com
Komenti: shm bkr.. & flm qe nk na lodh per dt e shpis.. ;p

Emri: 1234
Email: 1234@ymail.com
Komenti: bravo ...shume bkr

Emri: Xheni
Email: Xheni doda@hotmail.it
Komenti: Shum bkr me shpetove nga detyrat e shpise ahahahahaha

Emri: Xheni
Email: Xheni doda@hotmail.it
Komenti: Shum bkr me shpetove nga detyrat e shpise ahahahahaha

Emri: Xheni
Email: Xheni doda@hotmail.it
Komenti: Shum bkr me shpetove nga detyrat e shpise ahahahahaha

Emri: Xheni
Email: Xheni doda@hotmail.it
Komenti: Shum bkr me shpetove nga detyrat e shpise ahahahahaha

Emri: Xheni
Email: Xheni doda@hotmail.it
Komenti: Shum bkr me shpetove nga detyrat e shpise ahahahahaha

Emri: niku
Email: er.vellku@hotmail.com
Komenti:


Emri: niku
Email: er.vellku@hotmail.com
Komenti: shume e bukur. s ka si pranvera.

Emri: aaann
Email: an.fel@tre.net
Komenti: ok sh bukur

Emri: Sabina
Email: serdarakurtaj@alblove.com
Komenti: Bravoo

Emri: fabi
Email: elizaniki@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com