Data e postimit: 2022-02-07 20:09:11
Lexime: 3693
Një ditë e zakonshme
Lloji: Pershkrim
Tema: Një ditë e zakonshme
Autori: Antonio Lushi
Shkolla: Sulë Harri
Klasa: 6c
Qyteti: Elbasan
E-mail: antoniolushi12@gmail.com


Dita ime fillon kështu:
Në mëngjes filloj të laj dhëmbët,të vishem e të rregullohem më pas pi një gotë qumësht me mjaltë dhe shkoj në shkollë.Kur vjen pushimi i gjatë unë ushqehem me ndonjë frut ose tost.Mbaroj orët e mësimit dhe te dyqani shkollës blej ndonjë gjë.Kur shkoj në shtëpi ndërrohem dhe filloj të haj supen ose gjellen e mamit qe ndonjehere nuk i kam shume qejf dhe ne ato momente dua të ha diçka nga jashtë p.sh sanduiç.Ndonjëherë fle dhe gjumë në drekë më pas filloj të studioj.Pastaj filloj të luaj lojëra të ndryshme pasdite.Në darkë ulem para televizorit dhe e shoqëroj me fruta të thata.Në darkë unë ushqehem me sallatë.Më pas iki të flej gjumë dhe kështu janë zakonisht ditët e mia.

Vepra te ngjashme
Autori: Dolores Alla · Lloji: Rrefenja · Tema: Autizmi
Unë jam një fëmijë me autizem. Jeta ime ka qenë e mbushur me situata të pakuptueshme dhe ndoshta edhe të çuditshme. Gjithmonë jam ndjerë ndryshe, pavarësisht pamjes time fizike që është thuajse e njejtë me atë të moshatarëve të mi. Kam ...
Autori: Anna Cani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
U bënë ditë pa të shkruar Dhe besomë,malli më këput Ndonjëherë them : Duhet harruar Por harresa më bën me vujt Ndonjëherë them: Pranoje vuajtjen Se do ta kesh mikeshë në jet. E ndonjëherë them : Hiqe lutjen Për një dashuri ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Për pushime te gjyshërit
Për pushime te gjyshërit Është mëngjes, por bën shumë nxehtë. Era që trazon detin është erë shiroku, vjen nga Afrika. Pas një dushi të freskues, jemi ulur nën portik dhe po hamë mëngjes. Mbi tryezë ka gjizë të freskët, qumësht me...
Autori: Andi Hibroj · Lloji: Leter · Tema: Ditari
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. B...
Autori: E.K · Lloji: Thirrje · Tema: Si te ushqehemi
Ne duhet te tregojme kujdes me ushqimet qe konsumojme .Per te pasur nje trup te shendetshem duhet te konsumoni nje ushqim me cilesi. Disa keshilla jane: Ujë. Pini sa të kini mundësi gjatë ditës. Rekomandimi ditor për ujë është Ujë, më shumë ...
Autori: laze · Lloji: Ese argumentuese · Tema: fund ne pasdite
A ka ndaluar dikush për një moment për të parë pasdite? Që prej disa muajsh kam filluar të kushtoj dhe të parashikoj gjithçka që do të më ndihmojë të gjej rrugën time. Në veçanti, deklaroj veten të tërhequr nga pasdite dimërore. Du...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
Autori: Ema Duraku · Lloji: Poezi personale · Tema: "Vëllai im"
VËLLAI IM Vëllai im bukurosh, ështe i vogël trimërosh. Është çapkën sa më s'thuhet, për sherr vjen e kruhet. I pëlqen te behet boksier, gjithashtu dhe inxhinier, ka dëshire dhe te lexoj', por ndonjëherë thotë përtoj. Kur një l...
Autori: Sibora Huda · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Ky shi"
Ndonjëherë… Sikur… Ndonjëherë…sikur … Janë fjalët që na shtojnë dëshirat, Ndonjëherë…sikur … Fjalë që na rrethojnë, Këto zemra dinë veç këtë gjuhë, Na lejoni ti themi këto fjalë, Jemi fëmijë kemi ëndrra, Kemi...
Autori: besjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dimri
Dimri Në Vendin Tim Dimri në vendin tim vie me dëborë.Ne rrësqasim me saj,me ski etj ne me shokët e mi lozim me topa bore ne ndërtojmë dordolec.Ndonjëher bie edhe shi.Në dimër moti ndryshon dhe vishemi më trash dimri fillon më 21 dhjetor dhe...
Autori: Altina Murataj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per vendlindjen
Vendlindja E dua vendlindjen Ku u Linda e u rrita E dua vendlindjen Kurr nuk soset dita Nuk ka ndonjë vend Kudo ne botë Kjo është vendlindja Ime që e dua e dua fort Do kujtoj perher Gurët e sokakut Sepse dera ime Është gj...
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Analize letrare · Tema: DHELPRA DINAKE QE DONTE TA HANTE SORREN
DHELPRA DHE SORRA Një ditë një sorrë po kalonte rrugës për të gjetur ndonjë ushqim per të ngrëne por një dhelpër e pa me vështrim dhe i doli para rrugës dhe i tha.Moj sorrë ku po shkon sorra i tha po shkoj të gjejë ushqim?DHelpra iu p...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që...
Autori: xxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: celularet
Askush nuk do ta dëshironte atë moment, kur një zile celulari, krejt papritur, përveç se të jep atë ndjesinë e një alarmi, të prish edhe rrjedhën e mendimi a përjetimi. Kjo është gjendja nga e cila askush nuk mund të shpëtojë dot. Ndërsa...




Komentet e fundit!

Emri: sueda
Email: suedameta2@gmail.com
Komenti: hidhni akoma me te bukura dhe keto te bukura jaNE por i ndihmojne me shume femijet per ne shkolle NJE DITE E ZAKONSHME



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com