Data e postimit: 2014-02-01 19:23:16
Lexime: 5874
Thënie
Autori: Fejz Demiri
Lloji: Pershkrim
Tema: shoqërore
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: Email eshte i fshehur!


Të kuptosh do të thotë ,se cka është e drejtë !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Njeriu cdo ditë vdes nga pak
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: maotra ime e madhe
TE gjith femijet qe kane nje moter te madhe duhet te lexojne kete hartim.Te gjitha motrat e medhaja te gjykojne ose per gabimet qe ben dhe ia tregon sa here e ziesh osekur ti nuk i liron kompjuterin ajo te bene presion . Te gjithe femijet duhet ti pergj...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e vjeshtes
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
Autori: ANA · Lloji: Pershkrim · Tema: MIQTE E MI
TEMA MIQTE E MIT TE KET FJAL TE PERBERA DHE MARDHENIE RRETHANORE
Autori: Alked Balliu · Lloji: Pershkrim · Tema: Liqeni
Drita e diellit te pasdites ka rene dalengadale mbi liqen. Mbi shkembinjte te cilet Kane marre nje ngjure te kuqerremte , mbi pemet , mbi myshqet qe duket sikur po kalon nje ylber. Pak nga pak dielli largohet dhe bie muzgu. Mbi liqen bie qetesia dhe degjo...
Autori: Besim Asllani · Lloji: Pershkrim · Tema: Fshati ime
Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka gezim , hare , lumturi . Gjithashtu kane nje tradit shume te mirë ! Jane shume mikeprites ne qdo aspekt , te bejne te ndjeheni sikur ne shtepin tuaj ! Gjit...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv. Eshte nje vajze pesembedhjete vjecare. Me nje gjatesi mesatare prej 168 cm, ka floke te verdhe e sy bojeqelli. Vishet shume thjeshte, me xhinse e bluza te gjera. Adhuron futbollin, basketbollin dhe lojrat e ndryshme elektronike. ...
Autori: Mikela.DRK · Lloji: Pershkrim · Tema: Miqesia ime me gjyshin tim
Une dhe gjyshi im kemi nje marredhenie te shkelqyer.Ne jemi si dy shoke te cilet nuk ndahen kurre dhe tregojme sekretet me njeri tjetrin.Une pervec se e dua gjyshin,cdo vere une shkoj ne fshat per ta ndihmuar ate.Jo vetem gjyshin por edhe gjyshen sepse e...
Autori: desara dedolli · Lloji: Pershkrim · Tema: udhetimi per ne mars
UDHETIMI PER NE MARS Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Marsin.U nisa me disa nga shoket e shoqet e mia qe ne mengjes.Morem te gjitha mjetet e nevojshme dhe patjeter kostumin e astronautit.Hypem mbi anijen kozmike d...
Autori: Eleni · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
Lart kaltersia e qiellit reflekton pasterti.Ndersa poshte ne fusha rriten peme e bime nga me te ndryshmet qe me ngjyrat e tyre i japin jete te gjelbres se barit dhe leshojne nje arome dehese freskie. Nje puhize pranverore i lekund lulet,barin,gjethet...
Autori: melisa mamurani · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
shkolla ku une studioje eshte nje ndertese 2 kateshe me ngjyragru dhe bardhe. E rrethuar nga hekura rrethues pergjate gjithe pjeses qe ndodhet perball saj. Nje oborr i madh me disa peme ndoher perballe saj. Gjate stines se vjeshtes oborri i shkolles nga...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Perendimi ne bregdet
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar. Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me frik...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Peizazhi
Sa te bukur jane liqenet!! Ne te jetojne qindra e mijera kafshe ujore. Ne te shihet pasqyrimi i jetes..Buze liqenit shetisin njerzit dhe marrin fryme lirisht. Freskia e ujit gjate veses se mengjesit te ben te ndihesh mire e te frymzon per te ardhemen. A...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujdes derrasa eshte e kalbur
E ulur ne copezen e nje toke shkruaj: “E lodhur, e heshtur, me pesimizmin me te madh; Te gjitha keto te krijuara nga koherat qe ne po jetojme. Ne ate flete qe une shkruaj megjithese larg botes, ne ate copez te vogel atje tej shihen gjurmet e trishta te ...




Komentet e fundit!

Emri: ana d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: jooooooooooo! e ke sh gabim



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com