Data e postimit: 2014-04-29 20:00:01
Lexime: 16374
Para Pasqyrës së dëshirave
Autori: Rei Rei
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Dëshira më e madhe në jetë
Shkolla: Mësenjtorja e parë shqipe
Klasa: 7c the best
Qyteti: Korçë
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kur jemi para pasqyres shohim shembellimin tone , por nese ndoghemi para pasqyres se deshirave do te shohim deshirat tona.Cdokush do te donte ta kishte nje te tille.Deshira me e madhe e jetes time,do te ishte te shihja te ardhmen time.Do doja te shihja vendimet e marra ne jete .Nese do te kisha bere nje gabim ,do perpiqesha ta rregulloja ne te ardhmen .Ndersa nese do te kisha ecur ne hapat e duhur do te vazhdoja rrugen qe me priste perpara me koken lart.Dhe pikerisht kjo ecje me koken lart do te plotesonte deshirat e mia ne jete.

Vepra te ngjashme
Autori: Lauresa selimi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pa Titull
Gjithqka kuptova. Gjithqka mora vesh. E kuptova pse ika. E kuptova pse ika pa thene asnje fjale te kuptoje mirpo nuk kishe nevoj te ikje ashtu pa pritmas. E kuptojj se ndihesh,e kuptoj qe gjitha keto i bene ngaqe je i detyruar,e kuptojj pse nuk buzeqe...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Demtimi i biodiversitetit dhe i siperfaqes se gjelber
Demtimi i biodiversitetit eshte nje nga problemet mjedisore te trevave shqiptare.Biodiversiteti eshte demtuar nga prerja e pyjeve e bimesise perreth qendrave industriale e te banuara,nga zjarret ne pyje,aq te shpeshta dhe te medha,sidomos ne vitin 2006-20...
Autori: Rafaela · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dashuria
Te jem e sinqerte eshte pakez e veshtire per mua si nja adoleshente 17 vjecare ta perkufizoj ndjenjen me te bukur ne bote, dashurine. Kam menduar gjate per kete gje dhe akoma vazhdoj te mendoj. Mendoj se eshte casti per te bere nje dallim per fjalen “da...
Autori: BLERTA SINANAJ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: DASHURIA NDAJ MOTRES
MOTRA PERSONI ME I MIRE QDO SEKRET MUND TJA TREGOSH SEPSE AJO ESHTE E SINQERTE E MIRE ME MUA ..SOT PO FLAS PER TE ME NJE NDJENJE MOMENTALE POR TE PAHARRUESHME BUZEQESHJA E SAJ TE DHURON LUMTURINE E ZEMRES QE NUK NDALET ASNJEHERE. ZJARRI I SE VERTETES QE T...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Adoleshenca
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta, por jam perpjekur ta perafroj realitetin me ato qe perjetoj, sepse fatkeqesisht s’e kam mundesine te hyj ne mendjen e te tjereve.) Te jesh adoleshent ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: ANONIM · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: NE DHE EUROPA
EVROPA.Sa here qe e degjoj kete emer ne mendje me vijne shume vende te evropes .Nje kontinent i cili gjate mijera vjeteve ka perjetuarlindjen dhe qyteterimin qe i kane dhene kete shkelqim dhe kete zhvillim evropes sot .evropa eshte vendi ku une dhe moshat...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Tema : Une pro mjedisor.
Mjedisi apo ambienti, është tërësia e rrethanave përreth një organizmi ose grup organizmash, veçanërisht ndërthurja e kushteve të jashtme fizikore, natyrore që veprojnë dhe ndikojnë në rritjen, zhvillimin, dhe mbijetesën e organizmave. Ne s...
Autori: Egzon Hajdari · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sjellja e qytetarit
Rruga, trajektorja qe ne bejme cdo dite, qe ecim mbi te. Ne kete e quajme gjithmone pozitive pa rreziqe por ky eshte gabimi me i madh qe bejme. Kur ecim ne rruge ne duhet ti mendojme te gjitha. Ne duhet te jemi zoteruesit e rruges. per kete sjellja jone d...
Autori: A.G@ñgstã ßøy · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Vesi,nje semundje e pasherueshme
Te pasurit nje ves do te thote te kesh nje te mete te madhe,te cilen eshte thuajse e pamundur ta eleminosh.Vesi ndikon shume keq ne personalitetin dhe ne kulturen e cdo njeriu.Shume njerez kane vese,te cilat i shtyjne ata drejt veprimeve te gabuara dhe te...
Autori: I.HYSENAJ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pasqyra
PASQYRA Për njeriun e sotëm,i cili është mësuar qe ta shohe imazhin e tij në kamera,fotografi dhe televizion,është shumë e vështire që të mendojë se si mund të bëhej më parë pa të. Duke e parë veten në pasqyrë secili prej nesh ...
Autori: Albiona Muriqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Familja
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja ! Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane familjes,kur ti qesh,kur ti qan me ata.Ndoshta ti nuk e vren por ata gjithmone mundohen qe te mbrojne, e te shpetojne,e megjithese ti e perserit nje gabim at...
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: viti ri
Mezi e prisja diten e vitit te ri edhe ate nate kur rashe per te fjetur e mendoja kete... Kur u zgjova rashe shkalleve poshte ne dhomen e dites poshte bredhit te stolizuar me shum stoli pashe dhuratat nga te cilat u mahnita nga koperinat e tyre. Pas...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si nje liber,filem,kenge ndikon ne jeten tone...
Jeta e njeriut eshte gjithmone e fokusuar ne idhujt apo shembujt qe ne ndjekim per te krijuar te ardhmen.Duke u bere pjese e llojeve te ndryshme te librave,filmave apo kengeve ne mesojme shume nga jeta dhe ndodhite e saj.Keshtu nganjehere mundohemi te n...




Komentet e fundit!

Emri: tea trifoni
Email: eriseldi54@gamil.com
Komenti: uaaaaaa sa kot!!!!!!!!po ju them te gjitheve qe kjo eshte faqja me kot qe kam pare ndonjehere!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!1:

Emri: ana.ana
Email: elina-el@hotmail.com
Komenti: sa bukur/

Emri: klodiasn
Email: kodra.klodian@yahoo.com
Komenti:

Emri: http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Para+Pasqyr%C3%ABs+s%C3%AB+d%C3%AB
Email: hirave/2386@yahoo.com
Komenti:

Emri: Xhoi
Email: Xhoi123@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur por ta kishe zgjeruar me shume gjithsesi bravo👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🏆🏆🏆

Emri: anonim
Email: anonim@yahoo.com
Komenti: Bravoo shmmm

Emri: Xhoana Gjana
Email: xhoanagjana@yahoo.com
Komenti: NESE DO TE SHIKOJE TE ARDHMEN , CFAR KE BERE ? SI E KE BERE ? ATEHERE KUR TA JETOJE ATE NUK DO TE KISHTE ME ATO NDJENJA DHE EMOCIONE QE DO TE KISHIM KUR DO TE NDODHNIN NJERA PAS TJETRES DO TE ISHTE SHUM KOT,,,ZAKONISHT NJERZIT DUKE MENDUAR PER TE ARDHMEN HARROJNE TE TASHMEN ATE TE CILEN PO E JETOJNE. . .

Emri: anonim
Email: anonim@yahoo.com
Komenti: shum mir por mund ta kishe zgjeru ma shum me kupton por gjithsesi bravo!!

Emri: aksda
Email: reirei@yahoo.com
Komenti: o bishe kjo seshte ese -_-

Emri: dea
Email: dea@live.com
Komenti: flm me bere shme pun


Emri: sh
Email: arta@yahoo.com
Komenti:

Emri: zgj
Email: sahsajh@asl.com
Komenti: kottttttttt fare

Emri: si muuut
Email: hyubuvt@yahoo.com
Komenti:

Emri: thnx
Email: gyvb@yahoo.com
Komenti:

Emri: alma
Email: nevila2002hamja@live.com
Komenti: kot fare

Emri: enesbyberi
Email: enesbyberi2003@hotmail.com
Komenti: pa lidhje nk esht por esht shum e shkurter

Emri: ????
Email: ????@GMAIL.COM
Komenti: HAJDE MO

Emri: ???
Email: ???@ yahoo.com
Komenti: Bukur

Emri: anonim
Email: stela.nazaj@yahoo.com
Komenti: kot fare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com