Data e postimit: 2014-12-18 17:19:49
Lexime: 3165
gjeegjeza
Lloji: Gjeegjeza
Tema: gjeni gjeegjezat
Autori: anonim
Shkolla: hasan tasim
Klasa: 9A
Qyteti: Tirane
E-mail: jesminasengla@yahoo.com


Ara eshte e bardhe fara eshte e zeze parmenda eshte e drunjte qete jane te mishte
Kush eshte?

pup ketu e pup ne det drita e saj nuk te vret fluturon me shpejt se era qesh me nesi ngahera
Kush eshte?

hyra ne mal i vetem dhe dola vet i dyte me lane kembet me lane syte
Kush eshte?

Vepra te ngjashme
Autori: megi dhe fatime · Lloji: Gjeegjeza · Tema: a e gjeni dot
skenderbeu e ka te gjate, e kane burrat e perdorin grate.kush eshte? ai qe e prodhon njere e perdor ne jete, ai qe e ble nuk e ble per vete, dhe ai qe e ka nuk e shikon.kush eshte? me vete e ke ,me sy s'e sheh.kush eshte? I pata dy...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Cameria
Mund te kete vija neper harte ku na e ndajne Camerine, ku na i lane lotet te derdhen, ku na e lane gjekun te shteroj, ku na e lane mallin te na perveloj. Plage qe nuk sherohet emer qe nuk harrohet eshte Cameria. ku iku na Shqiperia u duk sik...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
Autori: viktoria hodaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Populli im ne syte e mi
Kush eshte kjo qenie njerzore qe ha,pi,flet,qesh e qan?Me padyshim njeriu . Po nga erdhi ky njeri?Kush e krijoi ate?E kush mund ta dije? Natyra apo zoti e krijoi kete qenie kete njeri .Ky njeri jam une,je ti Cila eshte historia e njeriut qe erdhi ne kete ...
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Gjeagjeze
Kush derrmoi otomanet Turperoi Sulltanezine Kush bashkoi SHqipetaret Dhe nderoi Arberine GJERGJ KASTRIOTI(SKENDERBEU)
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...
Autori: sara · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Me lindin shume pyetje ne koke.Njera prej tyre eshte:Kush jam une ?Kjo pyetje ka shume pergjigje te ndryshme dhe te veshtira.Por lindin edhe pyetje te tjera qe nuk u jep dot pergjigje si p.sh. pyetja Kush jam une ?Nga vi?dhe shume pyetje te tjera.Ketyre p...
Autori: anna d · Lloji: Gjeegjeza · Tema: e kollajt
eshte i cmuar, eshte i shtrenjte, pa te s'ka gezim ne jete, kush e ruan e forcon, me shume qesh e me shume jeton.
Autori: ermal tafoshi · Lloji: Poezi personale · Tema: dielli eshte imi
diellin kush ma fshehu diellin kush ma vodhi pyeti nje dite hena kur ne dritare doli mos reja e fsheu mos era e mori dhe dhembje seq ndjeu dhe oshame seq nxori mos rrezja e tij sykeqinjte i verbon apo dimri i eger dot me te nuk rron ...
Autori: Zara · Lloji: Hartim · Tema: "nena"
Kur linda ishe ti ajo qe me mbajte ne krah per here te pare,me aromen tende filloi jeta ime.Ti me bukurin tende te embel me ke veshur,me ke zhveshur,me ke lare dhe nuk je lodhur aspak,ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe k...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Preshevës Kush të ndau Preshevë ? Kush ti këputi rrënjët ? Kush ta vuri kufirin në sy ? Kthetrat në fyt kush ti nguli ? Kur të pashë se lotove Thellë në zemër më lëndove Mos te humba Preshevë Gjymtyrë dardanie...
Autori: aniset cej · Lloji: Gjeegjeza · Tema: top
rrumbullak strumbullak gjithe diten han dajak a e dini se kush eshte




Komentet e fundit!

Emri: klea
Email: kleana@yahoo.com
Komenti:

Emri: esma
Email: egzoni7@live.com
Komenti: une mendoj se kater plus pese barazimme nend

Emri: eli
Email: eli.elushi@live.com
Komenti:

Emri: ara
Email: ara_leka@live.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com