Data e postimit: 2014-09-20 15:58:19
Lexime: 4497
jeto
Lloji: Analize letrare
Tema: adoleshenca
Autori: xhori
Shkolla: shaban collaku
Klasa: 11a
Qyteti: klos
E-mail: detjon.dulli@gmail.com


Jetoje jeten e lire
Mos mendo se te pert dicka e veshtire
Jeto duke luajtur, me fatin duke lodruar
Jeto duke jetuar...

Jeto pa dhimbje adoleshencen
Me ze te lart shprehe preferencen
Mos kerko te jetosh e nguruar
Perpiqu te...jetosh duke jetuar

Jeto pran familjes por ne shoqeri
Jetoje momentin me ato qe do ti
Mos rri ne shoqeri te acaruar
Thjesht jetoje momentin duke e shijuar

Mos jeto duke menduar se keq per ty do flasin
Thjesht perpiqu te jetosh castin
Thjesht jeto duke menduar
...se jeten tende ka ardhur koha per ta jetuar!

Vepra te ngjashme
Autori: elma mema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta e nje njeriu te zakonshem
Te je tosh eshte dicka e bukur por te vdesesh eshte nje hidherim i madh par ty dhe per njerezit qe te dashurojne .Ne jete ka caste te mira dhe te keqia .tTe qeshura dhe te qara .Ne jete mund te perballesh me sfida te renda te cilat duhet i perballosh.Mos...
Autori: Halit Trakanaku · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Shkrim i lire ….. Jeta ! Ne keto caste meditimi mora nje laps e hodha ne flete te bardhe ato qe me erdhen nder mend … JETA eshte thjesht nje fraksion kohe i shkurter , e shpejte , e pakapshme nga neuronet e njeriut dhe i vetmi avantazh eshte q...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "JETA VAZHDO UN JETOJ TI JETO"
Mos u merzit dhe kur gabo, Në ktë botë kemi me, u perballur Me miliarda sfida ndaj mos u, Trishto, at her kur mendon se Nuk mundesh të ,ecesh shpreso Nuk është e lehtë udha e, jetes jeto! Gjithsecili do të tregoje ,vlerat e tij Dhe dij...
Autori: enderra · Lloji: Analize letrare · Tema: e
enderro sikur do te jetosh pergjithmon jeto sikur do te vdesesh sot
Autori: kela · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
-Ku ka tym,ka edhe zjarr. -I duruari i fituari. -Tri here mendo nje here vepro. -Jeto per te punuar, puno per te jetuar. -Sa jeton aq meson. -Miku i mire shihet ne dite te veshtira. -Gje...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: Kristi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta ime
Kam falur gabime gati te pafalshme, kam provuar te zevendesoj persona te pazevendesueshem dhe harruar persona te paharrueshem. Kam reaguar per impuls, jam zhgenjyer nga persona qe nuk e prisja, por edhe une kam zhgenjyer. .. Kam qeshur kur nuk ka qene e n...
Autori: daljana vrapi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: jeta
larg arsyes LARG MENDIMEVE LARG GJITHCKAJE ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Arbri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jetoje jeten koha esht e cmuar
Nuk pres asgje nga askush! Te presesh te ben gjithmone keq. Problemet nuk jane te perjetshme dhe kane gjithmone nje zgjidhje. E vetmja qe nuk ka zgjidhje eshte vdekja. Mos lejo askend te te ofendoje ose poshteroje! Asnjehere mos humb vleresimin ...
Autori: Jolie · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te rrosh a te mos rrosh...
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise boterore, dhe nje nga dilemat me dramatike me jeten njerezore. Te zgjedhesh mes jetes dhe vdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati , te shijosh te hidhuren...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Jeta"
Jetoje jeten ashtu sikur ç'të vjen Asnjeher mos u dorëzo leht ,nganjeher Të vijn edhe mendime që veten e gënjen , Por gjithmon qëndro me të drejt. Jetoje çdo sekond, sikur të ishte fundi I botës se është e gjitha jeta jote dhe, Bë...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Të Jetosh Do Të Thotë Në Mundsh Të Mësosh Qëndro"
Kqyri nalt ret ,dhe jeto n'jet ka shum sfilitje çdo gjo sfido, por mos u gjunjëzo jeta esht si liber që çdo gjo me kalimin e kohës e kupto, zemren mos e sfilit dhe veten mos e mallko ki besim te vetja dhe kur je në ndonjë veshtirÃ...




Komentet e fundit!

Emri: hgsdjf
Email: hdf.hsf@kfg.lf
Komenti: e bukur si poezi, por nuk mundem ta bej nje gje te tille se fillojne thashethemet



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com