Data e postimit: 2013-04-03 17:35:46
Lexime: 14283
hartim
Autori: Albiona Thaqi
Lloji: Hartim
Tema: Libri,shoku im i qmuar
Shkolla: 'Hasan Prishtina'
Klasa: 7-2
Qyteti: fshati'Llapushnik'
E-mail: Email eshte i fshehur!


Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ngushte,nuk do te dime asgje,por nga libri mund te mesojme gjerat qe nuk i kemi ditur,me liber do te shkojme nga do te deshirojme,mund te hyme ne pune e shume gjera te tjera qe nuk i kemi provuar ne jete.Une mendoj se libri ne qdo vend eshte shoku i ngushte.Ngaai mesojme gjera te reja.Po te mos ishte libri ne nuk do dinim asnje gje,libri ka shume lektyre artistike,veprate merkullueshme etj.Edhe ne vende te ndryshme kur te shkojme libri eshte shok me femijet,edhe femijet kur jane te vetmuar nuk kane shoke,por ata nuk e ndjejne veten te vetmuar,sepse kane librin,shokun e ngushte dhe te qmuar.Une mendoj se duhet te kemi shoqe ose shoke si librin si e kemi shokun me te ngushte ne jeten tone.Prandaj po iu a theme qdo femije ne bote,qe kur libri deshiron te behet shoku juaj me i ngushte mos e refuzoni.

Vepra te ngjashme
Autori: eri GaxHo · Lloji: Hartim · Tema: Imagjinata
Duhet te jete mesnate,e preferuara ime... Ndjej te ftohte ,ndjesia qe me renqeth ,e preferuara ime perseri, tak tak,,trokas ne imagjinaten time ... mikriptja e saj me magjeps, dy porta te medha si ato te perrallave hapen , te dy syte mbyllen... po i...
Autori: veronica · Lloji: Hartim · Tema: per varferine
Varferia Varferia , na vjen prej vitesh e shekujsh si plage e pasherueshme,hera-heres si motiv i jetes , apo si sinonim i pasurise.Por vjen edhe si uragan,si varferi barbare, e eger, e pashprese qe pe...
Autori: Silvia Duka · Lloji: Hartim · Tema: Roli i gruas në shoqeri
E pranuar tanimë jeta është tragjedi, deri në njëfarë mënyrë. Në këtë jetë tragjedi ekziston një grua;gruaja e sakrificave. Ekziston një grua që i'a del mbanë e vetme e që punon me mish e me shpirt. Një grua që gjykohet pavarësisht të...
Autori: KALTRINA · Lloji: Hartim · Tema: VJESHTA
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: E.K. · Lloji: Hartim · Tema: Pushime ne Butrint
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qytetin antik, Butrintin. U beme gati per udhetim dhe u nisem me makine. Rruga pergjate vijes bregdetare ishte mahnitese, por te linte disi pershtypje te ke...
Autori: asma · Lloji: Hartim · Tema: frika per shkak te vetmise
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim veten:"Pse kam frike?"ose"Kush e shkakton ate?" Fare e thjeshte .Nje nga arsyet pse kemi frike eshte edhe frika ndaj vetmise.Vetmia eshte nje term vertete sh...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: ska rendesi · Lloji: Hartim · Tema: poezi qesharake
plaku i pallatit per karshi me nje plak ka ren n dashmi dit e nat per te mendon pa e pare dot nuk duron kur del plaka ne dritare plaku i shkrete luan fare do qe tja beje me sy por i mbyllen qe te dy
Autori: Fatlum Musaj · Lloji: Hartim · Tema: legjend martiret e kombit
duke shkruajtur ketu po perpiqem ti ringjall shpirterisht martiret e kombit e atyre qe jetojn tu kujtoj se liria fitohet me gjak e ne paguam shtrejt per lirin tone shqipetaret kan histori nder shekuj te cilen e krijuam e ndertuam e murosem me gjakun ...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Nentori Muaj Festash
Nese do duhej te zgjedhim se cili eshte muaji me I rendesishem ne historine e Shqipetareve , pa dyshim se ai do te ishte muaji Nentor. Muaji Nentore eshte me nje rendesi te veqant per kombin Shqipetar. Ne kete muaj bejne pjese 22 Nentori qe eshte dita e...
Autori: Aida · Lloji: Hartim · Tema: Dita e Flamurit
Dita e Flamurit apo dita e shqiptareve ane e mbare botes,eshte nje dite e rendesishme per gjeneratat shqiptare. Ne kete dite te bukur,shteti apo populli shqiptar u shpall i panvarur,ne mbare boten.Kjo dite e bukur,ku ishin te pranishem njerez nga t...
Autori: Haris · Lloji: Hartim · Tema: Kujtime
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap bente ateher si per cudi ngjasonte me diten e sotme. U fut ne jeten diten time me nje shpejtesi marramendese dhe e ktheu veten e tij ne spektrin e mendimeve...
Autori: eljesa gashi · Lloji: Hartim · Tema: jeta
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara. Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara as...
Autori: Elvira · Lloji: Hartim · Tema: Nena
nena eshte njeriu me i vecant te cilin ne kemi prandaj sot mora lapsin dhe po shkruaj disa reshta per ta shprehur dashurin ndaj nenes. Nena eshte engjulli mbrojte eshte ajo cenje e vecant ce asnjher ste haron. Jeton ne kete bot por mendja she zemra e saj ...




Komentet e fundit!

Emri: alma
Email: alma@hotmail.com
Komenti: shumm shumm bukur shpresoj suksese ne jete

Emri: Kaltrina Zekaj
Email: Kaltrina_zekaj@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur

Emri: alma
Email: alma@hotmail.com
Komenti:

Emri: alma
Email: alma1@hotmail.com
Komenti:

Emri: alma gutaj
Email: alma_9@hotmail.com
Komenti: shummmmmmmmmmmm e bukur

Emri: alma
Email: almagutaj.1@hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: banal
Email: banal@hotmai.com
Komenti:

Emri: Dea
Email: Dea@outlook.com
Komenti: Une kam deshire te

Emri: moni
Email: moni-boni@live.com
Komenti: shum e keqe

Emri: elona
Email: elona_72@hotmail.com
Komenti: shume shume i bukur shpresoj qe te kesh edhe ne te ardhmen suksese ne hartime



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com