Data e postimit: 2013-04-30 21:42:39
Lexime: 8077
"Detyrat e nje Regjizori"
Autori: Dorina.D
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Detyrat e nje Regjizori
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 Year
Qyteti: Philadelphia
E-mail: Email eshte i fshehur!


Formimi I nje regjizori fillon diten qe behet I vetedijshem per zgjedhjen e tij dhe nuk mbaron kurre, pavaresisht nga gjatesia e jetes se tij profesionale brenda dhe jashte reklamave. Kur punohet ne nje agjensi, ka mundesi qe mos te gjesh shume kohe per te bere investigime. Kjo eshte arsyeja pse ne thelb duhet te zhvillosh nje kapacitet per evolucion qe ka te beje me mos humbjen e zakoneve te shendetshme per te marre informacion rregullisht, te investigosh cdo gje dhe mos te humbesh kuriozitetin dhe habine.
Gjithashtu, mos te harrosh se ne rastin tend, idete hyjne nga syte.
Regjizori eshte ai qe tregon cdo hap te cdo projekti. Ai ka te gjitha materialet per te vene ne pune nje projekt. Duhet te pershtatet ne pergjegjesine e te gjithe vizualizimit dhe prodhimit. Regjizori duhet te jete I afte ne fjalet qe thote, te njohe disiplinat ndihmese te profesionit, dhe te jete gjithmone krijues ne idete e tij. Per tu bere me shume krijues regjizori duhet te degjoje mendje krijuese te tjera.
Duhet te kesh nje mendje te hapur dhe te ndjeshme per te interpretuar idete e kolegeve dhe te kesh nje sjellje te thjeshte me profesionistet e tjere sepse keto jane "veglat" e punes per nje regjizor. Jane vegla humane dhe te talentuara, ndonjehere perfekte dhe ndonjehere te paqendrueshme.
Qe nje regjizor te jete I suksesshem ne profesionin e tij duhet te jete nje komunikues I afte ne publik dhe te kete nje fokusim te plote dhe profesional, gje qe do ta coje ate drejt dirigjimit te shume projekteve artistike.
Kushti kryesor per nje regjizor eshte talenti me te cilin ai lind. Eshte nje dhurate qe mund te zhvillohet me tej. Regjizori duhet te kete shume deshire per te punuar dhe per te "sjelle ne jete" ide me shumice.
Nje regjizor eshte nje profesionist universal, tregues I komunikimeve, krijues I markave, strateg I mediave, dhe skenarist vizual. Jane vetem variacione qe definojne aftesite unike te ketij profesioni. Mjafton te kesh vetem talentin dhe aftesine e duhur dhe do jesh nje regjizor I suksesshem dhe I respektuar nga te gjithe.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhoeda Lluka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nje nxenes, nje mesues dhe nje laps mund te ndryshojne boten
Bota eshte nje vend i madh i cili ka hapesire per ndyshime shume te medha.Secili nga ne eshte pjese e kesaj bote , prandaj duhet te kondribojme sadopak per ta ndryshuar ate , qofte vetem me nje laps e nje leter te shkruajme dicka ndergjegjesuese.Mesuesi...
Autori: Willi gam · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte ambienti ku ne jetojme,lindim,rritemi dhe vdesim.Ajri qe thithim eshte dhurate e natyres dhe ne e pranojme kete.Ne e dime se cndodh rreth nesh cdo dite,shkaterrimi i zonave me gjelberim,prerjen e pyjeve,ndotjen e ajrit,tokes etj e deri tek h...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Për çfarë arsye ne do të sakrifikonim ?
Njerëzit,ashtu si të gjitha gjallesat e tjera,lindin të lira,pa kufizime morale ose ekonomike.Ajo është në formën më të përkryer dhe rrezaton jetë.Ama liria humbet për disa arsye. Në situatën ku individi bëhet pjesë integrale e sistemit me...
Autori: Redon Bejtullahu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: vjeshta
Sa me pelqejn ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e leht qe fryn dalengadale e te merr floket perpjet,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemve si pasoj ato rrezohen per tok me pelqen shum.Ngjitem n...
Autori: esti es · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Karakteri romantik i vepres “Romeo & Zhuljeta”
Romeo dhe Zhuljeta eshte veper e shkrimtarit humanist te shekullit te kaluar “William Shekspeare”, qe mbahet si mbretereshe e veprave romantike. Saktesisht eshte nje drame tragjike , ne te cilen gershetohen me nje harmoni te cuditshme ndjenja e dashur...
Autori: xxx · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ...
Gjdo njeri gabon dhe pendohet por, thon se njeru mëson nga gabimet. Po jeriu mëson nga gabimet por nuk mund ti harroj ato,gjëja me e mir esht te mos ndihesh i\e penduar. Njeriu ec me kohen mësohet nga shum sfida qe jeta ka per ju. Sfidohuni mësohuni ...
Autori: Warmth · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ese pershkruese per Nene Terezen
Kur sjell ndermend fjalen bamiresi me kujtohet nene tereza .ajo ishte njeriu me i mire qe ka patur bota.Nene tereza ishte gjithmon e gatshme te degjonte problemet e te tjereve ose te ndihmonte njerezit.Ne fakt ajo ishte shume bujare dhe tmd ndihmonin njer...
Autori: Egzona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 Nentori
28 Nentori-Dita e Flamurit - 28 Nentori eshte nje dite e madhe , dite historike , dite e veqante per te gjithe shqiptaret ne mbare boten. 28 Nentori eshte dita me e shenuar ne historine tone. -Flamuri yne tregon bukurine e komb...
Autori: Melisa Abazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ''Beso ne te ardhmen tende se do te jete shume e bukur''
a do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mua pasi te mbaroj shkollen! Jeta eshte si oqeani Paqesor: i madh e me shume ishuj. Secili ishull ka portin e vet dhe varkat e veta. Ne duhet vetem te zgjedh...
Autori: vesa mala · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: vjeshta
Mua stina e vjeshtes me pelqen shum sepse nga vapa e adhe fillon te fryej nje fllad i vogel,rezet e diellit fillojn te zhduken,nga qielli fillojn te bien disa pika te vogla shiu,zojgjet shkojn ne vende te ngrohta,gjelbersa e maleve fillon te zhduket dal-n...
Autori: eris · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pushimet
beni ecen vet esht nje veper shum e mir flet per nje djal te cilin mamaja e ti se len te dal kurr vet askund mirpo nje dit xhaxhi i benit vjen nga fshati dhe e merr benin me veti atje ne fshat beni meson gjithqka mandej edhe te dal vet
Autori: lilis_px · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pasojat e vullkanit
Nje pamje permes se ciles tregohet nje grua e gurezuar mes hirit dhe llaves se vullkanit Vezuv tregon vuajtjen dhe fundin e saj te trishtueshem.Nje mendim qe me vjen ndermend eshte se sa shume njerez si ajo grua kane patur te njejtin fat.Shume njerez dety...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shpjegim njohurish per boten
Sikur njeriu te dinte se qfare eshte miresia nuk do te ekzistonte dhuna, nese njeri kerkone ndjese dhe falje nuk do te njihnim hakmarrjen, gje qe nderkupton se njeriu e perdor miresin dhe faljen ne te folur por jo ne realitet!Sot ne te gjitha rruget shohi...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une do ta cilesoja si nje element hyjnor qe te privilegjon dhe te ben te ndihesh si ne qiellin e shtate. Ajo i jep shije, gjalleri dhe kenaqesi te pamundur jet...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com