Data e postimit: 2013-10-24 19:36:57
Lexime: 10550 |
Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqimet tradicionale,kalate,vendet ku ...
|
Cdo njeri lind, rritet dhe do vazhdoje te ece perpara ne jete, por per ta bere kete ai duhet te punoje, pra te aftesohet per veten dhe aftesimi per veten eshte marrja e nje profesioni, ku kjo e fundit duhet ti pershtatet aftesive te njeriut dhe kerkesave ...
|
Erdhi perseri kjo dit qe me zor e kam prit.Erdhi kjo dit si lulja qe qel ne pranvere.Nuk edi pse me vjen cudi?Qe kete dite ta quaj dita kuq e zi?
Te gjithe te veshur kuq e zi,shikojne Flamurin me shume kenaqesi,dashuri dhe krenari.
Ishte ai Ismail Qemal...
|
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Skenderbeu shenon nje nga faqet me te ndriturate historise sone kombetare.Skenderbeu hyri ne histori si nje figure me vlera te medha kombetare e nderkombetar...
|
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
|
Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesuesja.Nje titull i bekuar qe zoti ua fali njerezve me dhunti te vecante.nese hapin e pare ta mesoi prindi,mesuesja do te jete njeriu i pare qe do te mesoj te ...
|
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR
Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do te mjaftojne kurre romanet per ta pershkruar ashtu sic duhet.Ishte po aq hero,aq edhe misterioz.Nje burre me mjeker te gjate,e fuqi te mbinatyrshme.Po nuk...
|
Mjaft ! Nje monotoni ka mberthyer nje qytet te tere, njerez te ftohte. Nuk arrij ta kuptoj se si nje njeri mundohet te ngreje lumturine e tij mbi dhimbjen e shpatullave te dikujt tjeter. Perse nuk mund te shikosh punen tende? E dini qe vetem Zoti gjykon.
|
Mjedisi eshte gjithcka qe na rrethon.Ne duhet te kujdesemi per te.Nqs se mjedisi ndotet tek ne shfaqen semundje te ndryshm.Duhet te jetojme ne harmoni me natyren dge te shfrytezojme te mira qe ajo na ofron.
|
Autori:
Fabiana Gjoci
·
Lloji:
Ese vleresuese
·
Tema:
Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.-Henry Ward Becheer
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin.
Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.
-Hen...
|
dita e shkolles ka qen dita me e gezueshme per mua.ne kem bere nje program ne intervista skeqe valle kenge poezi etj. un per dite e shkolles pata poezi festa e shkolles. mua me lavderuan dhe te gjithe thoshin qfar zeri te mrekullueshem e gjera te tjera. u...
|
Nënë po filloj aty ku loti përkëdheli faqen tënde teksa dëgjoje të qarën time të parë, aty ku buzëqeshja mposhti dhimbjen dhe gjuha jote falenderoi krijuesin. Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën...
|
Te gjithe ne jemi te barabarte dhe kinit te drejta te barabarta dhe liri fjale.Askujt nuk duhet ti cenohen keto te drejtA.kjo fjale e thene nga cdokush vlen pavaresisht se cfare mendimi ka ky individ.ne jemi nje shtet demokrarik ne japim mendimet tona ash...
|
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar ku...
|