Data e postimit: 2017-09-23 15:10:32
Lexime: 19144
Jeta ime
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Jeta
Autori: Arsim
Shkolla: SHMKM "Nikolla Shtejn"
Klasa: Viti IV-9
Qyteti: Tetove
E-mail: arsim17alji@hotmail.com


Çështë jeta?!! A e keni pyetur veten ndonjëherë!!? Kjo pyetje e parashtruar vetes më shtyri të mendoj se çka është realiteti çka është në realitet jeta ,e realiteti më duket se ështe i hidhur shumë.
Ndersa ne jemi te prirur te ndegjojme nje genjeshter te embel se sa nje realitet te hidhur.
Kjo jete mendoj se eshte nje lufte e hapur ne mes njeriut dhe kohes mendoj se ketu qendron ceshtja te jesh apo te mos jeshe.
E koha eshte armiku me i perbetuar i njeriut ,ajo cdo dite na vjedh nje pjes te jetes e sikur nuk mjafton me kete mundohet te na injoroj se kemi egzistuar ndonjehere ne kete jete.
Une mendoj se njeriu eshte nje udhetar i humbur ne kete bot te madhe po misioni yne eshte ta jetojme jeten ne menyre njerzore sepse ne kur lindem te gjith gezoheshin qeshnin per lindjen tone ndersa ne qanim ,pra jeto jeten qe kur te vdesesh ti te qeshesh ndersa te tjeret te qajn per ty .
Nje thenje thote :"Jeta eshte si nje ylber shum ngjyresh qe di ta pushtoj tere boten por edhe te zhduket pas resh te zymta ".
Femijet nuk deshirojne asgje tjeter pervec se te riten te jen te medhenje ndersa kur ritemi deshirojme te behemi femije.
Edhe un si femij deshiroja te ritem por mesueset na thonin:"Shfrytezonja kohen sepse kalon shpejt dhe nuk mund ta verni se si do te kaloj por ju do te riteni "njerzit thone jeto jeten sikur te jet dita e fundit.
Deshiroja te jem i ritur dhe tani jam por cfare eshte qe une deshiroj qe perseri te jem femij them me vete qenkam zhgenjyer.
Prandaj xhdoher me kujtohen fjalet e arsimtareve qe na keshillonin por ne nuk i kuptonim sikur ato te flisnin nje gjuhe kryesisht ndryshe nga ne por jo ne ishim ato qe nuk kuptonim .
Nje here profesori e pyet nxenesen :cfar deshiron me shum ne jete?
Nxensja i pergjigjet :te jem e lumtur profesor !!profesori reagon ashper me duket se nuk e kuptuat pyetjen ?! Nxenesja:jo profesor ndoshta ju se dini cesht jeta .
Prandaj e perfundoj me nje thenje filozofesh ku thote :" Jeta eshte nje piano dhe ti je aj pianisti i saj , keshtu e perpiqu te krijosh melodin me te bukur te jetes tende ".

Vepra te ngjashme
Autori: Lalezare Istrefi · Lloji: Analize letrare · Tema: Qesh.
Profesori Beni:Profesor,ku dallohet budalli nga I mencuri? Profesori:Kur budalli thote ndonje send eshte 100%i sigurt ndersa I mencuri mendihet me shume. Beni:Profesor,sa je I sigurt per kete? Profesori:100% HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: Sediasvet · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vdekja
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjeshte nje siperfaqe pa fund ku une nuk mund te percaktoj ate qe dua,ne te gjitha aspektet e vetmuar dhe pa dashurin dhe ngrohtesin e rrethit te ngushte nuk m...
Autori: Julijana Nika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fëmijëria
Ditet po pasojne njera tjetren.Ashtu sic koha ndryshon dita-dites ashtu po ndryshoj dhe une.Po rritem. Po hyj dhe une tek bota djallezore e te rriturve.Po hyj ne ate boten qe dikur e dashuroja por sot...? Ehh ta dini se c'mendoj sot ! Do te doja te ekzist...
Autori: lirika bishka · Lloji: Ese filozofike · Tema: jeta
Jetes i jane vene shume epitete i jane thurur shume kenge, poezi vargje pa fund. Shume fjale jane thene per te. Por uune e mendoj me thjeshte... mendoj se "jeta" je vete ti... po, ti sepse jeta pa ty nuk do te ishte jete, do ishte bosh. Je ti ai qe i jep ...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: serxho kuka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe ndjenjat
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk e...
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese
E di.Ne si njerz duam urrejm, gabojm, dashurojm, veprojm por ne shumicen e rasteve pendohemi.Jo per ate qe e kemi bërë por per kohen qe kemi shfrytezuar per veprimet tona.E di se ne si qenie te jshtzoknshme te pasura dhe te zgjuara ne mendojm ndonjehe...
Autori: Anduena Shabanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Jeta..,eshte egzistenca e njeriut, shum njerez kan gjethqka qe duan, ndersa shum te tjerve ju mungon gjdo gje dhe nuk kan as nje deg te vetme per tu kapur e per te jetur. Mendoj qe kjo nuk esht e drejt kur shum njerz vuajn nga urija e ndresa te pasurit us...
Autori: Fiori · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta...
Kjo jete paska qene e destinuar te filloje me komedi, te vazhdoje me drame e te perfundoje me tragjedi! Vime ne kete bote duke bere disa njerez te qeshin dhe ikim duke lene disa duke qare… rri e mendoj se si ka mundesi qe keshtu duhet te jete ky proce...
Autori: edlira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashurin
Ndoshta ishte rastësia, ndoshta ishte fati, ndoshta, nuk e di se cfare të them e të mendoj, ndoshta e gjete rrugen vet ti,ndoshta ishte Zoti ai që të dërgoi tek unë nuk e di. Ti erdhe ne ate koh kur une Isha femij nuk kuptoja dashurin, besimin, xh...
Autori: Albina Hajrizi · Lloji: Ese informuese · Tema: enderrat
E quajta keshtu sepse me te vertet jeta eshte nje anije me enderra ,e cila lundron drejt oqeanit te pafund.Gjat gjith jetes te percjellin deshira e enderra te shumta qe te bejne te shohesh nje jetë më ndryshe,jeta eshte plot sfida por ato sfida jan...
Autori: Eni Serani · Lloji: Poezi dramatike · Tema: jeta
nje dite me tha jeta ti mos u merzit cdo gje ne kete bote vjen shpejt edhe ik jo i thash nuk mundem sepse me lendon e di se pa vuajtje nuk mund te jetojme te lutem me tha ti mos u hidhero mbahu pas nje shprese dhe mos u dorezo te l...




Komentet e fundit!

Emri: Antigona tuci
Email: Gonxhetuci@gmail.com
Komenti: 😍😍😍😍

Emri: hana
Email: HANNAAHHHHt@hotmail.com
Komenti: hallall t koft

Emri: ermonela
Email: eraaaa_zemratt@hotmail.com
Komenti: BRAVOOOO!!!!!!

Emri: anonim
Email: salihigersa@gmail.com
Komenti: wow

Emri: Gjejson meshi
Email: doni@aliaj.com
Komenti: Hahhahaah



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com