Data e postimit: 2013-04-22 18:12:31
Lexime: 15053 |
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nje kengetare e mrekullueshme beri te pamunduren dhe mendoj se ajo na perfaqesoi denjesisht.Ajo shkelqeu ne skene fale vokalit te saj dritherues qe na mbushi...
|
1. Si me shikojne prinderit e mi.
Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht sepse edhe biografia eshte e shkurter dhe jo shume e ngjeshur, vetem prej pesembedhjete vjetesh. Por gjithsesi edhe me kete periudhe te shkurter qe ka kaluar, ...
|
Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e saj jane delikate dhe terheqese.kur vjen pranvera lind gjelberimi dhe njerzit e gezuar nga vapa e madhe vishen me rroba te shkurtra.Kur vjen pranvera lind ...
|
Eshte e veshtir te vazhdosh jeten pas humbjes se njerzeve tane te zemres.
Por jeta vazhdon pastaj thuhet se Zoti merr njerzit e mir pran vetes .
Jeta vet eshte nje supriz . Te gjith ne lindim dhe vrapojm te gjith drejt vdekjes.
Prandaj duhet te shijojm...
|
1. Si me shikojne prinderit e mi.
Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gji...
|
Sa gjatë qau qiriu,
Pa arësye,
Veç po digjej ndër ca fjalë,
E zë s’nxirrte !!!
|
Eshte ftohte. Era fryn nga te gjitha anet per te te bindur qe eshte ftohte. Fryn per te te bindur se edhe ajo , ashtu si njerezit sjell ftohtesi dhe ajo ftohtesi le gjurme mbi ty, dashje padashje. Edhe zemra te ka ftohte. Nuk eshte era qe e rfyn. Era nuk ...
|
TEMA MIQTE E MIT TE KET FJAL TE PERBERA DHE MARDHENIE RRETHANORE
|
Nje fllad i lehte me shpupuriti floket.Ishte era e lehte e lendines ku bari sapo kishte jeshiluar arat,luledelet dhe manushaqet sapo kishin celur dhe hapur syte.Fshati gumezhinte nga zerat e banoreve te cilet kishin filluar punet ne arat e sapo mbjella.A...
|
dritËro agolli
Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Lidhjes Shqiptare të Shkrimtarëve dhe Artistëve. Ai studioi në Leningrad në Bashkimin Sovjetik dhe shkroi kryesisht poezi, por edhe tregime të shkurtra...
|
lahuta e malsise eshte nje poeme me teme historike e cila mbart ne vete gjithe historine e popullit shqiptar.ajo eshte vlersuar si vepra me madhore e kombit shqiptar,ajo per me teper eshte quajtur nje epos ballkanik vepra me e unitizuar e origjinalitetit ...
|
Ariana Grande
Ariana Grande is an American singer and actress. She was borned on 26 of June 1993. Ariana has a half brother,Frankie Grande.Ariana has a magnificent voice.She can write songs and act too.My favourite songs of her are "Problem","Focus" an...
|
Mjerimi
I MJERE AI QE LIND NE VARFERI
S'KA ME NGRENE E S'KA ME PI,
S'ka nje shtepi permbi koke
SE KEMBET E TIJ PREKIN NE TOKE,
Me ato sy te medhenj e bark te uritur
Qe t'i japi dikush dicka ata rrine duke pritur,
O jete e Mallkuar,
shume njerez ng...
|
libri
Librin tim shumë e dua
Sepse ai me më mëson
Ate qe une dua
E kam mik e kam shok
RRim dit pa merzi
Libri im me meson
Dhe prandaj une e dua
|