Data e postimit: 2014-05-03 14:55:27
Lexime: 38397
Jeta ne fshat
Autori: Drilon Beqaj
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Jeta ne fshat
Shkolla: Sh.F.M.U "Bajram Curri"
Klasa: 7A
Qyteti: Shtime
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jeta ne fshat eshte disa here me e mire se jeta ne qytet.Kete mund ta vertetojm me shume argumente.Ajri ne fshat eshte shume i paster,por edhe fshataret jane shume te shendetshem sepse ata ushqehen ne mengjes me qumesht te fresket dhe veze.Ajri eshte i paster sepse ne fshat nuk qarkullojn makinat shume dhe nuk ka fabrika,po ashtu ne fshat zhvillohet bujqesia dhe blegtoria.
Puntoret e fshatit jane te zote ,nuk ka fshatar ne fshat qe nuk ka ndonje are,lope apo dele.Por me heret jeta ne fshat ka qene me e mire sepse cdo fshatare ka pas are,gjedhe,dele etj.

Vepra te ngjashme
Autori: Diellza Kllokoqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Per mu tashme kane kaluar 7 vite shkollore kaluan shume shpejt em gezim hidherim pore edhe thashetheme mes shoqerise shoqerine e pare enjoha ne bankat shkollore vitet shkollore kaluan shume shpejt sa me mbeten edhe 2 vite mesim por nuk do ta harroje kurr...
Autori: Dejvi H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: Diarta Rexhepi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Per ty nene! Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere per te shkruar per qenien me te dashur ne jete. Si mund te ekzistoj nje person kaq I persosur sa ty nene? Ti qe me linde, me mesove te dua, te qesh, te ...
Autori: Endisi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pyes gjyshin tim – e pyes per dy kohet..!
I dashur gjyshi im, Ti i përket dy botëve, asaj të shkuarës së komunizmit, por edhe të tashmes në demokraci. Duhet të ketë qenë e vëeshtirë: kam lexuar shumë që ju hanit një herë në muaj mish, kishit një herë në javë një shishe qum...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Une,drejtues i shkolles
Cdo nxenes e ka pyetur veten qofte edhe 1 here ne jeten tij nese do te donte te behej drejtues is shkolles ku ndodhej e njejta gje ka ndodhur me mua por ndryshe nga shumica e nxenesve te tjere te cilet do te donin te drejtonin shkollen pergjigjia ime do ...
Autori: QLIRIM MURTEZI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ATDHEU
DUKE u nisur nga fakti se GJUHA SHQIPE flitet edhe me heret prej ilirve paraardhesit ton qe u munduan me te gjitha sakrificat e tyre dhe mundimet ne per lufta qe ta merr fitoren e tij si fitore mbar shiptare qe populli i tyre te jet drita e popullit ilir...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim Imagjinar Ne Kohe
Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj. Jam duke shkuar ne nje bote tjeter,aspak te ngjashme me planetin toke. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe me fut friken, por imagjinata ime sme lejon...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte vendlindja per mua
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante dhe te shtrenjte per cdokend?Por tani qe jam rritur dhe jam bere me e ndjeshme per sa i perket atdheut them me plot goje se cfare eshte per mua.Atdheu esht...
Autori: erza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta e njeriut
Në jetë ka shumë ëndrra dhe deshira te cdo kujt keto ëndrra duhet te jenë te verteta kur nje ënderr nuk plotesohet bota te duket se është boshe...........Por ti vetë duhet të jesh plotesuesi i kesaj ëndrre prandaj duhet të mesojmë sa më shu...
Autori: Kjara hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i Ema Bovari
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ne kohen e saj ishte nje nder vajzat theu tabu,dhe u perfol gjate ne menyren e te te jetuarit. Ema Bovari ishte nje vajze shume e bukur.Syte I kishte te...
Autori: Erbuna HAJDARI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese për Atdheun tim
Atdheu im,vendi im,streha ime ku u linda e ku do vdes është Kosova. Qdo mergimtar e ka të vështirë të jetë larg vendit të tij, e leje më larg familjes,sepse është vendi ku mësuan të flasin e vendi ku hedhën hapin e parë e andaj e kanë tÃ...
Autori: sabina collaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: familja
familja eshte themeli i shtepise. pa themel nuk mund te ekzistoje as muret dhe as catija. themeli i shkaterruar muret nuk mund te qendrojne, qe te mbajne catine. e perse mund te sherbeje nje shtepi pa themel, pa mure, pa cati e cna duhet ckuptim ka kjo? d...
Autori: klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: imagjinate
Tashme pallati im duket si nje mize dheu qe ketu lart.Jam aq afer me rete sa i prek ato.Me vjen t'i ha se me duken si pambuk sheqeri i bardhe.Sapo hedh veshtrimin tim poshte,dridhem e tera.Shkolla duket si nje pike ne oqen ne relievin e gjelbert e ngjyre ...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: era e fuqishme
Nje dite duke qendruar brenda ne shtepi,dikush po trokiste ne dere.Trokiti aq fort sa une fillova te friksohesha.Dola te hapja deren,po c`te shihjeishte nje ere e madhe dhe e fuqishme qe gati me mori edhe mua. Mua me dridheshin kembet e duart nga fr...




Komentet e fundit!

Emri: romeo
Email: romeohodaj@gmail.com
Komenti: nje tekst mjaft i bukur

Emri: lisa
Email: lisa@hotmail.com
Komenti: mir mirpo nese do shkruante me gjat do ishte perfekt por prap mir...

Emri: besnik
Email: besnikushpk@yhoou.com
Komenti: ca esht kjo vetem ese qe nk i them kesajt un

Emri: eduard
Email: eduardhyseni12@hotmail.com
Komenti: faleminderit per ket ese kaq te bukur

Emri: irisi braj
Email: irisibraj@yahoo.com
Komenti: bravooooooooooooooo/

Emri: leonida gjergji
Email: irisibraj@yahoo.com
Komenti: bravoooooooooooooooo

Emri: bossi
Email: boss_bossi@live.com
Komenti:

Emri: lorisa
Email: lorihoxha@yahoo.com
Komenti: jashte mase e bukur duket qe ai qe e ka bere eshte pe fshati

Emri: bleona
Email: bleona.styles@outlook.com
Komenti:

Emri: marigona
Email: gona.love123@hotmail.com
Komenti: shum mir


Emri: kristina demo
Email: kristina09@gmailk.com
Komenti: shume kot

Emri: kristina demo
Email: kristina09@gmailk.com
Komenti: shume kot

Emri: aleksandra belulaj
Email: aleksandrabelulaj@gmail.com
Komenti:

Emri: xheni demo
Email: xhenidemo@gmail.com
Komenti:

Emri: ela saraci
Email: ela_saraci@live.com
Komenti: flm drilon

Emri: luiza
Email: www.luiza@mail.com
Komenti: shume domethenese



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com