Data e postimit: 2013-12-03 23:05:13
Lexime: 14562
Perse me pelqen te studioj?
Autori: Ersi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Perse me pelqen te studioj?
Shkolla: ---
Klasa: XI4
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jeta eshte si nje shtegtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here te pare fjalet studim dhe e ardhme.Nga ky moment ne mendjet tona lind deshira per te studiuar,ne realzimin e atyre endrrave qe celin ne zemrat tona. Me pelqen te studioj pikerisht per te siguruar nje te ardhme te lumtur. Te marresh njohuri do te thote te behesh nje njeri i ditur, pergjegjes, i afte per te kaluar cdo sfide, pra me pak fjale te jesh nje njeri i kompletuar. Vetem me ane te studimit do te arrijme ne momentin per zgjedhur degen per te cilen do te studiojme, te gjejme profesionin qe do te ushtrojme dhe me pas ku te pasqyroje dijet qe kemi marre me vullnetin per te mesuar. Ka edhe nga ata moshatare te mi qe nuk perlqejne te studiojne dhe perpiqen te shfrytezojne kohen qe kalon shume shpejte, por koha do tua tregoje kur te perballen me veshtiresite e kesaj jete. Ne keto koohe ku jetojme ka vetem nje rruge per te pasur te ardhme, ka vetem nje rruge per te mos humbur fillin e ejtes, ajo eshte rruga e dijes.

Vepra te ngjashme
Autori: Denisa Krasniqi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e di, te tjeret gjykojne edhe pa shume fjale , edhe pa fyrje , gjykojne duke na vlersuar per ate qe dukemi ku asnjehere nuk jane te vetedijshem se ato qe ndje...
Autori: ronaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flitet per nje det
kam deshir ta gjejj kete liber sa me shpejttt perrall valeve te jetes
Autori: Desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stop bullizmit
Mendoni se bullizmi esht nje gje e mire?Uneendoj te kunderten e kesaj.Bullizmi eshte tmerri vete.Per ta kuptuar kete duhet te futeni brenda botes se bullizmit.Perpiquni td beheni shok me nje person qe eshte pre e bullizmit.Ai mbase eshte i shendoshe ose k...
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjedhjet e individit.
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e tille eshte formula e jetes , te zgjedhesh e te marresh vendime per te pasur progres ne jete . Zgjedhjet dhe marrja e vendimeve e cdo individi beh...
Autori: sadete · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te dua
TE DUA TE DESHA PA KUSHT TE DESHA PA KOMPROMIS TE DESHA TE VARFER PA ASNJE QMIM TE DESHA SIQ ISHE PA NDRYSHIM TE ME NGULE THIKEN ME FALE ZHGENJIM DASHURIA E VITEVE NE QASTE U KTHYE NE URREJTJE STE DUA VETEM TE URREJ PER VITET E HUMBURA
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Koha thuhet se shëron gjithcka ,dhimbjet ,plagët ,brengat e së kaluarës ,koha të mëson të kërkosh falje të mëson të falësh .Kur dhimbja ta pushton shpirtin të falësh të duket një gjë e pamundur .Të gabosh është njerëzore,kurse të fal...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Permisimi i trafikut rrugor
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit nuk eshte se duan ta bejne, por e bejne padashje. Gjithsesi shkaqet qe ato ndodhin jane te shumta. Le te permendim disa nga ato: Papergjegjesia e njerezv...
Autori: Erblin Cullhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vepra e Sabri Godos
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren e Sabri Godos . Ne kete veper autori na ben te kuptojme qe forca nuk eshte arritja me e madhe , por zgjuarsia dhe besnikeria . Fjalimi i Skenderbeut eshte shembulli i nje oratorie te persosur,ku bie ne sy...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfare e dallon xhelozine normale nga ajo patologjike?
Shume filozofe mendojne se xhelozia nuk ka asgje te perbashket me dashurine dhe ai qe eshte xheloz ndaj partnerit te tij nuk e dashuron vertete kete te fundit. Per keta filozofe, xhelozia eshte thjesht nje shprehje e ndjenjes se pronesise. Njeriu e...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza letrare
ANALIZE LETRARE: Gjenerali i ushtrise se vdekur koment dhe analize (I.Kadare) Ne roman takojme njerez te nje populli te vogel,por krenar per luften qe ka bere, te cilet dinin te respektonin traditat,te respektonin mikun, te respektonin te vdeku...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: NILA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: POEZI
SHQIPERI MOJ MBRETERESHE LUFTOVE PER SHUME VJET RRJESHT KALOVE SHUME VITE MUNDIM POR AI MUNDIM TU SHPERBLYE NE FITIM DHURUAM SHUME LUTJE PER JU MENDUAM SE ENDERRAT NUK BEHESHIN REALITET PO JA KU ME NE FUND U BEME 101 VJET SHTET PAS KETYRE 101 ...




Komentet e fundit!

Emri: juri
Email: jurgen.ruci@yahoo.com
Komenti:

Emri: anisa koni
Email: anisa.k@hotmail.com
Komenti: shume e bukur te lumte

Emri: zade qerkezi
Email: zadeqerkezi@hotmail.al
Komenti: e bukur shum por dhe e vertet



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com