Data e postimit: 2013-04-24 20:44:03
Lexime: 15083
nje bote e pakohe
Autori: delibashi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: per kohen
Shkolla: Myrteza Kepi
Klasa: x
Qyteti: kucove
E-mail: Email eshte i fshehur!


Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon armet e luftes. Njeriu nuk arrin dot ta ndale ate. E them kete sepse lindim ne nje kohe te caktuar dhe rritemi e vdesim po nga koha. Koha na shnderron nga te vegjel ne te rritur dhe po koha na dergon ne nje bote tjeter.
Njeriu eshte i destinuar te jetoje vetem per nje periudhe kohe te percaktuar ne jete, megjithate dua te guxoj e te mendoj disa caste sikur bota te mos kishte kohe.Nuk e di per te tjeret, por mua mua gjeja e pare qe do me lumturonte eshte ideja e te qenit i perjetshem, do isha gjithmone i ri, nuk do plakesha asnjehere, por nese filloj te logjikoj arrij ne perfundimin se koha nuk do te ndalte vetem per mua, por per gjithe banoret e kesaj bote. Te gjithe te pavdekshem, njerez, bime, kafhe. A do ta mbante bota gjithe kete peshe? Me cfare do te mbijetonim? Me pas me lind pyetja: "Kush jam une qe dua nje bote pakohe, nje bote te mbingarkuar me cfaredo lloj gjallese, qe per te mbijetuar do te gllaberonin njera-tjetren?". Edhe pse do te me pelqente te mbetesha gjitnje i ri, natyra na ka vene disa ligje qe duhet ti zbatojme.
Ne kete bote te gjithe jemi te perkohshem, fundi yne dihet, eshte vdekja. E rendesishme eshte qe te jetojme brenda rregullave te natyres. Dielli cdo mbremje perendon, por ne e dime qe neser ai do te linde perseri. Pra ne e dime qe eshte nje e neserme. E ckuptim do te kishte koncepti "neser" nese koha do te ndalte? Asnje, te pakten keshtu mendoj une.

Vepra te ngjashme
Autori: Dionis Mullalli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per njerezit.
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen shume njerez kane nevoje. Pak dashuri. Esht kjo fjala qe perkufizon cdo shqetesim dhe problem qe shohim Brenda shpirtit te njerezve apo qofte dhe ne syte e...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Thone se eshte e veshtire t’i ndryshosh pershtypjet e para. A jeni dakort me kete pohim?
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. Mendimi i tij per pershtypjen e pare eshte fjale per fjale keshtu: “Ti ke vetem nje shans qe te lesh pershtypjen e pare! Oh, por gjithsesi, cili tha qe ke...
Autori: ardijona tahiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: melodia e fjalve te nenes
NENES ja jap zemren NENES ja jap shpirtin NENES nuk ja kthej shpinen Me prejn me coptojn se nenen se hidhroj
Autori: elena.L · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqja
shoqja ose shoku eshte gjeja me e vlefshme qe ne kemi.Shoku i mire gjithnje te gjindet ne dite te veshtir.Po ashtu me ka ndodhur dhe mua,nje dite isha vetem dhe isha ne nje dite te veshtire nuk dija se si ti zgjidhja disa detyra por pastaj erdhi shoqja im...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqerore
Menyra e krijimit te rruzullit toksor eshte nje enigme e mistershme,e pazbuluar deri me sot dhe vertetesia e teorive ekzistuese nuk eshte 100% e sigurt. Por, nje gje per te cilen ne mund te jemi plotesisht te sigurt eshte se pas asaj mrekullie qe ndodhi, ...
Autori: viola huruglica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta ne qytetin tim
vjeshta ne qytetin tim Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ndoshta na ftohe,na semure por jo,ajo ere na jep ajer te paster dhe shendet.Vjeshta filllon ME 22SHTATOR dhe ne femijet mezi e presim ate...
Autori: Debora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perplasja e heronjve dhe tiraneve ne aspketin e peerjithshem
Harmonia dhe perpasja, paqja dhe lufta. Eshte pikerisht kjo antiteze qe ka lindur bashke me njerezimkn dhe nuk do te shuhet kurre. Eshte antiteza qe ka vene ne lufte tiranin dhe heroi, forcen dhe te drejten.Ajo eshte esensa e jetes, e mbijeteses, e lumtur...
Autori: Enea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shpresa
Nganjehere jeta nuk shkon ashtu sic duhet. Veshtiresite jane gjithmone pjese e saj te cilat na bejne te ecim perpara. Te pakten keshtu mendoj une. Keto veshtiresi te medha qe perbejne jeten perballen gjithnje me shpresen, e cila na ben te besojme se di ia...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telefoni
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar stilin e tyre te jeteses. Por perpos ketyre avantazheve ka edhe ane negative te cilat jane te shumta. Nje nga paisjet me te shitura she me te perdorur es...
Autori: Jasin shabani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
nje dit nuk ndodhi as gje keshtu qe mos e lexo me mire se nuk ja vlen per ty pse e lexove more te thash mos e le xo
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Prejardhja ime
Une jam 14 vjecar i quajtur Iljas Pemaj. Banoj ne rrugen ''Tonin Harapi''.Jam ne shkollen Niket Dardani ne klasen e 8A. Une jam Autori i esese ''Bardhoshe''. Do te doja ta prezantoja veten sepse disa njerez genjejne duke e quajtur veten e tyre autorin e ...
Autori: MARIA MARKU · Lloji: Ese argumentuese · Tema: XHAXHI IM I SHTRENJTE
Nje njeri i cili ka sjelle ndryshim ne jeten time eshte xhaxhai im.Ai i ka shpetuar jeten babait tim.Kur babai im ishte ne gjendj te rende per jeten ai nuk hezitoi dhe beri gjithcka per jeten e babait tim.Ne momentin kur mami me tha:"BABI KA SHPETUAR dhe ...
Autori: unknown · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A kishte valle kjo mace me shpirt qengji edhe ambicie njeriu
Nga pikëpamja jonë tingëllon çuditshëm ekzistenca e një krijese të tille. absurditet ose imagjinatë të shfrenuar. Por mbase ajo simbolizon fëmijërinë e autorit. Siç e dimë tashmë Kafka ka pasur një fëmijëri jo fort të lehtë. Ka pa...
Autori: Ina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Soqeria
Kjo esht bota me e Cuditshme me nje milion befasira me qindra kilometra deshira ku kafshaten e bukes e ndaj me ty e kam kerkuar kahmos celsin ta cel kte bot.Jam shendrruar ne trendafil e rritur ne ate kopsht magjik, jam shendrruar ne zog e fluturuar ne a...




Komentet e fundit!

Emri: daniela
Email: danielaramaj@yahoo.com
Komenti: nje shkrim i kendshem

Emri: ilirjan
Email: ilirian1@hotmail.com
Komenti: e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com