Data e postimit: 2014-04-29 17:41:50
Lexime: 6849 |
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare
Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
|
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një paralelizim mes jetës dhe teatrit.Kjo gjë vihet re qartë nga çdokush.Tragjedia tregon përmes aktorëve sprovat që lalon çdokush për të vënë dre...
|
Vendlindja ime
Vendlindja ime
Te dua shumë
Gjithmon me ty
Kam mbërritur unë,
Ishe me Mua
Aq sa ke qenë
VENDLINDJA IME
Ish per te medhenjë,
Vendlindja ime
Mos më harro
Një pikë loti për mua
Për ty është si përrua
Me...
|
Fakti qe jam zgjedhur ne krye te vendit eshte privilegj, po aq sa dhe pergjegjesi.
Gjithsesi plani jone politik eshte ai qe do paraprije punen tone te gjate keto kater vite.
Sic e kemi prekur dhe gjate fushates tone elektorale plani qe ne sot do te pr...
|
Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort me kete, por cfare eshte kjo liri dhe klu fillon ajo?
Liria shkon pertej asaj qe shikojme; Te jesh I lire nuk do the thote te mos kesh kufizime ne orar...
|
Autori:
Anxhela Hasankolli
·
Lloji:
Ese shpjeguese
·
Tema:
Grate qe konsiderohen si kukulla ne duart e burrit te tyre.
Gruaja,nje qenie njerezore,nje nene e palodhshme dhe nje shoqe jete.Nje person qe te drejtat e saj nuk kane gjetur zbatim ne jeten e perditshme.Nje person qe gjendet e ofenduar akoma edhe perballe familjes se saj.Nje person,qe ne kete rast kerkon ngrohtes...
|
drama juda makabe ka rreth 750 vargje .gjergj fishta ishte gjeni.ai edhe prej sitatave te veshtira u perpoqen te krijj artr te mirfillt .edhe mllefin qe ishte grumbulluar ne shpirtin e tij e ngriti ne art .kete madheshti e tegoi ne drame 'juda makbe' me a...
|
A me do mua?
Cfare pyetje eshte kjo mami?A jam kaq e pafytyre saqe mos ta dua personin qe me solli ne jete,une e di mami koheve e fundit ndihem shume e pashprese dhe inatin te cilin e kam me te tjere e heq ne ty,ndersa ti me ata syte e tu qe lotet her pa...
|
Introduksioni:
Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ...
|
Sa me pelqejn ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e leht qe fryn dalengadale e te merr floket perpjet,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemve si pasoj ato rrezohen per tok me pelqen shum.Ngjitem n...
|
Autori:
Ronela koçi
·
Lloji:
Ese shpjeguese
·
Tema:
Vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic paguhet flini per hir te idealit.
Shume njerez rrezohen gjate jetes dhe pyesin veten se perse ne njerezit jetojme. Vetem se jeta te rrezon nuk do te thote qe ti nuk do te ngrihesh perseri. Nje liber flet shume pak, thjesht tri etapa: mendoje, punoje dhe realizoje. Te jetosh eshte ndjesia ...
|
Une mendoj se ky qe ke bere eshte nje gabim i madh nga ana jote ,por te gjithe njerezit gabojne.E verteta eshte se ne kurre nuk mund te ngjitemi ne piedestalin qe mund te synojme.Je ne nisje te hapave te ty drejt jetes dhe ne cdo hap te saj qe do te hedhe...
|
te jesh i dashuruar do te thote te shohesh vetem nje person ajo , ajo dhe vetem ajo , te duket gjithcka ne syte e tu . Te ndihesh ndryshe dhe te mendosh gjate gjithe kohes se si ta besh te lumtur personin qe dashuron ne te gjitha menyrat , te mendosh cdo...
|
Sikur njeriu te dinte se qfare eshte miresia nuk do te ekzistonte dhuna, nese njeri kerkone ndjese dhe falje nuk do te njihnim hakmarrjen, gje qe nderkupton se njeriu e perdor miresin dhe faljen ne te folur por jo ne realitet!Sot ne te gjitha rruget shohi...
|