Data e postimit: 2014-02-01 18:12:59
Lexime: 5369
Thënie
Autori: Fejz Demiri
Lloji: Pershkrim
Tema: shoqërore
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: Email eshte i fshehur!


Më e lumtura,e lumturisë është buzëqeshja e fëmijës .

Vepra te ngjashme
Autori: Leonardo · Lloji: Pershkrim · Tema: si na ndihmon ne familja per tu perballur me realitetin
Ne te gjitha shoqerite dhe kulturat prinderit ju deshirojne femijeve ardhemeri te mire.Prinderit duan qe ti rrisin dhe ti edukojne ne njerez te denjte e te dobishem per familjen farefisin dhe shoqerine.Ne llojshmeri kulturore ne bote egzistojne edhe mendi...
Autori: Arlinda Duraku · Lloji: Pershkrim · Tema: Lodrat .Rendesia e lodrave
Lodrat jane disa objekte qe e bejne jeten sa me argetuese . Nese ti luan nuk do te thote qe nuk ke bere asgje ,por ne te vertete eshte dicka me shume vlere . Argetimi ne jete eshte nje nder gjerat me kryesore, nese ti nuk luan ti do te jesh shume serioz p...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e arte
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: qeni
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te mbron qeni don ti japesh dashuri dhe ta ledhatosh shpesh qent jane ne rraca te ndryshme ata kane tipare te bukura pamja e tyre fizike ndryshon shpesh nga r...
Autori: ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje buze liqenit
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume...
Autori: MILEJDI ELMAZI · Lloji: Pershkrim · Tema: PUSHIMET NE VENDE TE NDRYSHME
PUSHMET E MIA VERORE. KETO PUSHIME PER MUA ISHIN PLOT ARGETIME.2 MUAJT E PARA TE VERES BERA PLAZH,AQ SHUME ISHA NXIRE SA TE GJITHE ME THONIN SE JE BERE SI COKOLLATE E ZEZE.PAS 1 JAVE SHKUAM PER PUSHIME NE GREQI.ATJE NDENJEM 1 JAVE,U MERZITA PAK SEPSE UNE...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: pushime....
Pushimet verore Si fillim uroj qe te gjithe ju njerez te jeni duke ia kaluar bukur gjate pushimeve tuaja verore...sepse un nuk po ja kaloj dhe aq bukur.....me kuptoni?,,.....UF Shpresoj qe te me kuptoni Ne fillim mendova se vera ime do te ishte e MREKUL...
Autori: Edra Bala · Lloji: Pershkrim · Tema: Vjeshte
Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e eres qe deperton embel mes flokeve te mi, qe rrotullohet rreth meje, me perqafon lehte e kerkon te vallezoje me mua! Eci! Kenges se furishme te eres pak ng...
Autori: adelajda jakupllari · Lloji: Pershkrim · Tema: mjedisi
ky tregimdo tju frymezoje qe te pasroni mjedisin
Autori: ana xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqja e ngushte
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuuuuume e bukur ka floke te zinj sterr e te drejte nuk jane shume te gjate por jane te perkryer ajo i ka floket me balluke e i shkojne shume ka nje fytyre ...
Autori: ana xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: isa tdsh
isa tdsh e ka kuptimin isa te dua shume ndersa isa tkm ka te njejtin kuptim por vetem se eshte ne spanjisht ndersa isa tk+ ka kuptimin me te famshemmm isa pas suksesit qe arriti me grupin e saj shkoi te studjoje ne nje shkolle prestigjose arti madje edhe...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Saranda
Pas gjelbersise se pyllit te Llogarase dhe kalteresise se Borshit dhe fshatrave te tjere bregdetar rruga fillon e ndushtohet nga malet e luginat e thella dhe befas si nje perle shfaqet Saranda e cial ne te majte ka detin e paane dhe djathtas malin e lart...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Një gjë e mirë,mund edhe të harrohet .Kurse një ngjarje e idhët mbetet në kujtesën tonë !
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtimet
Prape po shikoj qiellin, si ne prozen e kaluar, por kete here rete nuk po luajne. Perkundruazi, po zihen, por jo me njeri-tjetrin…me Kohen… Po zihen me kohen qe te me ktheje gjithe castet e bukura, te kaluara. Madje, edhe ato te keqijat nese vijne ba...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com