Data e postimit: 2013-05-17 15:30:42
Lexime: 25234
Femijeria
Autori: Visarda Marku
Lloji: Ese vleresuese
Tema: "Me mire femije apo i rritur..."
Shkolla: "Skender Luarasi"
Klasa: 9A
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen e femijerise, dhe te parashikojme te ardhmen, me te papriturat dhe pengesat qe na ofon.Shpesh here mundohemi tu japim kuptim pyetjeve te cilat jo rastesisht na lindin, por gjithcka duke e rregulluar dhe imagjinuar ashtu sic ne kemi deshire te ishte ne te vertete.Femijeria eshte nje nga periudhat me te lumtura te nje personi,dhe mendoj se si e tille duhet te perjetohet nga cdo njeri.Nje femije edhe pse kalon shume ngjarje tronditese, ai nuk eshte i afte te kuptoje gjate, e kesisoj ai mbetet i paprekur nga ligesia dhe frika qe kjo bote te ofron ne jete. Nje femije mezi pret periudhen e maturise per tu perballur me gjdo gje i vetem,por nuk ka me mire se perkujdesja prinderore.Roli i prindit eshte shume me i veshtire se i nje femije, prandaj duhet ta kuptojme kete dhe cdo gje tjeter qe na ka rezervuar e ardhmja.Femijet jane pasuria e jetes ata jane shembull i miresise dhe energjise pozitive,sepse qendrojne larg keqberjes dhe djallezive.Nje femije jeton ne paqe, dhe e krijon jeten e tij sipas imagjinates larg kaosit te perditshem njerezor.Ne qofte se ne jeojme nje femijeri te endrrave,duhet te kuptojme qe kjo do te jete vetem nje iluzion ne te ardhmen.

Vepra te ngjashme
Autori: anna · Lloji: Ese vleresuese · Tema: profesioni
Cdo njeri lind, rritet dhe do vazhdoje te ece perpara ne jete, por per ta bere kete ai duhet te punoje, pra te aftesohet per veten dhe aftesimi per veten eshte marrja e nje profesioni, ku kjo e fundit duhet ti pershtatet aftesive te njeriut dhe kerkesave ...
Autori: Martina Bega · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Historia
Shume se kuptojne.Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numera,data e ngjarje qe kur I degjonje mendojne se c na duet historia.Por gabohen.E shkuara tregon vlerat e popullit tone.Nje popull pa historine e tij eshte si nje lule qe kur nuk ujitet vy...
Autori: Anxhela anxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
shpeshhere me keshillonin: lexo sa me shume libra .. nje dite do te te ndihmojne shume ! Asnjehere nuk i kuptoja . Thosh : cme duhen librat .. nata jane te pavlere . Por tani e kuptoj qe kam gabuar . Ndonjehere ndihesha vetem dhe perpiqeha te reflektoja ....
Autori: kleo · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Roli i gruas ne shoqeri
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qe...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Nëna" - ♥
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua.♣♣♣ Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe...
Autori: Yllka · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Halla ime
Nuk do te besoja kurre qe ty do te shkruaj ne shkrim.Jo qe nuk e meriton.Dije qe pa filluar ende te shkruaj,te them ty se te dua.Ti me thua'se je motra ime,tani me kur dalim te shetisim,kur ecim,kur qajme,kur qeshim une jam me ty dhe ti me mua'.Ti je nje ...
Autori: X · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte gjithcka qe na rrethon.Ne duhet te kujdesemi per te.Nqs se mjedisi ndotet tek ne shfaqen semundje te ndryshm.Duhet te jetojme ne harmoni me natyren dge te shfrytezojme te mira qe ajo na ofron.
Autori: eduart · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ese liria
fjaia liri dhe fjala deshmore eshte shüme e bukur. Nuk eshte e lehte te shkruash fjalen liri. Liria eshte aq e shtrenjet,dhe eshte aq veshtire te shkruash per lirine dhe deshmoret,nuk erdhi ne rrugen e shtruar me lule,erdhi ne token e mb...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E dua atdheun
Atdhun une e dua shume,sepse ketu linda,u rrita,u edukova e shume gjera te tjera mesova.Atdheu per mua eshte jeta ime,ai per mua eshte gjithqka.Edhe nese shkoj ne nje vend tjeter te panjohur,nuk do ta dua si atdheun tim,ku linda e u rrita bashk me shoket...
Autori: Lalezare Istrefi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Libri.
Nje kohe e keqe,me nevoitet ngushellim,me nevoitet ngushellim,me nevitet dike I cili do me kuptoj.Pse asnje ne kete bote nuk eshte aq I forte,i ndergjegjshem dhe I degjueshem. Pse asnje ne bote nuk eshte aq I forte qe te mbaje urrejtjen,mllefin dhe lumtu...
Autori: Rediona Bregu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena, diamanti me i cmuar!
Nënë po filloj aty ku loti përkëdheli faqen tënde teksa dëgjoje të qarën time të parë, aty ku buzëqeshja mposhti dhimbjen dhe gjuha jote falenderoi krijuesin. Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën...
Autori: Sindi Cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: Ska Rendesi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dashuria
Te kujtohet!Ai ishte momenti me i mir i jetes time... Me shpetove jeten!!! Un jam vetem 11 vjeq, ama e di me mir se te gjith se qeshte dashuria
Autori: Kejdi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...




Komentet e fundit!

Emri: asjdfjfjdfjfj
Email: daniademiri@gmail.com
Komenti:

Emri: Rei
Email: rei.ashimi@yahoo.com
Komenti: jam shum i mir por jam shum gay

Emri: rei
Email: rei.ashimi@yahoo.com
Komenti:

Emri: ana
Email: anaplaku@hotmail.com
Komenti: ese shum e bukur qe me ndihmoi shume flm/

Emri: hasan
Email: tahiri-engjulli@hotmail.com
Komenti: hahahhaha

Emri: hasan
Email: tahiri-engjulli@hotmail.com
Komenti: hahahhaha

Emri: ana
Email: anashehu@live.com
Komenti: Ca esh kjo mi?!

Emri: aqif
Email: aqifkapertoni@live.com
Komenti: sa kot pz

Emri: Ai X-i
Email: aixi@hotmail.com
Komenti: bravo bravo sum e bkukur edhe 1 pal detyra mi hoqe /

Emri: jona
Email: jona@hotmail.com
Komenti: iku femijeria


Emri: poliana
Email: paliana@yahho.com
Komenti: femijeriafemijeriaaaaaaaaaaaa

Emri: stela
Email: stela.ela@ymail.com
Komenti: femijeriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Emri: Zelo
Email: zelo@outlook.com
Komenti: femijeriaaa

Emri: Aurela
Email: aurelaella@yahoo.com
Komenti:

Emri: aa
Email: a-rti@live.com
Komenti:

Emri: eltoni
Email: elton_myrtja@yahoo.com
Komenti:

Emri: Ajana
Email: ajanaciko@hotmail.com
Komenti:

Emri: KleVisS
Email: bjori.16@2info.al
Komenti:

Emri: gre
Email: greshehu@hotmail.com
Komenti: Super

Emri: lora
Email: lora_27@live.de
Komenti: no coment


Emri: abdilmindilpartall
Email: abdil-mindil@partall.pallom.com
Komenti:

Emri: erisa isa
Email: manjolahoxha@yahoo.com
Komenti:

Emri: ela bella
Email: Ledia.ledi2@yahoo.com
Komenti:

Emri: ana
Email: ana love@yahoo.com
Komenti: Jo

Emri: gre
Email: greshehu@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com