Data e postimit: 2013-03-30 15:05:37
Lexime: 25161 |
Nëse i lëmë me një anë dy vitet e para të jetës adoleshneca është periodë kur ngjajnë ndryshimet më të mëdha dhe më të shpejta në jetën e njeriut. Ndikimet sociale dhe kulturore janë jashtëzakonisht të mëdha. Në shoqëritë e më he...
|
Autori:
Sabina D ona
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Si ndikojne familja,shoqeria e shkolla tek ne
Jeta eshte si nje lloj tregu i pafund ku ne te mund te gjesh lloj lloj produkti apo njerzish.Aty ku pa dashur perplasesh me njerz te panjohur ku ne te ardhmen behen te rendesishem per jeten tende.Po njerzit me te rendesishem per ne jane prinderit.Dhe nese...
|
Kush do ta mendonte që pas zhvillimit të hovshëm të kohës, kulturës dhe njërëzimit, do të arrinim të përjetonim situatën në të cilën të gjithë jemi të përfshirë, “ne Luftën e Tretë Botërore”.
Kjo mund të cilësohet madje edhe...
|
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
|
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte dhe si e tilleduhet ruajtur e nuk duhet shtremberuar. Ajo nuk ehte vetem nje mjet komunikimi, ajo mbart me vete vlera shume te medha ,shoqerore, kulturore d...
|
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...
|
Per te jetuar sa me mire ne fillim duhet te njohim 5 fazat e saj te cilat jane:foshnje,femije,adoloshent,i rritur dhe i moshuar, faza e pare fillon menjeher sapo vijm ne jete,ne ate faze nuk dime asgje per jeten dhe kemi nevoj per prindrit ne cdo cast, nu...
|
ej, a e dini?
kam zbuluar nje gjaegjeze shume te bukur, e cila thote keshtu:
gjeli kur kendon, mbyll syte.
nga se ndodh kjo? pse i mbyll syte gjeli kur kendon? sepse eshte e vertete qe gjeli kur kendon, mbyll syte, por pse?
kete gje kerkoj une nga ju:...
|
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe per mua dhe te tjeret.Ne keto pushime nuk ka qene argetimi ne krye te gjithqkaje por kane qene kujdesi dhe frika nga nje armik i papritur per te gjithe njerezimin.Nga frika kujdesi qe kishim nga ky virus vdekjepr...
|
Libri eshte nje nga psurite me te qmuara ne jete ,per ate qe e meson por dhe anasjelltas .Tani libri peer ata qe s'e mesojne eshte nje miister qe duhet njohur Sigurisht ... Un librin e quaj ''Plotesimin E figures Te Nje individi'' Duke Mesuar Librin mund...
|
Pse?
Pse kjo bot ta kthen shpinen?Pse njerzit qe i do me shum largohen?Pse njeriu qe i beson met vertet ësht duke te genjyer Pse pse pse Kjo pytje mund ta bej njeriun qe ti hyr besimeve te kota mete vertet zoti ti jep ato qe don ai kur don te jep diqka ...
|
E ardhmja eshte nje bote ku e shkuara eshte mbyllur ku e tashmja po qendeon dhe e ardhmja kerkon te dali.E shoh te ardhmen time tek shpetoj jeten e dikujt duke i falur shpirtin se mendja harron dhe zemra vjen nje dite dhe ndalet.Eshoh te ardhmen time ...
|
ESE: Ekzistencializmi është humanizëm!
Të jesh ekzistent nuk do të thotë të jetosh, por të jesh hija e atyre që të rrethojnë, të biesh në sy dhe të kesh vëmendjen e personave të cilët çdo kush do të donte t’i kishte pranë. Gëzimi m...
|
Nje grimce pluhuri fshihet ne kornizat prej balte ten je pikture te fshehur ne dhomen e kujtimeve shumvjecare.Pikture ndoshta e bere me pasionin per te rrefyer gjithe historine e pashmangshme te jetes se saj,e trilluar por ndoshta me e vertete se realitet...
|