Data e postimit: 2013-04-15 01:37:03
Lexime: 9302
Nje vend i quajtur Bote
Autori: Dorina.D
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Nje vend i quajtur Bote
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 Year
Qyteti: Philadelphia
E-mail: Email eshte i fshehur!


Oqeanet tkurren, shtrihen. Detet praktikisht nuk ekzistojne. Ajri nuk eshte vetem autostrada e zogjve dhe e kafsheve te ndryshme te veshur me pupla dhe te pajisur me krahe, me krahe nga ato te vertetat jo nga ato te endrrave.
Kontinentet vrapojne vetem me nje klikim. Vendet fshijne kufijte e tyre, ose nese jo, I turbullojne.
Gjuhet studjohen, njihen, nuk jane problem; dhe koha,...Koha tani me shume se kurre eshte e parendesishme.

Tani mund te kthesh globin ne dhomen e jeteses, ta ndalosh me gishtin tregues dhe brenda disa oreve mund te jesh ne vendin e zgjedhur. Ne me pak se sekonda mund te kerkosh informacion ne lidhje me ate shtet, ne lidhje me fshatin me te fshehur, zakonet e tij, traditat, gjuha qe flitet, vendet e tij turistike dhe klimen...Dhe vetem me nje telefonate organizon nje largim idilik dhe te paharrueshem qe te meson format e jetes, persona dhe vende qe asnjehere nuk mendoje qe do ti shikoje, ose ndoshta I ke pare ne internet.

Kjo eshte bota jone aktuale, ne dispozicion me vetem nje klik, gjithnje e me shume e globalizuar, e nderkombetarizuar dhe gjithnje e me pak e cuditshme. Tani eshte kur jemi me afer per te qene "Qytetaret e Botes" sic theshte edhe Sokrati. Dhe kjo eshte dicka e bukur, qe te emocionon, te habit...Tani bota jone nuk eshte me e madhe se nje kokerr bizele, jo me shume se nje koker ulliri ose "oliva" sic do thonin ne Itali.
Ky eshte nje realitet tjeter, shume poetik. Eshte nje realitet qe duhet te na bashkoje sa me shume dhe te na beje qe ne te vertete te ndjejme se cfare sot jemi, "qytetaret e botes".

Kjo situate e re na ben qe te jemi me shume empatike per te kuptuar me mire kulturat qe na rrethojne, qe te jemi me afer tyre, qe te jemi me te ndikuar ose thjesht me te informuar. Duhet te njohim, te mesojme, te marrim informacione, imazhe, muzike... Te gjitha keto bejne qe te hapim mendjen, ta leme te fluturoje dhe te jemi te vetedijshem qe jo vetem ekziston realiteti jone, por cdo person, cdo shtet dhe kulture.

E gjitha kjo duhet te na beje persona me te mire dhe me te ndergjegjshem..., por akoma ekziston ndarja, akoma ekzistojne kufijte per disa dhe te tjere perpiqen te imponojne kulturen e tyre. Dhe te gjithe keta nuk kuptojne qe jane nje, dhe tani me shume se kurre jane nje e vetme.
Eshte politike. Eshte ekonomi. Eshte marrezi njerezore dhe si gjithmone, poezia eshte e injoruar pavaresisht bukurise se saj te padiskutueshme.

Vepra te ngjashme
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: Marius · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Sa e forte eshte ndjenja e dashurise
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh boten ndryshe cdo mengjes, cdo dite, cdo moment. Dashuria te lendon dhe ben qe te ndihesh si ne nje enderr te mrekullueshme. Por vetem kaq eshte dashuria?...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ME LEJO TE FLAS
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te falim gjithmone?
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Disa fjale
Nje optimist beson se kjo eshte bota dhe koha me e mire per te jetuar. Nje pesimist frikesohet se kjo mund te jete e vertete. Ne fund te fundit eshte me mire te te urrejne per ate qe je, se sa te te duan per ate qe mendojne se ti je. Ngjajshmeria mes pa...
Autori: unknown · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A kishte valle kjo mace me shpirt qengji edhe ambicie njeriu
Nga pikëpamja jonë tingëllon çuditshëm ekzistenca e një krijese të tille. absurditet ose imagjinatë të shfrenuar. Por mbase ajo simbolizon fëmijërinë e autorit. Siç e dimë tashmë Kafka ka pasur një fëmijëri jo fort të lehtë. Ka pa...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Përse në botë mungon paqja ?
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçanti paqja nënkupton mungesën e luftës ose të dhunës.Çdokush në botë përpiqet për ta arritur atë.Megjithatë,fitimi i paqes universale me veten dh...
Autori: Xhenisa Vargu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Deshmoret e atdheut, frymezues te endrres per liri.
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,eshte dita e Qemal Stafes kur ra deshmor. Me siguri do te thuash cfare me duhet historia e nje te vdekuri🤦‍♀️. Por nuk duhet te harrojme qe sot ne j...
Autori: Aaaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stina e ëndrrave
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. Mua si person më pëlqen stina e verës plazhi, ajo nxehtësia që të jep dielli që kur sa zgjohesh në mëngjes.Unë pushimet e mia verore zakonisht i k...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jane sh. interesante
ju qe beni si te ditshem pa gjejeni kete sa kembe bejne nje mije e dy pula? kjo ishte nje nga gjaegjezat, ja nje tjeter mer flake 1 pallat dhe vjen ambulanca. ca kati do fiki te parin? ja nje tjeter jane 32 peshq brenda ne uje. nder to 27 ngordhin. ...
Autori: Diellza · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Semi-Maturantat
e ulun n`fund t;klases tu menu per at koh, ku per PROFA e per MSIME sna ka ni as ni trOH smuj mi harru shokt e shoqet e mija , Qe mas ores 6-të s`dishum me shku te shpija . Menimi per ket fund nuuk koka i let... Mo nuk na bashkon mengjesi ores 8 n`oborr ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jini vetvetja
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rreth jush,përderisa një person e di se kush është asnjëherë nuk brengoset për fjalët e kota të njerëzve. Nëse ju nuk mund ta pranoni dhe ta kupton...
Autori: xxxxxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: une dhe mikja ime
edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh jemi shoqe te ngushta qe ne moshen 6 vjecare.kemi qene ne shkolle te ndryshme por ishim ne te njejten lagje dhe biem si kushurira por pak te largeta.Ne ishi...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshenca
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adoleshenca eshte njje teme ku preket ne cdo diskutim mbi femijet.te jesh adoleshent do te thote te jesh nje person qe mendon se jeta eshte nje bahce me lule.gjit...




Komentet e fundit!

Emri: elona xara
Email: elonaxara@yahoo.com
Komenti:

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Flm Donika. Eshte gje e bukur qe merresh me shkrime te tilla :)

Emri: Donika
Email: pati_anto@live.com
Komenti: Epo ,Me le pa fjale edhe une merrem me shkrime te njelloja si ti bravoo te qofte

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Fatkeqesisht...Flm Elda :))

Emri: Elda JP
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: njerezit duan ate qe nuk kane, ndersa poezine me gjithe bukurine e vet e kane para syve dhe e injorojne.. shume e bukur dorina



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com