Data e postimit: 2014-02-19 19:32:40
Lexime: 6079
I vote for myself ...
Autori: xhesika mersinllari
Lloji: Ese argumentuese
Tema: I vote for myself ...
Shkolla: demokracia
Klasa: VII
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


ESE Reflexion: Ich für sich selbst zu stimmen ...
Wir leben in einem Land, das in der Entwicklung und die größte Herausforderung für unser Land entwickelt sich schnell zu einem entwickelten Land ist . Bescheinigt, dass zur Erreichung dieses Status muss viele " Hindernisse " hoch und List, die, wenn sie nicht zahlen angemessene Aufmerksamkeit , legen Sie die Falle und unbedingt in die Falle zu überwinden. Daher wird für Wachsamkeit , Engagement und Ernsthaftigkeit , hat unser Staat eine "goldene Leiter ", die durch die Verbreitung und überzeugende Worte , machen uns glauben , dass unser Land auf ein Niveau zu anderen Staaten Elite und " hochmütig zu erhöhen gegründet . "Diese Leute , die als mit ausreichend ft Wert für die Bürger des Landes , in der Lage zu beweisen, wie Menschen sind und wie sie Fähigkeiten, um das Land vorwärts zu führen haben , haben nur eine Hürde , um ihre Fähigkeiten zu üben und anzusehen sind Diese Sperre kann nur von den Menschen entfernt werden.
Ich verweise auf die Abstimmung, die ich persönlich als "Kult" heilig genug für das Wohl unseres Landes, zu betrachten, weil die Abstimmung ist gemeinsames Ziel zur Entwicklung Bürger. Mich interessiert , die wählen sich diese " Missionare der Zukunft" , ist es mein Job. Es ist mein Recht, für wen ich will, dass meine Wahl stimmen, und ich habe meine Gründe egal, was andere denken. Ist es, diese " Missionare " zugeordnet Abstimmung gegen ihre Bürger zu verhängen. Es ist ihre Fähigkeit , aber meine Aufgabe ist es , zu glauben, eine von ihnen geben die "Schlüssel des Staates" in der Hand durch eine solche menschenwürdiges Leben . Was die interessanteste ist, wie können Bürgerinnen und Bürger zu "verkaufen" ihre Stimme , ohne jede Scham Punkt , ohne zu töten Gewissen. Voting ist kostenlos , allgemeine , für alle gleich , direkt und geheim. Die Abstimmung ist die einzige Eigenschaft der Bürger , die von den ärmsten zu den reichsten , durch die man die Ursache für die Entwicklung des Landes zu werden , ohne jede Zahlungsverpflichtung . Also sage ich , dass die Abstimmung ist heilig , weil es alle, in den Krieg zu nehmen, aber ohne Schaden . Es ist bekannt , dass die Abstimmung , die ich glaube, dass er die Kriterien , die ich glaube, zu einem großen Staat oben geleitet wird, trifft , erwarte ich in den Werken wieder mehr zu bekommen, aber das bedeutet nicht, dass ich immer kommen den Sieg mit meiner Entscheidung. Es gibt Zeiten, wo ich bin enttäuscht, aber das bedeutet nicht, dass ich an der Abstimmung nicht mehr wert ist . Vielmehr führt sie mich zu spielen und stimme für "jemand" anderes, was ein zuverlässiger und machbar in Richtung der Entwicklung meines Landes ist.
Ich für sich selbst stimmen, weil ich vertrete mich durch meine Stimme , meine Ansicht , Glaube Entwicklung und Integration. Ergebnis ist ein kleines Papier in der Größe, aber große Bedeutung , so groß, dass , wenn an die richtige Person adressiert ist, kann Wunder tun. Daher sollten Stimmen ausgewertet werden, weil sie das persönliche Eigentum von niemandem von uns , die nicht vermietet werden , nicht ausgeliehen , noch verkauft wird . Muss seinen rechtmäßigen Platz Stimme zu geben, da nur auf diese Weise können wir auf ein Podest macht unser Leben mehr frytsjellëse , produktive und faire erhöhen unseres Staates.

Vepra te ngjashme
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: Gloria · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Njeriu
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakterit personal te njerzve.qe ne femijeri mesohemi me rrezikun dhe menyren se si te pershtatemi me te.duke u rritur njeriu duhet te jete i pergatitur per cdo...
Autori: Urta Guda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Ishte data 21 mars .Zogjet kendonin me bukur se ditet e tjera ,lulet lulezonin dhe femijet luanin te gezuar . Me kete date ne e kuptojme ardhjen e praneveres , ndryshimin e dy stineve nga dimri ne pranvere . Ne pranvere zogjet kthehen nga shtegetimi i tyr...
Autori: Lea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjala,rendesia e saj
Fjala eshte nje aspekt shume i rendesishem i jetes sone te perditshme. Le ta marim ne nje kendveshtrim ne ate te heroit tone kombetari cili e perdori fjalen me se miri duke nxjerre ne pah shum cilesi te tij
Autori: Melisa Dulaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Qytetari aktiv
Qytetar aktiv ne duhet të jemi dhe jo pasiv sepse ne duke qenë qytetare aktive bëhemi pjesë e vendimarrjeve duke ndikuar ne vendimet që merren.Pjesmarrjet ne aktivitete te ndryshme merren me gjallëri do të thotë që merr pjesë vetë ne një punë...
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: e verteta e jetes
Te kesh shok apo te dashur kjo eshte ceshtja, I dashuri eshte nje person qe ti e don me gjith shpirt por ajo ndjenje mund te zbehet nga cast ne cast.A mendoni vertet qe ai nuk do i shkoj mbas nje vajze tjeter ? Nese po athere ju gaboheni rende.Atij mund ...
Autori: Laura · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Dashuria lind vehtas pa e kupturar as ti. Eshte nje djenj te cilen e jeton me frig dhe pasion. Frig qe mos ta humbasesh ate. Dashuria lind aq bukur sa aq sa perfundon edhe keq. Lind me nje shikim, nje buzeqeshje dhe nis te behet me e fort pa e kuptuar as ...
Autori: Nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te jesh vetvetja
Secili nga ne ka disa virtyte qe na bejne te ndryshem nga njeri-tjetri.Nje nder keto virtyte eshte edhe guximi. Guximi eshte nevoje e evolucionit te popullit ne mbare boten .Nese sdo te kishte guxim do te egzistontne akoma skllveria , madje ajo do te isht...
Autori: sfr · Lloji: Ese argumentuese · Tema: heroi yne kombetar
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe dikush,i cili kalon kufirin e egoizmit te njerezve.Dhe i tille eshte edhe heroi yne kombetar. Ai shquhej per bukuerine e tij fizke,por jo vetem kaq.Ai kar...
Autori: Artan Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pakicat kombëtare sot
Sot në shoqërinë civile Shqipëtare kemi një liri fjale te cunguar sepse në shoqërinë tonë nuk ka gjithëpërfshirie të të gjithë pakicave etnike . Pakicat etnike jane pjesa më e diskriminuar dhe diferencuar nga shoqëria civile shqipëtare ....
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per kosoven nan
Kosov unike Nan Kosov nuk je rahat Për gjdo dit probleme ki Kjo serbia hala su ngi Sa ka pre e sa ka gri Hala rahat hiq spo rrin Edhe ne hag ka nis po i qon Pa kurr far faji po kqyr me i denu Ni popull pa e nguc kurr kerkond E me hek si ngja...
Autori: Megi Harizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Udhetime
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe asnjë tjetër nuk do të jetë saktësisht si ti. Kur shikon një fushë të gjerë me lule dele, ajo që të bën përshtypje ështe ajo lulkuqja e vogÃ...
Autori: elma mema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta e nje njeriu te zakonshem
Te je tosh eshte dicka e bukur por te vdesesh eshte nje hidherim i madh par ty dhe per njerezit qe te dashurojne .Ne jete ka caste te mira dhe te keqia .tTe qeshura dhe te qara .Ne jete mund te perballesh me sfida te renda te cilat duhet i perballosh.Mos...
Autori: eralda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic shpaguhen flijimet per hire te idealit
luftra ka pasur gjithe kete kohe turqit dhe osmanet deshiruan qe te na e merrin shqiperine tone te dashur shqiptari ka luftuar me shume mund dhe kurre nuk eshte gjunjezuar vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic shpaguhen flijimet...




Komentet e fundit!

Emri: fitore berisha
Email: fitore_5H)@harmonizer.com
Komenti: nuk kuptoj por like ti ben gjthnj ese te bukura

Emri: sara
Email: sara2014.s@yahoo.com
Komenti: I love thisss,,,shume e bukurr wnee e kam pasion gjermanishtenn dhe tn qe ka esse edhe ne kete gjuhe me pelqen edhe me shumee,,Faleminderitt



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com