Data e postimit: 2013-12-12 21:37:32
Lexime: 7461
Mirazhi
Autori: Debora
Lloji: Ese filozofike
Tema: Meditim
Shkolla: willson
Klasa: 11 d
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


Mírαzh!

Pєrshєndєtjє mírαzh nє pαsqчrє..!
dєshα tє tє thєm dísα fjαlє...
Dєshα tє tє thєm sєsí ndíhєm pєr tч…!
Dєshα tє tє thєm shumє pєr vєtєn dhє pєr αtσ qє ndjєj..!
Mє lєr tє tє thєm sí fíllím qє mєndσj sє jє njє вudαllαckє є pαndrєqshmє;
Jє αkσmα njє fєmíj í llαstuαr,njє vαjzє nєvríkє …
tí gjíthmσnє prísh αtσ qє unє í ndєrtσj mє αq mund…
kє príshur urαt є shσqєrísє símє,
kє príshur urє tє rєndєsíshmє tє dαshurísє..!
psє..?
sєpsє jє shumє krєnαrє dhє є pαpєrulshmє….!
tє shíkσj dhє nuk u вєsσj sчvє…!
sí mundєsh tє mσs mє kuptσsh…!
tє pαktєn tí…!tí mírαzh nє pαsqчrє…!
mє lєr tє tє trєgσj njє sєkrєt (αs vєtє sє dí sєsí pσ tα вєsσj tч)...
mє kα mαrr mαllí pєr tє;duα shumє tí flαs,
tí kujtσj qє unє jαm gjαllє,qє vαzhdσj tє jєtσj,
nє fαkt mвíjєtσj mє kujtímín є tíj..!
є dí tí vαllє cdσ tє thσtє tє mвíjєtσsh mє kujtímє..!?є dí..?
є kє prσvuαr ndσnjєhєrє αtє ndjєsínє qє dukєt síkur díkush tє mвчt nє fчt sα hєrє qє tє tjєrєt pєrmєndín єmrín є tíj...!
sα hєrє qє díkush thσtє díckα qє pσ ndσdh nє jєtєn є tíj..!sα hєrє qє є shíkσn sєsα í lumtur єshtє єdhє pα tч...!?
Aí...αí pєrsσn pєr tє cílín tí dσ jєpjє єdhє jєtєn..pσr αtíj nє fαkt kjσ gjє nuk í íntєrєsσn αspαk...!
є ndjєn dσt dhímвjєn qє ndjєj unє...!?
sα є sα nєtє kαm ndєnjur zgjuαr,
dukє kujtuαr gjíthє αtσ qє kαm jєtuαr mє tє...
sα є sα nєtє lσtєt є mí kαnє prєkur dчshєmєnє dhє jαnє fshírє ngα njє dσrє є lσdhur qє í zgjαtєt αtчrє kujtímєvє pєr tє jєtuαr...!
sα є sα hєrє kαm ndruαr rrugєn vєtєm є vєtєm tє mσs kαlσjα nє rrugєn ku kαlσntє αí...qє tє mσs ndjєjα sєsí hαpαt є mí pєrshkσnín tє njєjtєn rrugє..!
sα є sα hєrє kαm kthчєr kσkєn pαs,dukє shprєsuαr qє tє íshє tí αtч..!
pσ pσ...tí íshє αtч...αtч nє tє kαluαrєn tímє..pσr jσ nє tє tαshmєn tí,αtч kur unє kíshα mє shumє nєvσjє pєr tч. . . !
sα kєq mє vjєn qє αí mвєtí njє kujtím...njє є shkuαr sα є вukur αq є tríshtuαr...αí nuk єshtє mє є tαshmjα dhє є αrdhmjα...αí nuk єshtє mє...!αí єshtє njє ‘αsgjє’...njє ‘αsgjє’ pα єmєr...pα ídєntítєt...!sα kєq..!

***

Mє thuαj mírαzh nє pαsqчrє...є ndjєn dhє tí sí unє...!?

Vepra te ngjashme
Autori: ajselaa · Lloji: Ese filozofike · Tema: suksesi ne jete
Suksesi...nje pike hapesire .ndoshta edhe pika me e larget tecilen ne njerezit jemi te destinuar ta kapim.Eshte kjo maje te ciles ne i trembemi pasi e shohim ne nje kendveshtrim tjeter..ndryshe nga ajo cka do te na percjelle kjo maje ...Te gjithe te suk...
Autori: Sen · Lloji: Ese filozofike · Tema: Varferia
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me peren...
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ndjena dhe endrra e papershkruar
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe e ndriqonte hena vezulluese e cila me tregonte rrugen per ne fshat, lart ne qiell po degjoja nje melodi e cila ishte e papershkrueshme per shpirtnin tim.Po degjoja hapt e mi te ciliet i beja...
Autori: sara · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Me lindin shume pyetje ne koke.Njera prej tyre eshte:Kush jam une ?Kjo pyetje ka shume pergjigje te ndryshme dhe te veshtira.Por lindin edhe pyetje te tjera qe nuk u jep dot pergjigje si p.sh. pyetja Kush jam une ?Nga vi?dhe shume pyetje te tjera.Ketyre p...
Autori: Klea Kasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: Reflektim mbi veten time.
Dialog me sytë e shpirtit. E ulur në një stol të vogël e të vjetër pranë një trotuari nga i cili mund të shikosh qartë cdo hap të shpejtë që bëhet nën jetën monotone.Pranë meje është një lis i madh dhe një ndërtesë ...
Autori: ANONIM · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i alegorise se shpelles
Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të historisë së filozofisë. Ajo paraqet një shpjegim të thellë filozofik për natyrën e realitetit, perceptimit të njeriut dhe misionin e filozofisë. ...
Autori: romina elezi · Lloji: Ese filozofike · Tema: njeriu dhe politika ne filozofi
Politika shqyrton sjelljen e shoqerise ,ndersa etika ate te individit.Aristoteli i ka dedikuar nje liber te plote politikes.Pikenisje eshte thenia e tij e famshme:"Njeriu,kafshe politike". Nuk jane politikanet,as zotrat dhe as kafshet por vetem njeriu.Cf...
Autori: Klea · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jo duke degjuar te tjeret
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne.Por dhe pse njerez zemermire,ajo qe ka rendesi ka vetem pamja e jashtme.Jane te varfer ,s'kane familje kjo i ben ata te jene ndryshe nga te tjeret.Ndonjehe...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi sipas meje
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter. Racizmi eshte si nje "semundje" e cila prek...
Autori: alketa osmani elmedina zhegrova · Lloji: Ese filozofike · Tema: realiteti
bota rrotullohet qdo lumturi qe te esht mohuar do kthehet qdo lot qe ke derdhur do te numerohet qdo enderr e harruar do te realizohet ata qe te lenduan do te pendohen ata qe te braktisen qdo dit do zgjohen me endrrem per tu kthyer padrejtsit qe tu ben do ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Si t'a jetosh jeten kur humb dike te afert?
Si te vazhdosh te jetosh kur humb jeten dikush i afert? E dhimbshme eshte por nuk ke c'te besh.Kjo eshte jeta.E ke shume te veshtire te vazhosh perpara kur ke humbur nje njeri te dashur,kur ate e ke patur baba,nene,moter,vella,mikun tend me te mire.Eshte ...
Autori: Denisa Meraj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Femra endrra pa te cilen do dukej e zbehte
Femra endrra pa te cilen jeta do dukej e zbehte Femra ,nje qenie e brishte, e shenjte me vlera te larta.Te jesh grua ,nene ,bashkeshorte ,nuk eshte e lehte por eshte nje pune e palodhur qe ben ,ajo krijon,ajo rrit ajo ushqen,ajo ...
Autori: Iris · Lloji: Ese filozofike · Tema: qesh palaco qesh , ndersa zemra te pelcet
Eshte per tu habitur me ndjesite e panumerta qe zoteron njeriu... qofshin keto te arsyeshme ose jo me baze morale apo jomorale. Dhe ja pikerisht sot gjate nje dite te mbushur ,me kotesira iluzive dhe ambikuteti , degjova te flitej papritmas: ‘ QESH PAL...
Autori: odeta klosi · Lloji: Ese filozofike · Tema: prinderit
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe mbeshtetjen e pare e gjeni tek prinderit sepse jane te vetmit persona ku gjen mbeshtje .prinderit jane gjeja me e bukur qe zoti na e dha .femija pa prinder ...




Komentet e fundit!

Emri: graciela gjoni
Email: gracielagjoni@gmail.com
Komenti:

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Shume Bukur Je shume kreative ;)

Emri: desara dedolli
Email: desaramira@yahoo.com
Komenti: shume e bukur bravoooooooo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com