Data e postimit: 2014-02-26 14:18:17
Lexime: 7051
A JU KA NDODHUR
Autori: fitore berisha
Lloji: Ese pershkruese
Tema: shoqeria
Shkolla: shkolla e mesme e ult emin duraku volljak
Klasa: IX-3
Qyteti: Klin-VOLLJAK
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shoqeria ,miqet nuk jan thjesht një ngrup njerzish, me të cilët thjesht kalon koh me ta dhe bën muhabet.Miqët e zemres jan njerzit me të cilet gjen harmonin ,përkrahjen tek ta por jo vëtëm kaq me ta i arrin bashk sukseset, gabimet,budallallaqëti i bëni bashk i ndani gjërat, sekretet bashk,thjesh ata jan familja e dyt ju dhuron dashurin,besimin e respektin.Por a ju ka ndodhur të ndiheni të zhgenjyer apo të deshpruar nga ta? A ju ka ndodhur të ndiheni e vetmuar ,edhe në qoft se jeni të rrethuar nga njerëz apo të mos jeni në rrjedhat e bisadave të tyre.Apo jeni keni një breng dhe jeni e shqetësuar jashtzakonisht shum por miqët tuaj as që e verejn ,dhe vazhdojn argetimin e të qeshurat e tyre.Natyrisht se ndjeheni e dëshpëruar dhe e anashkaluar.Ndodh edhe që të mbeteni të habitur nga qendrimet e veprimet e tyre lidhur me ju. Më keq mos ndodh që miqet tju tradhtojn .Si ndiheshit?Cfar ndjenje tmerrshme.Mua po, morra një leter të dhe fillova të shkruaj se cfar ndjeja.ti shkruaja fajlet e zemres por pash se letra sishte e mbushur me fjal por me lot,të ndejenurit e tradhtuar nga miqt.Por më e veshtir ishte se skishe më kë ta ndaje.

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Biznesi im i së ardhmes
Biznesi im i ëndrrave konsiston në hapjen e një firme farmaceutike.Kjo ide mori formë dhe dëshira për të u përforcua më shumë,duke parë dhe situatën e rëndë të COVID-19.Dhe e gjithë bota është futur në luftë për të gjetur atë vaksin...
Autori: Mikela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: si te cmojme dashurine.
Nuk eshte gje e lehte te cmojme dashurine. Ne vend te pare, dashuria ia vlen te cmohet. oh Dashuri! Ata nuk te kuptojne fare qe thone se embelsia jote eshte e hidhur,kur fryti yt i pasur eshte i tille. sa asgje me te embel s'mund te kete. Dashuria esh...
Autori: madita syla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera freski e zemrave tona
"Pranvera frski e zemrave tona" Pranvera nje stine aq e bukur qe me natyren e saj ajo te mahnit.Ne pranverë cicerima e zogjeve nuk ndalet.Me freskine e saj ajo i buzeqesh zemrat e te gjitheve.Pranvera stina me e bukur e vitit qe fillon me 21 mars dhe ...
Autori: Bora · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijeria
Ecen koha , vrapon e se ndal kurre hapin, e si ndal as kujtimet. Na sjell ne rrugetimin e gjate me te kujtime te bukura Por dhe jo shume të bukura. Na perball me sfida dhe me lufta ne te cilat shpesh here triumfon e drejta dhe shpesh here ne i falim vet...
Autori: Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Qyteti im
Mbi guret e argjendte te qytetit,hena po derdh shkelqimin e saj.Mbi ujin e qete te lumit yjet kane zbritur dhe jane ulur ne fundin e tij.Tomorri ka veshur pallton e rende e te bardhe. Pishat si vashezat e bukura te qytetit,ruajne elegancen duke u p...
Autori: Enola Sinani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: FEmijeria
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim ato kohe te femijeris.Kohen kur ne shkonim ne kopesht ,na lexonin perralla shikonim vetem kukulla ,ishim ne qender te vemendjes she benim kedo te qeshte. ...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Paqja ne bote
Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themiaq me shume ndricon.Bota nuk eshte perfekte ,por ama ky eshte justifikimi jone qe gjithmone themi fajin e ka ky e ka ajoetj, por ne duhet te rregullojme ne fillim paqen ne vetvete se...
Autori: ALBENITA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimen e bukur te zogjve eshte nje ndjenj e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duke i lemuar gjethet e pemve , si ne gjdo pranver lulet leshojn aromen e tyre te mrekullueshme, lulzojn pemet vin zogjet nga viset e larta deh fluturo...
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrrat tona
Te gjithe ne kemi nje enderr,nje pasion,nje deshir qe na terheq drejt nje te ardhmje te suksesshme.Pasioni lind me kalimin e kohes dhe shum shpejt pa e kuptuar behet si nje rrjedh lumi e rrembyeshme qe na merr me vete. Pasioni im qe me mrekullon eshte ma...
Autori: Aril Tola · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua dhe per te gjithe .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkter...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: korabi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria qe kam per ty
DASHURIA❤ Dashuria qe kam per ty eshte nje ndjenje e mrekullueshme,askush se di ate ndjenje nese nuk dashuron me te vertet.Dashuria nuk shikohet nga bukuria e jashtme dmth e fytyres apo trupit por dashuria shikohet nga bukuria e zemres nga karakteri ...
Autori: Futbollisti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Futbolli nuk eshte vetem 1 loj.
Futbolli per mua nuk eshte vetem nje loj,per mua eshte nje dicka qe sdo e harroj kurr.Futbolli eshte nje loj qe me ka ber te lumtur,per te qar,te merzitur,te guximshem,te qeshur.Futbolli eshte ajo qe un stervitem cdo dite.NE cdo ndeshje futbolli mundohem ...
Autori: vjollca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MATURANTET
ESE:MATURANTET Te shkruash per nje tem kaq te rendesishme nuk eshte fare e lehte sepse qdo bashkim i shkronjave te jep nje ndjenje te re qdo bashkim i fjaleve te kujton diqka te shkuar ndersa qdo lot qe pikon nga syri te kujton nje te kaluar sa veshtir...




Komentet e fundit!

Emri: xheni
Email: xheni.bicaku@yahoo.com
Komenti: rradhitja e fjaleve nuk eshte shum e sakte ,

Emri: xxxx
Email: rihana@hotmail.com
Komenti: edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh jemi shoqe te ngushta qe ne moshen 6 vjecare.kemi qene ne shkolle te ndryshme por ishim ne te njejten lagje dhe biem si kushurira por pak te largeta.Ne ishim si motra me njera-tjetren e deri sot qe po shkruaj.Ne klasen e 8 une nderrova shkollen time dhe shkova tek shkolla e xh.Kur shkova atje un e dija dhe me para qe ajo kishte edhe nje shoqe tjeter qe e kishte xhan por tani me duket sikur eshte me e afert me te se sa me mua.Tani jam aty dhe shoh cdo sjelllje.Une e dua shume dhe nuk dua qe te mbaroje e gjithe kjo miqesi qe ka lindur para shum shum kohesh.Vitin tjeter do hidhemi ne gjimnaz dhe e di qe sdo jemi me bashk do vazhdojme te distancohemi deri ku te mos kemi asnje pike te perbashket me.e KAM PYETUR DISA HERE PER SJELLJEN DHE NDRYSHIMIN E MIQESISE SE SAJ NE LIDHJE ME MUA DHE ME ESHTE PERGJIGJUR: UN SA SHOQE TE KAM TY AQ KAM DHE R .NUK JU NDAJ DOT OSE TE DYJA SHOQE TE NGUSHTA OSE ASNJEREN. por mua nuk me duket se eshte keshtuu. me ndihmoni!!!

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: shum bukur, me pelqen

Emri: tonja
Email: tonjabarci@hotmail.com
Komenti:

Emri: fitore berisha
Email: fitore_berisha@live.com
Komenti: faleminderit ndonse e kam shkruar shpejt ssepse i duhej dikujt nuk esht ne nivelin e duhur po me vjen mir qe te pelqeu thjesht jam frymzuar dhe kam shkruar pa u menduar

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: shshsh e bukur...me preku



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com