Data e postimit: 2016-11-24 11:59:33
Lexime: 2261
a e dini kush eshte
Lloji: Gjeegjeza
Tema: top
Autori: aniset cej
Shkolla: elena gjika
Klasa: 4/2
Qyteti: prishtine
E-mail: anisetcej@yahoo.com


rrumbullak strumbullak
gjithe diten han dajak
a e dini se kush eshte

Vepra te ngjashme
Autori: paola · Lloji: Gjeegjeza · Tema: shega
rrumbullak, strumbullak, 100 kokrra ka ne bark.kush eshte?
Autori: inesa · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Kush e gjen
Rrumbullak e strumbullak ka shtate vrima rreth e qark.
Autori: Paola Coku · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Gjeeagjeza
Rrumbullak,strumbullak Ka shtat vrima rreth e qark Gjejeni &
Autori: Erda Ramadani · Lloji: Gjeegjeza · Tema: ???
Rrumbullak rrumbullak njeqind fleta i ka ne bark?
Autori: Amra Osmani · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Gjetja e sakte e Gjegjezave
Qader mbi koke trupin mbi koke A e dini se kush eshte !? Si ora tik e tak nuk nadlet asnje nate po ndaloi sadopak Kujdes nuk kurdiset prape !? Mendje s'ka por të mëson gojë s'ka,me ty flet, ti përditë me të jeton, mik të ngusht...
Autori: mishel · Lloji: Gjeegjeza · Tema: lexojeni se mund ta gjeni
Porsi lemsh eshte rrumbullak, mot e jete sillet qark, pa benzine shkon e vjen, kur leviz askush se ndien, eshte plak sa stregohet, por nuk lodhet as ankohet.
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: jeta ka sekretet e saja
deshironi te dini gje per jeten?epo jeta te dashur femije ka disa sekrete.deshironi te dini sekretin e muzikes qe eshte muzikaliteti?dhe ta dini se cdo njeri ka me afer vdekjen sepse jeta eshte shume e shkurter.cdo njeri ka bere gabime dhe sakrivica meshi...
Autori: Lina koka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Identitet
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem emer mbiemer eshte me e thelle se kaq .Eshte karakteri temperamenti dhe personaliteti te cilin mendoj qe po e humbim cdo dite.A e keni vene re qe ne nuk jeto...
Autori: kappo.boss.1 · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjeagjeza
-rrumbullak strrumbullak ka 7 vrima rreth e qark -pese cekane ngren kalane -nje tepsi plot inxhi ne mes te detit te zi -brenda kashte buke jashte -ha bresher e nxjerr bore
Autori: megi dhe fatime · Lloji: Gjeegjeza · Tema: a e gjeni dot
skenderbeu e ka te gjate, e kane burrat e perdorin grate.kush eshte? ai qe e prodhon njere e perdor ne jete, ai qe e ble nuk e ble per vete, dhe ai qe e ka nuk e shikon.kush eshte? me vete e ke ,me sy s'e sheh.kush eshte? I pata dy...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Kush e gjen ???
1)Porsi lëmsh është rrumbullak, mot e jetë sillet qark, pa benzin shkon e vjen, kur lëviz askush s'e ndjen është plakë sa s'tregohet, por nuk lodhet as ankohet ! ??? 2)Eshte nje kullë e bardhë,pa dritare dhe pa shkallë. ??? 3)Fillo...
Autori: Blerta.O · Lloji: Ese informuese · Tema: gabimet
E dini? askush nuk eshte perfekt ne kete bote,te gjithe ne si qenie gabojme,e qe shpesh keto gabime behen pa dashjen tone. Gabimi eshte dicka qe falet,vecse nese ti nuk kalon kufijt e tij,sepse ka njerez qe jane te ndjeshem nga kjo gje. Shpesh ne edhe ...
Autori: eni · Lloji: Poezi lirike · Tema: lypsari
me vjen keq kur nje lypsar shoh ne rruge zemra me behet cope po ata qe rrijne gjithe diten dhe ne fund troke kalojne shume njerez por jo te gjithe japin leke kalojne shume njerez por jo te gjithe jane zemergjere lypin 200-lekesha qe te ...
Autori: anonim · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjeni gjeegjezat
Ara eshte e bardhe fara eshte e zeze parmenda eshte e drunjte qete jane te mishte Kush eshte? pup ketu e pup ne det drita e saj nuk te vret fluturon me shpejt se era qesh me nesi ngahera Kush...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: pergjigjien e gjen te tema qe ke vendosur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com