Data e postimit: 2013-11-18 20:57:21
Lexime: 61489 |
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen na e ndriqon jeten.Libri per mua do te mbetet shoku me i mire.Me kete kuptohet nje krenari qe gjithehere do ta kemi.Nje shtepi pa libra eshte si nje lume ...
|
stina e pranveres fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershr.ne pranvere qelin lulet,pemet lulezojne, natyra gjelberon.gjate stines se pranveres ditet fillojne te zgjaten dhe netet te shkurtohen.zogjet shtegetare vijn nga viset e ngrohta dhe ndertojne fole...
|
• Te shoh bote ,nga ky cepi im i erret,i rrumbullaket, patadoksal...e ulur kembekryq ne nje pikepyetje...Te veshtroj me kujdes,dhe me vjen nje deshire e madhe per te meshiruar...Hipokritet e sinqerte,te dashuruarit e perkohshem,maskarenjte e ndershem,ri...
|
Ne banken e shkolles,
U ula me njehere,
Ti mesuee e dashur,
me mesove A-B-C-EN
Une jam alesja,
me meson perdite,
ti per mua je ,
si nje prind i dyte
Tani jam e vogel,
Marr dije nga ti ,
Neser kur te rritem,
do te jap dituri
Cdo v...
|
Po binte shi!
Ne nje mjergull ndjenjash te ndieva ty por nuk te pashe.
Papritur mendova- ska asgje pas atij tymi.
U ndieva i humbur ne mes te gjithckase...
Isha i lagur i bere qull por gje nuk shihja.
Shijova shijen e lekures time te lagur.
Nj...
|
-Te gjithe ne kemi ardhur ne kete Bote me nje qellim dhe mision
nga Zoti i Madherueshem.
Disa nga ne qeshin,e disa nga ne qajne disa vijne ne ket Bote per te paren
her e disa tani pershendeten.
Gjitha keto jane momente qe doemos duhet kaluar por ...
|
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem.
- Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p.sh kur dikush te ben mire,duhet te ja kthejm me te mire , por edhe kur na behet pa drejtesi njeriu qe ka moral duhet te mos hakmerret, pra miresia sjell mi...
|
Autori:
menal shabani sejhan shabani
·
Lloji:
Hartim
·
Tema:
ti respektojme dhe ti duam prinderit !!!!!!!!
Prinderit janë dashuria , pasuria , buzeqeshja ,kenaqesia jonë e parë .
Sa sakrificat na i kanë bërë.Sa të mirat na i kanë bërë.Sa shpirtin e pasur na i kanë bërë.Ato nuk kanë pasur njeri tjetër përvec neve,fëmijëve.Lulëzuam ne nga gë...
|
Kur isha ne fillore mesova himnin tone. E kendoja ne klase dhe ndihesha e lumtur. Tani qe po rritem , po filloj te arsyetoj. Nje dite me lindi kurioziteti per prejardhjen e tij. Shfletova librat e vjeter ne biblioteken time dhe aty zbulova per te . ne fi...
|
une njohurit e para i marr ne familje por me pas edhe ne shkoll te mesuesit te cilet e dojn te miren .Mesuesit na edukojn mesojn dhe na bejn qe te kemi te ardhme sa me te lumtur .Te gjith mesuesit na dojn ne por nganjeher ata jan te detyruar...
|
Djemte...Disa persona qe ne pamje te pare duken egoiste,te forte, ne te vertete jane me te mbyllur se vajzat.Ne qofte se jane ne grup ata sillen si te forte,ndersa kur jane vetem per vetem me nje vajze,ata hapen dhe ja tregojne te gjitha sekretet asaj vaj...
|
Autori:
Ina Nezaj
·
Lloji:
Hartim
·
Tema:
Une e dua atdheun tim dhe jam shume krenare qe jam shqipetare!
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mrekullueshme. Krenaria ime shkelqen pse i perket kesaj race fisnike, te zgjuar e trime. Krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, kre...
|
Nena eshte nje nga gjerat me te shtrenjta dhe me vler. Ajo eshte nje grua e cila punon nate e dite qe ne te kemi nje te ardhme me te mire e me shume njohuri.Nena eshte mrekullia me e bukur qe zoti ka krijuar ndonjehere.Zoti ka krijuar ate gruan e ndjeshme...
|
kur vjen 1 qeshori.
zemra me gufon
se eshte festa ime.
se eshte festa jone.
me shoket e shoqet,
lozim e kendojme.
prinder e mesues,
bashke me ne festojne.
dhe trumcaket ciu ciu,
ne ajer lodrojne.
gezuar o femije,
me gjithe zemer na urojne.
...
|