Data e postimit: 2014-03-25 14:08:48
Lexime: 9634
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Tema: Kush jam une?
Autori: sara
Shkolla: Naim frasheri
Klasa: 8 B
Qyteti: durres
E-mail: sara_kuli@hotmail.com


Me lindin shume pyetje ne koke.Njera prej tyre eshte:Kush jam une ?Kjo pyetje ka shume pergjigje te ndryshme dhe te veshtira.Por lindin edhe pyetje te tjera qe nuk u jep dot pergjigje si p.sh. pyetja Kush jam une ?Nga vi?dhe shume pyetje te tjera.Ketyre pyetjeve eshte e veshtire tu japesh pergjigje.Keto pergjigje ne mund te na i jape filozofia por edhe ajo nuk mund te na i jape te sakta.Pyetja:kush jam une?na mundon shume dhe as ne vete nuk e dime se kush jemi.Kjo pyetje do te na mundoje dersia nje dite dikush do ta zbuloje.

Vepra te ngjashme
Autori: lili · Lloji: Ese filozofike · Tema: ne jemi ketu ne toke per te...
Shume here me lindin ne mendje pyetje rreth ekzistences te njeriut ,kafsheve, pemve, yjeve, luleve dhe rreth gjithckaje tjeter qe na rrethon.Bej shume pyetje rreth ekzistences se jetes edhe pse e di qe eshte e veshtire te marresh nje pergjigje.Kur isha me...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e di...
Autori: ezra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: falja dhe gabimi
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te gabosh?-A eshte e drejte te falesh?Keto jane disa pyetje te cilave nje mas e madhe njerzish nuk ja din pergjigjen,ka dhe te tjere te cileve,as qe u bie nde...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Arsyeja...
Pse pyetja e cila behet ne qdo vend pse me ndodhi kjo pse u be ajo athua pse? Pse vetem mua me ndodhin keto gjera? Mos u shqeteso per cdo pyetje ka nje pergjigjie fillojm me disa pyetje interesante si psh:pse kemi ardhur ne kete bote pyetje e cila behet s...
Autori: lulzim · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria
dashuri cdo me thene ?nje pyetje e madhe me nje pergjigje shume te vogel. une them se eshte nje ndjesi po po nje ndjesi
Autori: Denisa · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetvetja
. Si ne lindje ashtu edhe ne perendim, eshte e mundur te shquash nje rrugetim qe neper shekuj e ka sjelle njerezimin te takohet ne menyre te pershkallezuar me te verteten dhe te ballafaqohet me te. Eshte nje udhe e pershkuar - dhe nuk mund te ishte ndrysh...
Autori: Fjolla Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Lindi pyetja pse ? Pse vallë quhet jetë? Kush na krijoi ne ? Pyetje pa fund qe mund ti parashtrojm vetes cdo njeri prej nesh. Lindem , u rritem , dhe ja ku jemi tani duke jetuar ne vitin 2013 . Të harrojm te shkuaren , Të jetojm te tashmen , e te meso...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota ku jetojme...
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe askush nuk ngre koken lart per te pyetur pse?Pse jetojme?Per cfare? Shume pyetje,pak pergjigje.Bota eshte e rrumbullaket,cdo qoshe e saj fsheh mistere te shu...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Hartim · Tema: Filozofi
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mun...
Autori: Anton Papleka · Lloji: Analize letrare · Tema: Vdekja e lisnajes
Po lisnaja e femijerise se tij kishte vdekur markut i erdhi te qante si te kishte humbur nje te aferm.U kthye ne shtepi zemervrare.Ne sy i rrinin trungjet e kalbura cungjet e zeza te rrethuara me kurora te permotshme kerpudhash dhe nje pyetje gerryese qe ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: UNE
Kush jam une? Nese me takon ne rruge dhe me pyet se kush jam,do te te them se jam Geraldo Xhina.Nese do te kerkosh te dish me shume per mua,do te te them se jam nje djalosh 15-vjecar dhe nje nxenes ne vit te pare.Nese do te jemi duke bere nje bisede miqe...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Anonimous · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vetmia
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe arsyetoj ne keto rrethana.Por kjo qetesi,kjo vetmi me mbeshjell me frike.Me ben te mendoj gjera te paqena,me fut ne nje bote ku shof c'ka nuk mund te shof....




Komentet e fundit!

Emri: ikmj
Email: ikmj21@yahoo.com
Komenti: ese kjooo ??????

Emri: diellza
Email: diellza.kllokoqidiellza@hotmail.com
Komenti: kot shum kot tema kush jom une ate her eshte dashur qe ti ikthesh pergjieje

Emri: diellza
Email: diellza.kllokoqidiellza@hotmail.com
Komenti: kot shum kot tema kush jom une ate her eshte dashur qe ti ikthesh pergjieje

Emri: ana
Email: anapg@yahoo.com
Komenti: pffffff,eseja me koti....

Emri: enoyskollari
Email: enoyskollari@live.com
Komenti: pfffffff

Emri: emili a
Email: semiemilai@yahoo.com
Komenti: nccnnccncn

Emri: ela
Email: ela99@yahoo.com
Komenti: kot kot kot

Emri: o
Email: grakuqi.ernest@yahoo.com
Komenti: nuk eshte ese kjo

Emri: emili
Email: emiemili@yahoo.com
Komenti: pffff ca eshte kjo ??????? kot fare, ju duket ese



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com