Data e postimit: 2012-02-26 08:34:52
Lexime: 9567
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??...
Autori: Elda J. Pere
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Adoleshenca
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Pogradec
E-mail: Email eshte i fshehur!


ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??...
Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te mbaje pergjegjesi mbi to, sepse keshtu eshte krijuar njeriu dhe e ve ate mbi kafshe te tjera. Si cdo njeri, eshte i vetedijshem se c’po ben, c’ka bere dhe c’do te beje.
Ndryshimi eshte se disa cilesi te reja qe vijne bashke me moshen ndikojne ne veprimet qe ai ben, por kjo ndodh ne cdo grupmoshe:
Dihet se femijet bejne nganjehere veprime te pamatura, pasi jane femije dhe nuk e dine se cfare i pret.
Te rriturit mendohen dhe veprojne, sepse i kane kaluar fazat e tjera dhe mosha i detyron te bejne ate qe eshte me e pershtatshme duke pare ato qe kane kaluar.
E njejta gje ndodh edhe me adoleshentet. Ata marrin mendime dhe karakteristika te reja ne kete moshe, ne baze te te cilave vendosin te bejne dicka. Cdo adoleshent merr pikepamje dhe vecori te ndryshme nga shoqeria, prinderit, mesuesit, mediat, etj. E rendesishme eshte se cilat nga keto ai do t’i vecoje nga te tjerat per te krijuar nje menyre te tijen te te menduarit dhe te vepruarit. Ne kete rast ai gjendet vetem dhe do te beje ate qe do ose ate qe duhet (ne rast se keto te dyja nuk jane nje e vetme). Askush tjeter nuk e merr dot kete vendim per te. edhe vullneti duhet per kete. Eshte mjaft e thjesht te zgjedhe rrugen me te shkurter dhe te veproje sipas asaj qe ka pare, po vullneti hyn aty ku duhet zgjedhur rruga e veshtire, por e drejte e vazhdimit te tij.
Kjo ndodh vetem njehere dhe kur ndodh, njerezit perreth adoleshentit duhet te kene kujdes me ato qe bejne. Nuk eshte fare e thjesht te ndryshosh menyren e te vepruarit krejtesisht, por kur kjo menyre zgjidhet ne fillim, gjithcka ka te beje me ate qe ndjen adoleshenti dhe me vullnetin qe ka per t’I hyre sforcimit qe te vazhdoje sic duhet.
Pra, ne lidhje me kete teme, une mendoj se adoleshenti eshte zot I vetvetes, por ne te ndikon edhe mosha e tij

Vepra te ngjashme
Autori: delibashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per kohen
Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon armet e luftes. Njeriu nuk arrin dot ta ndale ate. E them kete sepse lindim ne nje kohe te caktuar dhe rritemi e vdesim po nga koha. Koha na shnderron nga te v...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te rrime apo te ikim
Nje popull i ditur di si ta zhvilloje vendin e tij. Ai mund te punoje edhe jashte vendit te tij si nje blete punetore ,por nektarin e dergon ne atdheun e tij .Kjo perben progres per shoqerine. Dilema që qëndron sot mes të rinjve: të rrimë apo të i...
Autori: kloi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Deokracia
Demokracia eshte frymezim per tere ata njerez qe kane te shenjte te drejten dhe lirine.Eshte`nje himn` plot jete,qe kemi trasheguar qe nga intikiteti dhe qe fillon te zhvillohet si te ishte muzike apo art.Eshte zhvilluar mbi te gjitha ne raport me njeriun...
Autori: Maggie S. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ismail Kadare
Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të shquara të letërsisë shqipe që ende vazhdon të shkruajë dhe të mahnisë botën me veprat e veta. Edhe pas kaq vitesh si shkrimtar, dhuntia e tij nuk...
Autori: Urta Guda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Ishte data 21 mars .Zogjet kendonin me bukur se ditet e tjera ,lulet lulezonin dhe femijet luanin te gezuar . Me kete date ne e kuptojme ardhjen e praneveres , ndryshimin e dy stineve nga dimri ne pranvere . Ne pranvere zogjet kthehen nga shtegetimi i tyr...
Autori: Lavi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telfoni
Vitet e fundit kane ndodhur zhvillime te Medha ne teknologji.Zhvillimi me I madh eshte telefoni.Qe perdoret nga te gjitha moshat por vecanterisht nga femijet.Per mendimin Tim femijet nuk duhet te jene aq te apasionuar pas tij sepse ka pasoja negative.Tele...
Autori: Malko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pablo dhe Franceska
Mbasi Virgjili I tregon Dantes hijet e Semiramisit , Kleopatres, Helenes, Paridit e Tristanit, Ai i kerkon prijesit leje Qe Te flase me nje cift shpirtrash, Te cilet vorbulla e eres I mban Te mberthyer me Njeri- tjetrin. Ata Jane Pablo Malatesta dhe Franc...
Autori: Barbie projects · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mjedisi ku ne jetojme
Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gjitha keto ose shumica e tyre jane dhurate e natyresn.Ne i pranojme me kenaqesi, duke pohuar se natyra apo zoti e ka per detyre te na i fale, dhe ne nuk ke...
Autori: Sonja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjala shemb muret
Kur lexoj kete titull me vjen ndermend shume mendime te urta : fjala vret me shume se plumbi ,Fjala e mire zbut edhe gurin .Sa te ndryshme dhe sa aj rrisin vleren fjales
Autori: .... **.... · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat jane pasqyre e jetes tone
Kur permendim perrallat te gjitheve na shfaqen imazhet e femijerise,ne ato netet e rralla kur degjonim keto histori te treguara nga prinderit tone ne menyre qe te na argetonin neve.Ne u rritem ne kete monotoni ose rutine qe nuk donim qe te na mungonte asn...
Autori: amra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: eshte lumturi e madhe t'i besh mire dikujt
Miresia eshte nje ndjenje shume e bukur dhe e parershkrueshme per nje person.ajo ka fuqidhe aftesi te paimagjinueshme qe vetem ne perralla dhe ne endrra ndodhin.Per te gjithe ato qe bejne mire ne kete bote ndjenja e miresise eshte e papershkrueshme.Kur i ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per kosoven nan
Kosov unike Nan Kosov nuk je rahat Për gjdo dit probleme ki Kjo serbia hala su ngi Sa ka pre e sa ka gri Hala rahat hiq spo rrin Edhe ne hag ka nis po i qon Pa kurr far faji po kqyr me i denu Ni popull pa e nguc kurr kerkond E me hek si ngja...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise
Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avantazh per brezin e sotem, qe fatkeqesisht brezat e tjere nuk kane mundur dot ta perdorin kete burim kaq te rendesishem. Por a eshte kaq i leverdisshem inter...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ME LEJO TE FLAS
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...




Komentet e fundit!

Emri: lytfi
Email: lytfi_ferra@hotmail.com
Komenti: sa me kalu rradhen

Emri: ana
Email: anatdsh@email.com
Komenti: Your Eyes is very beautiful please I live in canada would like to see you. where you are girl????

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: :) thnXx..

Emri: erald martini
Email: eraldmartini@hotmail.com
Komenti: eshte nje ese shum e bukur.

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: lol ^__^

Emri: -
Email: sekret@sekret.com
Komenti: Ne menyre qe ai te marri nje dhjete prandaj pyet. :P

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: un...10. pse??? :)

Emri: sibion
Email: sibion.vlore@yahoo.com
Komenti: ca note ke marre me kte ti ??????

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: haha ty ta kisht bere t. donalda :Ppp

Emri: klaudia
Email: klaudi_harizi@yahoo.com
Komenti: xP shebertor i jetes ne ket mosh



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com