Data e postimit: 2014-01-30 17:34:12
Lexime: 18752
jeta dhe ndjenjat
Autori: serxho kuka
Lloji: Ese argumentuese
Tema: jeta dhe ndjenjat
Shkolla: 10
Klasa: 10f
Qyteti: burrel
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk ecn mire po pergjithcka jeta i respekton te 2 ja palet!Emocjonet ne jete jane pjese shum e rendesishme .... kemi emocjone te cilet na e veshtiresojn jeten dhe emocjone te ciles jetes ton i japin kuptim!! Pa ato emocjone jeta jone do te ishte e pa vlere dua te them do te ishte nje "katastrofe" por shpresat per te jetuar nuk duhen shuar kurre..... jeta eshte nje sfide qe te gjith duhet ta kalojne ate me apo pa veshtiresi dhe nje aventur qe duhet perjetuar gjate gjith kohes ne te cilen ne jetojme .... Per gjith ata qe mendojn e se nuk kane shprese ne jete nuk duhet te humbasin besimin e tyre se atehere kan humbur edhe spresen per te pasur nje jete sa me te qeshur dhe te gezuar!!

Vepra te ngjashme
Autori: Pakora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca, koha kur enderrat nisin rrugen.
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet që bën në një të rritur me përgjegjësi dhe një vizion për të ardhmen. Mirëpo ky është një proces i gjatë me shumë pengesa dhe devijime. Kjo ...
Autori: Adela hushi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: perparesite dhe rreziqet e perdorimit te internetit
Teknologjia cdo dite edhe me shume po behet pjese e pandalshme e jeteve tona,duke i ndikuar ato.Avancimi teknologjik ka rritur perdorimin e saj ne mase,madje edhe nga femijet.Teknologjia ka perparesite e saj te zhvillimit te disa aftesive te njeriut.Te fe...
Autori: E.C · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lidhja ndermjet dashurise dhe librit
Shprehja „Ashtu si dashuria, edhe libri nuk vdes kurrë“, edhe pse disi e vështirë në dukje për vetë faktin se në kontaktin e parë nuk mund të gjesh një lidhje konkrete ndërmjet dashurisë si koncept dhe librit të parë sipas k...
Autori: Amenda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe sfidat e saj
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edhe nje rrugetim i pa shmangshem i njeriut qe nga momenti kur ai vje ne jet,pavarsisht sa gjat tij mund te ket periudha ose momente te bukura ose te trishtu...
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: e verteta e jetes
Te kesh shok apo te dashur kjo eshte ceshtja, I dashuri eshte nje person qe ti e don me gjith shpirt por ajo ndjenje mund te zbehet nga cast ne cast.A mendoni vertet qe ai nuk do i shkoj mbas nje vajze tjeter ? Nese po athere ju gaboheni rende.Atij mund ...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jane sh. interesante
ju qe beni si te ditshem pa gjejeni kete sa kembe bejne nje mije e dy pula? kjo ishte nje nga gjaegjezat, ja nje tjeter mer flake 1 pallat dhe vjen ambulanca. ca kati do fiki te parin? ja nje tjeter jane 32 peshq brenda ne uje. nder to 27 ngordhin. ...
Autori: kloi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Materia
Asgje qe sheh,nuk eshte ashtu sic duket.Cdo gje perbehet nga dicka.Ajo dicka perbehet nga disa njesi,deri ay ku syri i njeriut eshte i kufizuar e verbohet, deri tek atomi.Cdo gje vjeterohet,zvogelohet e hollohet,derisa vjen nje moment...qe asgje s`mund te...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise
Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avantazh per brezin e sotem, qe fatkeqesisht brezat e tjere nuk kane mundur dot ta perdorin kete burim kaq te rendesishem. Por a eshte kaq i leverdisshem inter...
Autori: xhulianaleka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dhuna ndaj gruas
dhuna ndaj gruas permban imformacione me te duhura qe ne na interesojne .Permban statistikat e duhura te nevojshmet.Dhuna ndaj gruas eshte nje fenomen mjafte i njohur ne mbare Shqiperine dhe nga kjo preken me shume grate.
Autori: kiara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jata pa teknologji
teknologjia ka ndikuar shume ne jeten tone te perditshme dhe eshte bere nje gje e cila eshte e veshtire per tu ndare nga ne. me kalimin e viteve ajo ka perparuar dhe eshte bere me e rendesishme per jeten tone. teknologjia ka ndihmuar njerezimin ne shume f...
Autori: donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kosove, vendi im
Shume here pyes veten time si ndihen njerezit (shqiptare) ne mergim.Une per vete nuk e paramendoj jeten atje ,nuk e di pse? Valle ndoshta aroma nuk eshte e njejte me vendin tim ,ka njerez te eger atje larg fushave,maleve,kodrave jashte Kosoves.Rreqethem ...
Autori: elona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: reklamat
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...




Komentet e fundit!

Emri: Arti
Email: a_rti2013@hotmail.com
Komenti: Bukur

Emri: Arti
Email: a_rti2013@hotmail.com
Komenti: Bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com