Data e postimit: 2014-01-30 17:42:03
Lexime: 9846
Libri
Autori: Dejvi H
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pse na sherbejne librat?
Shkolla: Fuat Babani
Klasa: 8C
Qyteti: Korce
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote ne liber duke enderruar e fantazuar.Per mua libri eshte nje thesar,ku cdo monedhe perfaqeson nje faqe.Kaq e shtrenjte eshte nje faqe libri?Po,por ajo nuk mund te krahasohet me vlere reale.Libri ka zene nje pjese mjaft te rendesishme ne jeten time.Biblioteka ime,sa vjen e shtohet dhe une nuk i gezohem dot.Kur filloj te lexoj nje liber dua ta mbaroj sa me shpejt,kurse kur e perfundoj,zhgenjehem shume qe historia nuk vazhdon edhe pak,por me pas filloj e ngre hipoteza se si mund te kishte vazhduar.Librat jane prane nesh ne cdo cast.Kur ndihesh i vetmuar,mos u merzit,ke me plot miq libra qe te presin te celesh boten e tyre.Me pelqejne shume ata njerez qe jane edukuar e jane rritur me librat.Ata kane kuptuar se nuk ekziston vetem kjo bote,por ka me miliona.Do te me pelqente shume te thyeja nje rekord duke lexuar libra.Kjo gje duket e veshtire ne sy te pare,por njeriu duhet te mesohet me veshtiresi.Nese jeten e kemi te lehte e pa probleme,duhet ta krijojme vete nje veshtires,qe me vone kur te perjetojme caste te veshtira,te mos na vijne si bomba,ky krahasim,papritur me sjell ndermend vaksinen qe injektohet tek njeriu,ku ne trup futen mikrobe te dobesuar,qe organizmi te prodhoje antitrupa,keshtu kut semuremi sistemi yne imunitar i ben balle semundjes dhe nuk gjendet i papergatitur.Edhe ne duhet te jemi te pergatitur per veshtiresite e jetes.Biblioteken e librave do ta krahasoja me nje baule me bizhu,dhe ndoshta ne vlere monetare jane pothuajse te barabarta.Librat jane aq te cmuar per njerezit me shpirt te madh,aq sac jane parate per njerezit e pangopur.Te dhurosh apo te marresh si dhurate nje liber do te thote te kesh nje simpati per personin qe ia dhuron.Eshte njesoj sikur te thuash "Lexoje kete liber".Ndihesh kaq mire kur dhuron nje liber te bukur,sepse tregon qe je radar librash.Per sa i perket zhvillimit te shkences,per mua nuk ka ndikuar fare ne uljen e peqindjes te lexueshmerise.Kur lexon nje liber ndihesh shume me krenar,se sa kur hap nje faqe interneti.Por per kete gje duhet te falenderjojme shume gjithe ata njerez qe e kane bere librin te jete kaq i rendesishem per ne.Por edhe nese kudo ne bote nuk do te lexohej me,asnje here kjo shifer nuk do te binte ne zero,pasi ka me qindra fanatike te librave,te cilet edhe po t'iu ndalohej me ligj,nuk do te rreshtnin se lexuari.Nje medalje te arte ne kete fushe une mendoj se e meritojne autoret e librave, te cilet sipas mendimit tim,para se t'i jene futur kesaj pune,duhet te jene rrokullisur lendinave,ngjitur maleve,ndoshta kane shqyer sy e veshe per te sjelle ne duart tona gjithe keto bote...

Vepra te ngjashme
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rendesia e familjes
FAMILJA... E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo esht dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. Antaret e saj jan aq te bashkuar dhe aq te lidhur me njeri tjetrin sikur ti kesh futur nje kuti te vogel dhe te jen ngjeshur madje me teper se kaq.Do te tho...
Autori: SUEJD SEJRANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Si ndihem une ne shkolle
MARRDHENIA IME ME SHKOLLEN Shkolla është padyshim institucioni më i rëndësishem për të gjithë.Në shkollë fillojne kujtimet e para te bukura me mesues e shoke.Shkolla eshte baza ku ti fillon jeten e po ashtu fillon udhen e dijes aty fuqizohesh...
Autori: medina shijaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Ne jete nuk ke vetem lumturi. Ato qe mendojne se per nje gabim jeta e tyre ka marre fund e kane gabim ,jeta eshte perpara . Nese te ka shkuar ters dicka qe ke nisur te besh mos thuaj se ka marre fund, jeta vazhdon akoma.Nese dikush te ka refuzuar mos...
Autori: Diellza Kllokoqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Per mu tashme kane kaluar 7 vite shkollore kaluan shume shpejt em gezim hidherim pore edhe thashetheme mes shoqerise shoqerine e pare enjoha ne bankat shkollore vitet shkollore kaluan shume shpejt sa me mbeten edhe 2 vite mesim por nuk do ta harroje kurr...
Autori: Esmeralda Sefolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: JETA
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrare qe te mund te shprehe cka eshte jeta?Mendoni valle qe njeriu e ka kapacitetin e duhur per te kuptuar teresine e saj?Nese mendoni se PO,gaboheni.Pasi te j...
Autori: besiana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja
Tema: GJAKMARRJA Nje pellumb i bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri ne skuqje. Pershkon hapesira te gjelbra, te egra..., si dhe shtepi me mure e cati “te celikta”. Noton ne ajrin qe mbulon malet,oqeanet pakufij...
Autori: Arlind H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjakmarrja në vendin tonë.
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderli...
Autori: Liridon Nusa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu im
Atdheu është gjëja më e rëndësishme në jetën e një personi.Atdheu ynë është Kosova vendi ku u rritëm,luajtëm,qeshëm,qajtëm po ashtu shpresojmë se edhe në te ardhmen do të bëhemi të sukseshëm dhe t'ia ndriçojmë të ardhmen jetës so...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Unë kam përjetuar shumë udhëtime,por njëri që më ka lënë mbresa të paharrueshme është udhëtimi në plazhin e bukur të Spillesë.Sapo shkova aty,menjëherë më bëri përshtypje deti i kaltër dhe i qetë,ku prisja me padurim të lahesha në...
Autori: Floresa.G · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Sot është një ditë e bukur Vjeshte.Të gjitha rrugët janë mbushur me gjethe të thata.Dielli me rrezet e tij te arta ia ka lëshuar vendin shiut dhe motit të freskët.Zogjt shtegtare shkojnë ne vendet e nxehta sepse është ftohët.Gjithashtu stin...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjergj Fishta, një shpirt gjithnjë i trazuar.
Kur u ndesha për herë të parë me emrin e Gjergj Fishtës ideja e parë që më erdhi në mendje ishte ajo e një heroi legjendash pasi ky emër më bënte shoqëri me Gjergjat e tjerë, të heroit kombëtar, apo atij që vrau bajlozin e zi. Duke lexua...
Autori: Kledja ^^ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Domethenia e saj
Merr nje flete gjigande te bardhe me penelin ne dore.. E ngjyen ne bojen e zeze,aty i shkon dora pa u menduar 2 here. Dhe vizaton nje pike te zeze. Sado e bardhe ajo flete ishte,te gjitheve na shkon syri tek ajo pike e vogel e zeze. Kalimtaret e shikonin ...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...
Autori: Arlinda Beqo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trego nje histori nga femijeria juaj qe ju ka lene mbresa dhe ju ka ndryshuar jeten.
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura.Eshte peridha kur t'i ndihesh i lire nga bota reale.Je akoma nje femije qe nuk ja ka haberin se cfare do te ndodhi ne te ardhmen.Une kam lindur ne vitin 20...




Komentet e fundit!

Emri: marina
Email: marinashabani@ymail.com
Komenti: vertete shume e bukur

Emri: laura
Email: lauralauraanina@outlook.com
Komenti: Me pelqen shume kjo ese,eshte nje nder me te bukurat qe kam lexuar

Emri: Seriali AMG
Email: SerialiAMG@hotmail.com
Komenti: Shum bukur :p

Emri: Lisa
Email: lackalisa@gmail.com
Komenti: Shume e bukur!!!Fitove!!!

Emri: aaaaaaaaaaannnnnn
Email: hlhivgb.kj;@lgh.blhk
Komenti: nice. doja ta kopjoja por e ka kopjuar 1 goc e klases para meje. por gjithsesi do gjej 1 tjeter you

Emri: ajjna
Email: ajjna.melek@live.com
Komenti: hahhhahha te pergezoj vazhdo keshtu te shkruashh

Emri: Jetmira
Email: jetmira.1@live.com
Komenti: Te pergezoj ..! Me pelqen shum kjo teme,dhe shihesh qe ke talentVetem vazhdo me shkrime

Emri: askush
Email: askush@live.com
Komenti: te lumte... te pergezoj



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com