Data e postimit: 2013-12-28 18:54:43
Lexime: 68344
FAMILJA IME :)
Autori: Naddina
Lloji: Te tjera
Tema: Familja
Shkolla: Bajram Curri
Klasa: 8a
Qyteti: Romaje
E-mail: Email eshte i fshehur!


FAMILJA IME

Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ,por prape ata me mbeshtesin me realizojne deshirat e mia.... Urrejtja ndaj tyre eshte nje gje e papranueshme.Si mund ta urrejme nenen dhe babain kur ata bejne gjithqka per ne .Jane kujdesur per mua qe nga lindja ime.Kane prishur gjumin e tyre ne oret e vona te nates kur kam qare.Babai im ka punuar me ore te tera qe une te hy ne shkolle dhe te marr dije .Punon gjate gjithe dites dhe nates qe nje dite te marr diplomen .Nuk me ka munguar asnjehere as dashuria e babit kur me rrembente me perqafonte dhe me fluturonte lart qe te qeshja.Kjo per ta eshte falenderimi dhe mirenjohja me e mire per gjithqka qe me kane dhuruar.Por une e mbaj ,pergjegjesine e te qenit Moter,jam femija i pare dhe me duhet te marr shembujt e edukimit te me te medhenjeve dhe te jap shembuj per me te vegjlit.
Sjellja dhe Veprimet e mia jane ne menyre direkte pasqyrim ne syte e tyre.
Per mua Familja eshte shkolla e detyrave....themeluar mbi Dashurine...
Shumica prej nesh mendojme se te qenurit afer familjes nuk eshte asgje por e kemi gabim.Familja eshte gjeja me e bukur qe do te mund te ndodhte ndonjehere.
Pa ta do te ishim ...hiç gje .
Ka shume femije atje jashte pa prinder ,qe do te deshironin te pakten njehere ti shikonin ata...Nuk e dine ndjesine e te qenurit nje femije me baba dhe nènè.
Mendoni se mund te jetoni pa ta ,dhe se jeta do te ishte me e bukur vazhdoni por sa koha te kaloje do ju mungojne ditet qe i kaloni me ta.
E sa per mua Familja eshte Universi!
DEDIKUAR :FAMILJES TIME

Naddina ^_^

Vepra te ngjashme
Autori: Donika Maqaj · Lloji: Te tjera · Tema: Jeta,Deshprimet
Jeta...Ndonjeher te ben te ballafaqohesh me shume sfida por prap ka nje zgjidhje mbrapa teje thjesht duhet zbuluar..Jam aq e deshpruar nga ca gjera sa qe nuk e di se nese do kthehem ne nje vajze te lumtur...Por sapo u ktheva ajo qe isha me ndihmen e famil...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Te tjera · Tema: shoqërore
'' Blema një Iphone '' - E thërret Gëzimi vëllanë e vet në Kosovë,e i thotë : -Cka po donë me te pru kur te vi ? -Vëllau: Blema një Iphone masi paske me ardh -Gëzimi: A po don :Iphone 4,a 4s,a 5, 5s -Vëllau : Jo v...
Autori: Ersi · Lloji: Te tjera · Tema: Mall
Dashuria ashtu sic lind ashtu edhe mund te humbase. Atehere mbetet i bukur kujtimi, nje mall per nje rikthim te pamundur. Ne kete poezi dashuria ka humbur pa u kuptuar.Pikat e shiut qe bien mbi qelq simbolizojne lotet mbi dashurine e ngrire mbi te cilen ...
Autori: Anonim · Lloji: Te tjera · Tema: je i paprekshem
ndoshta jam gjam qe kur bie ne toke thehet, por ama, mos harro se dhe pse i thyer nuk te lejon ta shkelesh se po e shkele do te kuptosh cdo te thote fjala dhimbje
Autori: de anonim · Lloji: Te tjera · Tema: pak argetim
e di qe do te thoni qe keto lojra mund te behen ne faqe te ndryshme por me erdhi nje ide dhe mendova ta provoj dhe ketu keshtu qe mos me shani hahaha..... Dhe e bej kete per te ditur qe kjo faqe ku ne marrm pjese ka me shume vajza apo dje...
Autori: Xhulia Tafaruci · Lloji: Te tjera · Tema: Nen flladin e Shkodres
Nen flladin e Shkodres E ndersa ecja neper rruget qe gjarperojne ne Shkoder kuptoja se sa kishte ndryshuar nga viti ne vit. Ne uren e Bunes ku takoheshin lumenjte Buna dhe Drini shihja lagje te porsalindura ku njerezia dhe zhurma vlonin. Gra me b...
Autori: Fiona Nikqi · Lloji: Te tjera · Tema: Liria dhe Deshmoret
Kalojnë vite, kalojnë edhe shekuj e kujtimi për dëshmorët mbetet i freskët prore në mendjet tona, në kujtesën tonë historike. Brezat që vijnë do t’i mbajnë në zemër dëshmorët, për t’i bërë ata flamuj në valim rrugëve e shesh...
Autori: Anna · Lloji: Te tjera · Tema:
PA TY Ora nuk kalon por pse? me duket qe kjo dit nuk do te kaloj se pse un ty te DASHUROJ Ri dhe mendohem se te te haroj me mendimet un luftoi ...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Te tjera · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjesë...
Autori: anna d · Lloji: Te tjera · Tema: zjarr ne pallat
nje pallat 9 katesh mer flake dhe vjen ambulanca me e fik, por problemi qendron ketu: ne cilin kat do te filloje te fike zjarrin? ne katin e pare e siper apo ne katin e fundit e poshte?
Autori: anna d · Lloji: Te tjera · Tema: zjarr ne pallat
nje pallat 9 katesh mer flake dhe vjen ambulanca me e fik, por problemi qendron ketu: ne cilin kat do te filloje te fike zjarrin? ne katin e pare e siper apo ne katin e fundit e poshte?
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Vlera e madhe e kultures ...
Kultura... Te jesh nje njeri me kulture ne te gjitha fushat e jetes do te thote te kesh nje thesar te cmuar brenda-perbrenda vetes . S'ka rendesi nese je i pasur apo i varfer, nese je me shkolle apo nuk je , mjafton te kesh vullnet , deshire sepse asgje ...




Komentet e fundit!

Emri: ediadi
Email: ediadi@gmail.com
Komenti: very good shm bukur e ke bo edhe une e kam dergu tek shkolla jeme

Emri: ikmj
Email: ikmj21@yahoo.com
Komenti: te lumte naddina

Emri: aulonaa
Email: aulonaa-shabani@hotmail.com
Komenti: eshte nje nder veprat me te ukura qe kam lexuar kushdo qe e ka shkruar i lumte It's a very nice

Emri: alma uka
Email: alma uka @hotmail.com
Komenti: shum mir me keni ber pershtypje bravooo❤️❤️❤️❤️😍😍😍😘😘

Emri: edita
Email: edita.gashi@hotmail.com
Komenti: Me pelqen shume kjo ese per familjen fmdha Naddina shkroi shum mir per familjen. Te pershendes Naddina.

Emri: edita
Email: edita.gashi@hotmail.com
Komenti: Me pelqen shume kjo ese per familjen fmdha Naddina shkroi shum mir per familjen. Te pershendes Naddina.

Emri: KLEISA:::
Email: KLEI@HOTMAIL.COM
Komenti: SHUM SHUME E BUKUR ESEJA ME E BUKUR QE KAM PARE NDONJEHERE VERTET SHUME E BUKUR. BRAOVOO!!!

Emri: Nina
Email: Nina@girl.com
Komenti: Shumeeee bukur BRAVO !!!! suksese ne te ardhmen 👏👏 Prej meje NINËS

Emri: Ariela
Email: Ariela@gmail.com
Komenti: Shum bukur do te doja te postoja edhe esene time e kam shkruar shume mire, por thjesht do e mbaj per vete hahaha ;)

Emri: Anna
Email: Anna@hotmail.com
Komenti: Mire po te kishe shkruar pak me gjate !!!!


Emri: artjola
Email: artjola33@gemail.com
Komenti: perfundimisht shume keq ...... sepse une e urrej familjen time ........... ata nuk me duan mua .....

Emri: artjola
Email: artjola33@gemail.com
Komenti: perfundimisht shume keq ...... sepse une e urrej familjen time ........... ata nuk me duan mua .....

Emri: ttttttttttttttttttttttt
Email: tttttttttttt@gemail.com
Komenti:

Emri: anita
Email: nbadivuku@gmail.com
Komenti: niceee

Emri: Landa
Email: kaltrinaina345@yahoo.com
Komenti: shumm bukur

Emri: era
Email: era.era@yahoo.com
Komenti: /

Emri: aaaaa
Email: aaaaa.aaaaa@gmail.com
Komenti: Flm shum bash mduhi

Emri: Erisa
Email: erisa2ii@gmail.com
Komenti: wowwwwwwww shume e bukur talent kjo /

Emri: bukuroshja
Email: brusi.2ii@hotmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: djana ana
Email: djanabulica12@live.com
Komenti: mua me pelqen shumsepse pa familje nuk mund te jetojm


Emri: xhoana xhoi
Email: brusi.2ii@hotmail.com
Komenti: shum nice

Emri: visi ove
Email: visi_ove@hotmail.com
Komenti: kot fare

Emri: ela bela
Email: visi_ove@hotmail.com
Komenti: / me plq e vertete eshte ashtu duhet ta duajme familjen

Emri: aurela rexha
Email: egzoniotr@zbavitu.com
Komenti: shummm nice me e mira//ya /

Emri: aurela rexha
Email: egzoniotr@zbavitu.com
Komenti: shummm nice me e mira//ya /

Emri: zime
Email: zimevata@hotmail.com
Komenti: nice very niceeee

Emri: lendi ana
Email: lendiana-shillova@hotmail.com
Komenti: Shum bukur nuk kam lexuar më parë një ese të tillë

Emri: marie
Email: marie32@gmail.com
Komenti: /

Emri: elmë
Email: elmë@hotmail.com
Komenti: Me pelqeu shum

Emri: aaaaaaaaaa
Email: ani_kemi@hotmail.com
Komenti: aaaaaaaaaaaa


Emri: Ardita
Email: ardita-alili@live.com
Komenti: Shume bukur te lunge

Emri:
Email: Djellzadre@live.net
Komenti: Flm shum bash neser mduhet

Emri: KooBrrA
Email: kobra@gmail.com
Komenti: BraaVoo AshTuu DuuHeTT:*

Emri: TriiMaxx
Email: trimax@hotmail.com
Komenti: Shumee Bukur Bravooo Ska gje me te mire Nga Familja Bravooo

Emri: Eroni
Email: Bajern_barcelona@live.com
Komenti: Shume bukur te lumte

Emri: Driton
Email: driton.ajrullau@hotmail.com
Komenti: Bravo!Tamam per hartimin qe me duhet neser!!

Emri: helmusii.
Email: helmusii_qa@zbavitu.net
Komenti: Shum mir bash per harrimin qe koe bo neserr(:

Emri: helmusii.
Email: helmusii_qa@live.com
Komenti: Shum bukur tamam per hartimin qe ko me bo neserr (:

Emri: PRINCEZA
Email: barbi_barbi@hotmail.com
Komenti: NE DUHET TA DUAM DHE TA RESPEKTOJME FAMILJEN SEPSE FAMILJA ESHTE PRANE NESH EDHE NE TE MIR EDHE NE TE KEQ

Emri: mmm
Email: nnmmm@hotmail.com
Komenti: bukur


Emri: brisi
Email: brisi@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur dhe eshte e duhura per projektin tim ;-)

Emri: mmmmmm
Email: mirjeta.sherifi@live.com
Komenti: BRAVOO

Emri: armela mela
Email: armelaa.mela@mail.com
Komenti: me plq sh kjo ese sh e bkr

Emri: vajza grindaveze
Email: vajza.grindavece@shqiptare.net
Komenti: bukur

Emri: linda
Email: tini.002@hotmail.com
Komenti: truee

Emri: tung tasht
Email: tung.tasht@hotmail.com
Komenti:

Emri: sona
Email: sona.sona@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: Jetmir Iseni
Email: jetmir_i@hotmail.com
Komenti: Familja per mua eshte gjeja me shtrenjte I dua Te Gjithe Ata

Emri: albin
Email: biniboy@ hotmai. com
Komenti: mir

Emri: albim
Email: biniboy@ hotmai. com
Komenti: mir


Emri: argjenda
Email: argjenda @ hotmail . com
Komenti: shum mir

Emri: argjenda
Email: argjenda@ hotmail . com
Komenti: shum mir duhet me dasht familjen e sa i perket ty boosi kishe veq budalla e shenon ashty

Emri: NIKI
Email: niki@bl.com
Komenti:

Emri: Leonora
Email: nora.lori@hotmail.com
Komenti: teper mir

Emri: anonim
Email: anonim@hotmail.com
Komenti: bravo

Emri: bosi
Email: bossi-@gamil.net
Komenti: Shum keq

Emri: olisa
Email: olisaa-@hotmail.com
Komenti: Shum mir duhet ta duam familjen

Emri: olisa
Email: olisaa-@hotmail.com
Komenti: Shum mir e ki duhet me dasht familjen

Emri: olisa
Email: olisaa-@hotmail.com
Komenti: Shum mir duhet ta duam familjen

Emri: denada ada
Email: denadazeka13@live.com
Komenti: /


Emri: fjolla miftari
Email: fjolla.xone@live.db
Komenti: te dua mami babi

Emri: egzona fetai
Email: EGZONA.FETAI@HOTMAIL.COM
Komenti: e dua familjen time

Emri: lucio
Email: lililili@yahoo.it
Komenti:

Emri: Jurgen Cobo
Email: jurgencobo789@yahoo.com
Komenti: Shume mire

Emri: pppppppppppppppp
Email: Paola SHatri@yahoo.com
Komenti: llllllllllllll

Emri: djana ana
Email: djali.grindavec@shqiptar.eu
Komenti: 19

Emri: djana ana
Email: djanabulica12@live.com
Komenti: 3+4=7



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com