Data e postimit: 2014-05-14 19:45:37
Lexime: 10072
Kultura...
Lloji: Te tjera
Tema: Vlera e madhe e kultures ...
Autori: Sabina Kurtaj
Shkolla: "At Zef Pllumi" Shengjin
Klasa: VIII
Qyteti: Shengjin
E-mail: bukuriecuraj@alblove.com


Kultura...
Te jesh nje njeri me kulture ne te gjitha fushat e jetes do te thote te kesh nje thesar te cmuar brenda-perbrenda vetes . S'ka rendesi nese je i pasur apo i varfer, nese je me shkolle apo nuk je , mjafton te kesh vullnet , deshire sepse asgje nuk eshte e pamundur ne kete bote. Nuk eshte nevoja te qendrosh gjate e gjate neper biblioteka apo muze.Mjafton te dish pak e nga pak , te mesosh , te zbulosh e mendosh thelle e thelle dhe te jesh ne gjendje te konceptosh , te kuptosh pse sherben nje send i caktuar. Nje njeri pa kulture eshte si nje gjelle pa kripe . Ashtu si gjella pa kripe eshte pa shije dhe njeriu pa kulture eshte njeri vetem si fizik , pa ato perlat qe cdo njeri i ka ,po qe se eshte i afte ti zbuloje ato. Kultura eshte ylli ndricues ne te gjithe erresiren e nates , eshte drita ne fundin e tunelit , eshte dielli ne qiellin e kalter . Ki kulture o njeri , se njeriu pa kulture eshte si njeriu pa shtepi ...

Vepra te ngjashme
Autori: Alkida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kultura
Kultura tregon indentitetin e një personi..Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që flet qetësisht e bukur,që di të bashkëpunoj dhe të sillet mirë me të tjerët.Kultura parësore që ne tregojmë,është kultura që na japin prindë...
Autori: Åĺï§ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kultura
Njeriu merr kulture gjate gjithe jetes se tij qe kur lind e deri diten qe ndahet nga jeta. Marrja e kultures nis qe nag vatra familjare dhe me pas ne shkolle, por pjesen me te madhe e merr gjate jetes.nje njeri nuk quhet i kulturuar thjesht sepse ka mbaru...
Autori: kristina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kultura , thesari me i cmuar
Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i shkolluar.Une jam nje njeri i kulturuar sepse kam nje diplome ne xhep. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i sinqerte.Une jam nje njeri i kulturuar sepse une di te komunik...
Autori: xhesi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: cfare eshte per ju te qenit i/e dashuruar?
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore mes dy personave qe i falin jete njeri tjetrit. Cdo njeri dashuron duke perjetuar ndjenjen e dashuris ne nje apo ne te gjitha ndarjet e saj,si: dashuria ...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha jone
Gjithmone dhe kudo qofshim, te mesuarit na ndjek gjate gjithe jetes. Te mesuarit e gjuheve te huaja eshte nje pervoje e vecante dhe perciell tek cdo arsimdashes nje kulture te re. Ato pasurojne dijet, te japin mundesine e te komunikuarit lehte me te tjere...
Autori: H.V · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ndjenja e dashuris
- Pyetja e pare qe me lindi duke filluar kete ese:Ku ta marre motivimin? Mosha qe jam tani nuk me bind qe jam dashuruar ndonjeher.Per sa i takon pelqimeve,mendoj se qdo njeri i perjeton ato,dhe une deri tani i kam perjetuar.Por dashuria,eshte diqka me e...
Autori: Xheni kulari · Lloji: Ese filozofike · Tema: Rrugetimi I jetes.
Jeta eshte nje udhe e cila do kurajo dhe besim ne vetvete.Ajo ka pengesa,dhimbje,lote, humbje si dhe bardhesi.Te jetosh nuk do te thote te jesh i pasur apo i varfer,por te jesh njeri i mire dhe zemerbardhe.Gjate kesaj rruge do te perballesh me fjale qe vr...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi
Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesuesja.Nje titull i bekuar qe zoti ua fali njerezve me dhunti te vecante.nese hapin e pare ta mesoi prindi,mesuesja do te jete njeriu i pare qe do te mesoj te ...
Autori: OKSANA BLIDO · Lloji: Personal Poetry · Tema: JETOJE MIQESINE
KUR LINDEM NUK DINIM ASGJE ME KALIMIN E VITEVE KUPTUAM CDO GJE. KUPTUAM SE QE TE JETOSH, NJE SHOQERI DUHET TE FORMOSH. TE DISH...
Autori: Iva · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Une Kam Nevoje Per Mbrojtjen e Prinderve
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kuptimin e vertete te jetes.Por c’do njeri lind ne nje familje,ku aty meson te edukohet,meson te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here na ve ne prove.Dhe ket...
Autori: miri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te jesh i dashuruar...
te jesh i dashuruar do te thote te shohesh vetem nje person ajo , ajo dhe vetem ajo , te duket gjithcka ne syte e tu . Te ndihesh ndryshe dhe te mendosh gjate gjithe kohes se si ta besh te lumtur personin qe dashuron ne te gjitha menyrat , te mendosh cdo...
Autori: Dorina, D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: E Bukura dhe e Shemtuara
Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur me gjera te mira sic jane; te qenit perfekt, unik, dhe te pasurit e shume kualiteteve. Kjo eshte arsyeja qe koncepti I te shemtuares eshte treguar si e k...
Autori: Euripidi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha jone Te ben krenar te degjoshqe gjithesecili nga ne flete shqip ne cdo ane te botes qe te shkoje. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle ne shpirte, dhe te mendosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre.Duajeni gjuhen tuaj sepse ate belbezuat sa erdhet ne...
Autori: Evi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: ese per nenen
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj..." Nene!Nje emer i pashuar.Njeriu me i dashur.Ajo qe fal jete,se eshte vete jeta,qe dhuron paqe e dashuri e qe nuk kerkon asnjehere,asgje ne kembim.Gojem...




Komentet e fundit!

Emri: deni
Email: lamaornela23@gmail.com
Komenti: shum bukur bravo.nx e perkryer.te lumte sepse nga ato qe shkruamni juu edhe ne i shkruajme sic i shkruani ju ,paster dhe bukur.bravoooo

Emri: eda
Email: bukuriecuraj@alblove.com
Komenti: Jam plotesisht dakord me ty :* Bravo love yaaa



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com