Data e postimit: 2017-11-20 18:01:52
Lexime: 6250
Fjale te urta
Lloji: Fjale te urta
Tema: Fjale te urta
Autori: kela
Shkolla: Qybra Sokoli
Klasa: 8A
Qyteti: rrajce
E-mail: markela.bozha@outlook.com


-Ku ka tym,ka edhe zjarr.
-I duruari i fituari.
-Tri here mendo nje here vepro.
-Jeto per te punuar, puno per te jetuar.
-Sa jeton aq meson.
-Miku i mire shihet ne dite te veshtira.
-Gjella me kripe e kripa me karar.
-Burri qe eshte burre nuk e prish terezine kurre.
-Kali i kuq e ka nje huq.
etj

Vepra te ngjashme
Autori: xhori · Lloji: Analize letrare · Tema: adoleshenca
Jetoje jeten e lire Mos mendo se te pert dicka e veshtire Jeto duke luajtur, me fatin duke lodruar Jeto duke jetuar... Jeto pa dhimbje adoleshencen Me ze te lart shprehe preferencen Mos kerko te jetosh e nguruar Perpiqu te...jetosh duke jetuar ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: !!!!
Lapsi është më ,i m'preht se shpata fjala është më e fort se plumbi,çka ta bojka i ,joti sot s'ta bënka as i huji. Vepra t'dhembka më,shum se guri mendimet, pe i shpalosja n'letër ,se nëse mund të flisnim lirsha njerzt sot të,p...
Autori: elvis fetahu · Lloji: Fjale te urta · Tema: miku
Miku I mire ne dite te veshtira!...
Autori: LAURITA AVDIU · Lloji: Fjale te urta · Tema: FJAL TE URTA
1 DUAJE ATDHEN SI SHQIPONJA FOLEN 2 PUNEN E SOTME MOS E LER PER NESER 3 MOS I SHIKO GUNEN PO SHIKOJA PUNEN 4 SHQIPONJA FLUTURON NE QIELL PO FOLENE E BEN NE TOKE 5 UJKU QIMEN NDERRON PO ZAKONIN S'E HARRON 6 GENJESHTRA IKA KEMBET E SHKURTRA 7 GUR GUR ...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme gjerat me te bukura, gjera qe ne te ardhmen do na nevojiten shume, gjera qe nuk duhet ti harrojme kurre etj... Libri na meson edhe shume e shume gjera te t...
Autori: Iljas · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje dite e ftohte
Ne nje dite te ftohte me debore nje burre ecen me nje shkop ne dore. Disa pulebardha e kalojne burrin me shpejtesi. Ikja e tyre te kujton Nositin e Pogradecit. Edhe burri nuk duket me pak i zemeruar. Ai eshte bere njesh me natyren. Mbizoteron e bardha dhe...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: Labinot Klaiqi · Lloji: Anekdota · Tema: gjella
-Kamarier,gjella ime është e ftohtë! -S`është e mundur,unë sapo e provova. Si ju e kërkuat gjellën time? -E provova me gisht.
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Lopa e zezë,qumështi i bardhë ! Lufta është kurorë e sakrificave dhe e mundimeve ! Miku i keq ,kripën në sy ta hedh !
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Arritjet e tua"
......"Beso~Guxo"..... Sa her, po mendo, qe, po gabo... Fati po luan me, ty kshtu që mos, u dorëzo...Sfido edhe lufto për, çdo gjo, që të tako!.. Në rrugën e drejt, qëndro...E asnjëher nga ajo, mos u largo.. Me marr rrugën më,...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Të Jetosh Do Të Thotë Në Mundsh Të Mësosh Qëndro"
Kqyri nalt ret ,dhe jeto n'jet ka shum sfilitje çdo gjo sfido, por mos u gjunjëzo jeta esht si liber që çdo gjo me kalimin e kohës e kupto, zemren mos e sfilit dhe veten mos e mallko ki besim te vetja dhe kur je në ndonjë veshtirÃ...
Autori: Aurora · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjalet e urta
Mos i shiko gunën, shikoji kuletën! Fshati që duket, ka drita! Guri i rëndë është për themele! Qentë le të lehin, ti futja vrapit! Mendja e shëndoshë do kokë të madhe! Njeriu që vetëm për vete punon, punon një muaj dhe bën 1 mi...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: !
Mos i merr gjërat me frikë, Edhe kur ti, gabo të gabosh Është njerëzore një gabim i, Falet çdo, njeriu por kur ti Perseri me te njejtin gjë ti, Vepron mos harro ,se personin Tjetër e, lëndo.2-Shaka bëjnë Një të vërtet gjithmon ...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Vlera e madhe e kultures ...
Kultura... Te jesh nje njeri me kulture ne te gjitha fushat e jetes do te thote te kesh nje thesar te cmuar brenda-perbrenda vetes . S'ka rendesi nese je i pasur apo i varfer, nese je me shkolle apo nuk je , mjafton te kesh vullnet , deshire sepse asgje ...




Komentet e fundit!

Emri: .......
Email: btsbts22@gmail.com
Komenti:

Emri: joli
Email: moduliklz@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com