Data e postimit: 2012-02-26 08:36:02
Lexime: 18828
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO!
Autori: Elda J. Pere
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Jeta
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Pogradec
E-mail: Email eshte i fshehur!


JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO!
Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…?
Tashme mendoni: cfare e ben jeten te bukur, sipas jush? Eshte ndonje nga ato me siper? Mund te permendni te tjera sende a dukuri qe ju lumturojne?
Natyrisht qe po! Jeta ka gjithe ato gjera qe e bejne jeten, jete! Nga gjithcka perreth mund te nxjerresh nje lloj bukurie sepse pikerisht gjithcka e perben jeten dhe jeta ESHTE E BUKUR!!! Por kjo varet edhe nga ne. Cdo gje perreth nesh e ka nje te vecante te bukur, por ne mund ta plotesojme ate edhe me epitete te shemtuara dhe te jemi pesimist per gjithcka qe na rrethon…por kush do ta dotne kete?!
Pikepamja jone vetjake e jetes eshte ne doren tone dhe e atyre qe na rrethojne! Nese duam, edhe nga nje dite e zymte mund te nxjerrim plot gjera te bukura! Gjithnje…nese duam. Sepse ka edhe nga ata njerez qe nenvleresojne gjithcka perreth tyre dhe bejne shume gabim qe nuk i falenderohen Zotit qe jane aty ku jane. Megjithate, keshilla time eshte te bejme te kunderten: te cmojme ate qe na eshte dhene dhe ta shijojme jeten, sepse sa me shume ta duam, aq me e bukur behet ajo!!!

Vepra te ngjashme
Autori: kleo · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Roli i gruas ne shoqeri
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qe...
Autori: Uzejr Etemi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Pranvera
Fillimi i pranveres,mbarimi i dimrit,fillimi i gjelbrimit,mbarimi i qylymit te bardhe. Nxehtesia simbol qe tregon Pranveren,ku nuk ishte prezent nje kohe te gjat dhe ishte i mposhtur nga i ftohti. sec ka fillar te vije disi nje ere pranvere,ku ate er...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: moda,te rinjte,
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ...
Autori: Une · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdhe
O atdhe sa mall qe ndjej per ty.cdo dite e me shume malli me pushton.Sa do te doja te isha prane teje sot,te isha me miqte e familjaret e mi ne keto caste.Por duhet te qendroj larg edhe pse nuk me pelqen kjo gje. MOS E HHARRONI GJUUUU...
Autori: legjendare elira · Lloji: Ese vleresuese · Tema: shkolla ime
vendi me i mir, aroma qe leshon shkolla eshte ushqim i trurit tim, oborri i saj eshte si parajsa, muret e saj jan si shtepia ime shoket dhe shoqet si familja ime e dyt arsimtaret si prindrit e mi te tret shkolla eshte vendi me i shtrenjt aty gjej gjen me ...
Autori: Anaili · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Aleksander mojsiu
Ishte talenti qe mbarte nje pike e forte qe I hapi dyert aktorit me origjine shqiptare Aleksander Mojsiut. Ishte po ai talent I trasheguar qe beri te mundur qe beri te mundur qe ky aktor te injektonte emocion ne cdo shikues .Ishin gjestet e duhura,mimika...
Autori: Arbanna · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vjeshe
Vjeshta eshe stina me adhurueshme per mua qdo gje ne te shendrrite.me pelqejne ditet me diellin qe rezonanembane me ngjyren e kuqrremt qe gjendet ne qielline adhurueshem.. Parqet jane vendete qetesise ,jane me te bukura gjat kesaj stine gjdo kend i t...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: FAMILJA IME E DASHUR
FAMILJA IME JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENI GJYSMA JETES TIME JENI QDO GJE PER MUA DHE ASNJEHER UN NUK DESHIROJ QE TE LARGOHEM NGA JU DHE SHPRESOJ QE TE JEM ME JU NE QDO MOMENT JU DUA SHUM JU JENI MBROJTESIT E MI NGA QDO GJE.
Autori: Filanja · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Toleranca
Sic e dim bota esht e mbushur me diversitet gje qe e ben ate akoma me interesante ose argetuese dhe e tere kjo eshte e krijuar per shkak te tolerances. Te jesh tolerant do te thot te respektosh mendime te reja duke vleresuar ndryshimet midis tyre e te mes...
Autori: Lola Tahiri · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vjeshta
Ne vjeshte gjethet bien.Vjedhta mer ngjyre te ari.Era shum e fort,ajo fryen kudo.Vjeshta fillon me 23 shtator.Vjeshta eeshte e bukur.Ajo eshte stina me e mire sepse fillon viti i ri shkollor.Ne vjeshte piçen geshtenjat,rrushi etj.Dhe ditet shkurtohen.Nj...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E dua atdheun
Atdhun une e dua shume,sepse ketu linda,u rrita,u edukova e shume gjera te tjera mesova.Atdheu per mua eshte jeta ime,ai per mua eshte gjithqka.Edhe nese shkoj ne nje vend tjeter te panjohur,nuk do ta dua si atdheun tim,ku linda e u rrita bashk me shoket...
Autori: Megi Hasanllari · Lloji: Ese vleresuese · Tema: uAtdhey
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Me mire femije apo i rritur..."
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen e femijerise, dhe te parashikojme te ardhmen, me te papriturat dhe pengesat qe na ofon.Shpesh here mundohemi tu japim kuptim pyetjeve te cilat jo rastesish...
Autori: eneida nurishi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dita e shkolles ne shkollen nazim gafurri
dita e shkolles ka qen dita me e gezueshme per mua.ne kem bere nje program ne intervista skeqe valle kenge poezi etj. un per dite e shkolles pata poezi festa e shkolles. mua me lavderuan dhe te gjithe thoshin qfar zeri te mrekullueshem e gjera te tjera. u...




Komentet e fundit!

Emri: arja
Email: arja@gmail.com
Komenti: Ti @gentian mund ta besh vete nje ese dhe te shohim se sa i shquar je meqe po na jep komente negative ah se harrova ti Nuk mund te besh nje ese per Jeten sepse per ta bere ate me pare duhet ta kuptosh konceptin "Jete"

Emri: arja
Email: arja@gmail.com
Komenti: Meriton nje cmim Nobel Bravo elda Nese e ke lexuar komentin te lutem me kthe pergjigje Looooooove yoooou ♥♥♥

Emri: gentian xhixha
Email: gentianxhixha@gmail.com
Komenti: Shame shum e shpifur si ESE

Emri: erblina
Email: nori-erblina@live.com
Komenti: shumm mirr e ke baaa te lumtt porr edhe diqka doja te shtojaaaaa jetaaa eshte si nje filmm por pa reprizaa

Emri: sokol
Email: sokoltasha80@gmail.com
Komenti: shume shume bukur bravo

Emri: drenni
Email: leni17years@hotmail.com
Komenti: je shkritare me enjohra ne bot

Emri: sara
Email: 1234@ymail.com
Komenti: TE LUMTE ELDA NJE ESE SHUME E BUKUR BRAVO .........................

Emri: alma mazreku
Email: lira_rora@suhareka.net
Komenti: te lumte je fantastike!TE DUam shume vetem vazhdo keshtu do te behesh shkrimtare e madhe. je fituesja

Emri: njomza
Email: njomza-mondi@zbavitu.net
Komenti: shum e mir

Emri: Shpetim
Email: shpetimrexhepi@live.com
Komenti: Shum shum e bukur


Emri: muadh
Email: muadh_sh@live.com
Komenti: shum emir

Emri: Cimi
Email: cimi1000@gmail.com
Komenti: Mjafton nje thanks x)))) nga ana jote per te kuptuar se je serish mes nesh. Po pres me padurim nje shkrium nga ty.

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: thanks x))))

Emri: joeli
Email: joelieli@gmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: elvaton
Email: elvatoni_13@hotmail.de
Komenti: shum shum e bukur

Emri: leonora
Email: neta_xeni@live.com
Komenti: te lumt

Emri: leonora
Email: neta_xeni@live.com
Komenti: teper e mir

Emri: leonora
Email: neta_xeni@live.com
Komenti: shum shum e mir

Emri: leonora
Email: neta_xeni@live.com
Komenti: shum e mie qenka

Emri: xheneta
Email: xheneta_x@hotmail.com
Komenti: shume e bukur♥


Emri: dona
Email: dona onna@live.com
Komenti: ese e bukur te lumte

Emri: dona
Email: dona@hotmail.com
Komenti: ese mjaft e bukur

Emri: arjan
Email: arjan_xani@live.xom
Komenti:

Emri: Tjara
Email: tjara.tjara@live.com
Komenti: shum e bukur ?

Emri: margita
Email: margita.margiiitaa @zbavtiu.net
Komenti:

Emri: ajla
Email: ajlashim@live.com
Komenti: shum e bkr te lumte

Emri: lola
Email: lola_jona@live.com
Komenti: shume e bukur ta mora esene

Emri: Ela
Email: elalela@yahoo.com
Komenti: Ese shume e bkr ,te lumte

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: @besa, je e sigurt se e lexove tamam?? -_-

Emri: besa
Email: besa_1010@hotmail.com
Komenti: shum palidhje


Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: ^____^ thnxx

Emri: Albana Beqaj
Email: flokarta88@live.com
Komenti: shum ese e bukur te lumt

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: awww sh thnx te gjitheve ^__^ ju siguroj qe bej me shume vetem se nuk i kam hedhur ktu akoma :DDDDD

Emri: Sara
Email: sara.hamzaj@live.com
Komenti: Te lumt je me e mira bravooo :D vetem vazhdo . Do ti lexoj eset e tua me perplot dashuri dhe te pershendes me ngrohtesin e zemres dhe te deshiroj suksese me gjith zemer

Emri: genta
Email: genta_24@msn.nl
Komenti: bravo ese shume e bukur

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: @inna haha oki sure prandaj me duket esht kjo faqe :pp @ jasin sh flm btw :)))

Emri: inna
Email: rexhina0@hotmail.com
Komenti: waw...kjo ese meriton nje bravo sepse eshte me te vertete e bukur.po te vjedh te drejten e autorit dhe po e mar dhe un kte esene tende....:)

Emri: Jasin
Email: j19991@live.com
Komenti: shum text i bukur

Emri: sadik
Email: studenti_sadik@live.com
Komenti: ahaha



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com