Data e postimit: 2014-05-24 20:19:11
Lexime: 5396
Thënie dhe mendime
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: Gjon Nikoll Kazazi
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Lopa e zezë,qumështi i bardhë !

Lufta është kurorë e sakrificave dhe e mundimeve !


Miku i keq ,kripën në sy ta hedh !

Vepra te ngjashme
Autori: Eralda Peca · Lloji: Poezi lirike · Tema: Shoqeria
Ditari im N’ditarin tim hedh mendimet e mia është miku im,me të bisedoj çdo ditë Aty janë t’gjitha t’fshehtat e zemrës sime Është miku im sekret që m’di t’gjitha fshetësitë n’rreshtat e tij mban gëzimet e mia dhe kur unë ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Delja Kisha ëndërruar Që ta kem një dele në shtëpi A është e bardhë A e zezë Kjo për mua s ka rëndësi E rëndësishme ta ledhatoj Ti qes me ngrënë Cdo ditë me radhë ...
Autori: kela · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
-Ku ka tym,ka edhe zjarr. -I duruari i fituari. -Tri here mendo nje here vepro. -Jeto per te punuar, puno per te jetuar. -Sa jeton aq meson. -Miku i mire shihet ne dite te veshtira. -Gje...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stina ime e preferuar
Dimri është stina më e mrekullueshme që kam parë.Bora bie me flokët e saj të bardhë duke mbuluar rrugët,çatitë,pemët dhe të gjithë qytetin tim të bukur.Netët me borë,unë rri brenda shtëpisë time,pranë oxhakut të ngorhtë dhe duke ngr...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Mos lakmoni në pasuri ,buka e kripa janë në shtëpi ! Fatkeqësia e sprovon njeriun ! Nuk është burrëri të rrahësh gruan !
Autori: Anton Papleka · Lloji: Analize letrare · Tema: Vdekja e lisnajes
Po lisnaja e femijerise se tij kishte vdekur markut i erdhi te qante si te kishte humbur nje te aferm.U kthye ne shtepi zemervrare.Ne sy i rrinin trungjet e kalbura cungjet e zeza te rrethuara me kurora te permotshme kerpudhash dhe nje pyetje gerryese qe ...
Autori: Gerti pnishi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Per shendetin e tokës
Toka Toka e tharë Po dëshiron bardhësi Po dëshiron lagështi A e di? Në kete tok Gjdo gjë ndryshon Çarja tokën E rrethon, Uji e kthen Ne jetën e vet QË E KA ME SHËNDET.
Autori: L · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Pranvera
Ti pemë,e veshe një vello, sa të kishte hije në trupin tënd Vello e shndritshme si vetë jeta. Si valë e lehtë, u përhap mbi det. Si nuse e bukur u shfaqe, në të kaltrin qiell. Njerëzit e shashtisur qëndrojnë nën kurorën tënde. D...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosovaren
Kosovarja e vogel Kosovarja e vogel Ne luftë ka marrë pjesë Hej të gjith kur na ndëgjojn Le ta din per bes Plot guxim që ksovarja Ne luftë ka marr pjes Kosovarja vogel Bomben e ka hedh Hej të gjithë kur na ndëgjojn Le ta d...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shtëpia e ëndrrave të mia
Aty,në një fshat të vogël bregdetar,që laget nga Oqeani Paqësor,dhe që vendasit e thërrasin Zihuatenejo,ndodhet shtëpia ime e ëndrrave.Porsa hap derën e kësaj shtëpie të stërmadhe,që duket sikur nuk ka fund,do ndeshesh me një korridor t...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Unë kam përjetuar shumë udhëtime,por njëri që më ka lënë mbresa të paharrueshme është udhëtimi në plazhin e bukur të Spillesë.Sapo shkova aty,menjëherë më bëri përshtypje deti i kaltër dhe i qetë,ku prisja me padurim të lahesha në...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Puna e ka faqen e bardhë,dembelia faqen e zezë !
Autori: Sara Neziri · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e pare e dimrit!
A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?! Epo,ai është një stinë e veqantë.Dimri,vëllau më i vogël i 4 stinëve të vendit tim. Unë e adhuroj dimrin.Ai është i bukur,i pastërt dhe më e bukura,është ngjyra e preferuar e bo...
Autori: Kristi Mertiri · Lloji: Pershkrim · Tema: Akullorja
Akullore krem Përbërësit: Për 4 persona: 4 të verdha vezësh, 130 g sheqer, 1/2 L qumësht, 125 g bajame të qëruara, 100 g sheqer pudër, 50 g gjalp, brandy. Për zbukurim : 50 g pana, 4 qershi. Përgatitja: Në një tenxhere rrihni tre të verdh...




Komentet e fundit!

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: tek e para une them jo se ka edhe lope laroshe e qumesht te bardhe edhe pse sido qe te jete lopa qumeshtin e bardhe e ka.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com