Data e postimit: 2014-02-16 13:17:49
Lexime: 25147
Carmatosja eshte e vetmja shprese per paqe ne bote
Autori: Rina Cakrani
Lloji: Ese argumentuese
Tema: carmatosja,lufta,paqja
Shkolla: Internacional
Klasa: XI
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


Konfliktet me te medha gjithnje kane nisur nga vete njeriu.Cdo lufte,cdo beteje.Njeriu eshte aq egoist saqe per te fituar pushtet,gjen cdo menyre,cdo mjet.Nje prej ketyre mjeteve jane armet,qe fatkeqesisht edhe ne ditet e sotme perdoren nga shume shtete ne mase te gjere.
Tashme njeriu po kerkon te rregulloje te shkuaren dhe t'i perdore armet per nje mision te mire, ate te mbrojtjes.
Por nga dy fakotre kaq kontradiktore,nuk mund te dale kurre dicka e mire dhe e sigurt.Pra,paqja nuk mund te sigurohet kurre me ane te armeve.Carmatosja eshte zgjidhja e vetme efikase qe rrezaton shprese per paqen ne bote.
Carmatosja do te garantonte nje bote me te sigurt.Ekzistenca e armeve perben nje kercenim si per njerezimin,ashtu edhe per natyren.Zhdukja e tyre do te rregullonte marredheniet midis shteteve dhe do te zbuste konfliktet,sepse per zgjidhjen e problemeve,udheheqesit s'do te perdornin forcen,dhe s'do te kishin as ndonje opsion per ta perdorur ate.Carmatosja do te shmangte aksidente dhe s'do te lejonte grupet terroriste dhe anarkiste qe te zoteronin me arme per te arritur qellimet e tyre.Ideja e carmatosjes erdhi ne fund te Luftes se Ftohte,ekzaktesisht ne vitin 1986,nga Gorbacevi dhe Regani,sepse besonin se ajo te do ishte rruga e vetme drejt paqes.Prandaj sot,si Rusia ashtu edhe SHBA kane reduktuar numrin e armeve dhe 113 shtete jane pjese e zones pa arme kimike.
Por nga ana tjeter,ka nga ata qe besojne se carmatosja nuk do e zgjidhte perfundimisht problemin e paqes.Kjo sepse shume shtete do e humbnin poziten e tyre dhe fuqine politike dhe kjo do te conte ne ftohjen e marredhenieve.Nje mendim tjeter eshte ai se do te kete gjithnje nje grup ose shtet qe ndoshta ne menyre sekrete do t'i mbante keto arme dhe do t;i perdorte ne dem te vendeve te tjera.Kjo mund te jete e vertete,por nese arrihet nje marreveshje midis shteteve qe kane ne zoterim arme shkaterruese per eliminimin e mjeteve qe demtojne jeten njerezore,ngjarje te tilla s'kane pse te ndodhin.
Megjithate une mendoj se ka raste kur nderhyrja ushtarake eshte e nevojshme,si prsh. ne vendet e Lindjes se Mesme,dhe armet ushtarake nuk duhen zhdukur;por jane armet kimike dhe berthamore ato qe duhen zhdukur plotesisht.Fatkeqesisht,pengesat per te realizuar dicka te tille jane me shume politike dhe ka vende qe nuk do te pranonin kurre te kryenin nje ndryshim te tille.
Por ne vazhdojme ende te besojme se mbase nje dite paqja do te jete realitet dhe normalitet i yni.
Kjo mbase duket e pamundur,por qenia njerezore ka qene gjithnje e prirur te besoje e te shpresoje te kauzat madhore.

Vepra te ngjashme
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e flamurit
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdheun u bene ne ato kohe te turbullta nga patriotet per te bere shqiperine te “mevetme”. Ishte koha kur perandoria turke ishte ne grahmat e fundit dhe k...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta
sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.vendi ka veshur nje kemisheze te arte.pemet kane marre ngjyre vezulluese qe pasqyrohet ne ujin e liqenit.pemet me miliona gjethe krijonin nje qilim ngjyrash.shushurima e gjetheve qe binin dukeshin te mrekullueshme...
Autori: Ersi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perse me pelqen te studioj?
Jeta eshte si nje shtegtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here te p...
Autori: KLEA Kd · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Qytetari evropian
Qytetari evropian eshte banor I Evropes dhe ka identitetin e tij kombetar. Qytetari evropian ka disa tipare dhe vlera qe jane karakteristike, si: toleranca, bujaria, barazia, respektimi I ligjit, paqja etj. Une jam nje qytetare evropiane, edhe pse akoma e...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I vote for myself ...
ESE Reflection : I vote for himself ... We live in a country which is under development and the biggest challenge for our country is developing rapidly becoming a developed country . Must affirm that to achieve this status must overcome many " obstacles ...
Autori: Leonita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 28 Nentori
Kjo dite e bekuar dhe e shenuar per te gjith ne Shqiptaret.Kjo dite eshte dhe mbetet simbol i bashkimit dhe formimit te nje shteti Shqiptar edhe pse te coptuar por prap se prap nje shtet i krijuar ku do te mund te jetojne shqiptaret te lire por jo te bash...
Autori: sui · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuhet e huaja te domosdoshme
une mendoj se mesimi i gjuheve te huaja pervec se pasuron njohurite e njeriut eshte edhe mundesi praktike per komunikimin jashte vendit.ne na duhen gjuhet e huaja sepse jetojme ne nje bote ku gjuhet e huaja jane prioritet dhe uk mund te kuptohesh me njere...
Autori: ardijona tahiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: melodia e fjalve te nenes
NENES ja jap zemren NENES ja jap shpirtin NENES nuk ja kthej shpinen Me prejn me coptojn se nenen se hidhroj
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkarkimi i këngëve në internet apo blerja e tyre?
Ne të gjithë jemi prezent kur një shoku jonë, ose vetë ne shkarkojmë këngë nga interneti. Por a do të na leverdiste më shumë ti blenim ato neper dyqane ku shesin disqe me një ose edhe një album të tërë brënda? Shkarkimi i këngëve nga in...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...
Autori: Ilian · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Flasim shpesh ne jeten e përditshme se si ta jetojm jeten por pyetja eshte a po e jetojme ne jeten ashtu si duam? Jo. Normalisht qe pergjigja eshte jo. Ne mudoheni te jetojme me tendencen se nese e bejm kete ose ate çfar do mendojn te tjeret qe po me ...
Autori: Reila Shkupi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te shkruarit
C'do te thote te shkruash ? Te shkruash do te thote te shprehesh mendimet e tua,ate qe ndjen ,ate qe ke perjetuar ,te shpalosesh imagjinaten tende ,te shkruash per tipe e karaktere qe ke hasur ne jete ,te shtjellosh natyren me dashurine e nje te apasion...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Çfare eshte jeta ? Perse jetojme ? Cili eshte qellimi yne ? Secilit prej nesh i ndodh qe te reflektoje mbi keto pytje ne menyre qe Ti japi jetes nje kuptim te bukur. Jeta eshte nje rrugetim,dhurate nga Zoti , e cila jetohet vetem njehere. Nje rrugeti...




Komentet e fundit!

Emri: sidorela
Email: sidorela824@gmail.com
Komenti:

Emri: elbenita
Email: glacial72@hotmail.com
Komenti:

Emri: Ana
Email: Ana@yahoo.com
Komenti: Shume i sakte

Emri: Sara
Email: Sara@ yahoo. Com
Komenti: Shum e bukur me ndihmove me det e letersise flm: p

Emri: Erisa Balliu
Email: Janileka39@gmail.com
Komenti: shume e drejte dhe e sakte duket nga ana gjuhesore vertet...Sigurisht qe na ndihmoi ne realizimin e detyrave sipas skemes qe ajo duhet paraqitur.

Emri: kiara
Email: kozeta7@live.it
Komenti: shume drejt

Emri: xxxxx
Email: xxxxx@yahoo.com
Komenti: nice

Emri: juxhina
Email: juxhinakaja@yahoo.com
Komenti: Po eshte ese e mire dhe shpresoj te me ndihmoi edhe mua me nje detyre qe kam ne letersi.Hahaha rrofte interneti!

Emri: Ilirjana
Email: ILIRJANASPAHIU@OUTLOOK.COM
Komenti: Bravo! Nje ese shume e sakte e cila ndjek skemen gjuhesore te tekstit argumentues. Ka nje hyrje ,problem , teze ,argumenta ne favor te tezes , antiteze, argumenta ne favor te antitezes, rezimin e arg ne favor te antitezes dhe gjithashtu nje perfundim. Nuk u fokusova te permbajtja por te struktura dhe me pqelen pasi ndjek te gjitha rregullat gjuhesore dhe me ndihmoi shume me nje ese qe kisha ne shkolle . faleminderit qe e kenipostuar!

Emri: alksevi
Email: aleksevi@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com