Data e postimit: 2021-03-14 19:54:56
Lexime: 5022
Biznesi im
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Biznesi im i së ardhmes
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 12 B
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com


Biznesi im i ëndrrave konsiston në hapjen e një firme farmaceutike.Kjo ide mori formë dhe dëshira për të u përforcua më shumë,duke parë dhe situatën e rëndë të COVID-19.Dhe e gjithë bota është futur në luftë për të gjetur atë vaksinën 100% efektive.Në rradhë të parë ky biznes,ka dhe humanitet brenda.Për shkak se prodhohen barna dhe vaksina jetike për njeriun.Gjithashtu,unë mund të zbatoj njohuritë e marra,në rast se vazhdoj studimet për farmaci.

Ky biznes do hapet pasi të kemi siguruar një kapital të mirë.Sepse të hapësh një firmë farmaceutike është sfidë më vete.Ai do ishte i organizuar me ortakëri,së bashku me vëllanë tim.Në fillim aktivititeti ynë do përqëndrohej vetëm brenda qytetit.Dhe do funksiononte si farmaci e thjeshtë.Sepse buxheti ynë i përbërë nga kursime familjare,është i limituar.Më pas,ajo çka na ngelet në dorë është,mbas hapjes së farmacisë,është që të ofrojmë një shërbim cilësor dhe të shumëllojshëm.Në mënyrë që të bëjmë diferencën.Ne më pas do nisim të prodhojmë barna.Fitimi për 20 vitet e para parashikohet që të jetë rreth 700.000 € .Në rast se plani i biznesit,ecën shkëlqyeshëm,ne do të kalojmë në nivelin tjetër.

Në këtë fazë,planifikoj që 20% të të ardhurave ti shpenzoj,40% ti ruaj,dhe 40% ti investoj. Investimi konsiston në kërkimin e patentave shkencore,rritje e stafit,zgjerimi i aktivitetit dhe hapje e laboratorëve të teknologjisë më të fundit,për të zbuluar barnat e reja,etj.40% tjetër do të ruhet për raste emergjente,të cilat mund të jenë skandalet dhe prishja e imazhit të firmës.

Kur firma farmaceutike të ketë arritur pjekurinë e duhur,ajo do jetë në gjendje të prodhojë medikamente,qetësues,vaksina,etj. Në mënyrë që biznesi ynë farmaceutik të ketë përparësi ndaj të tjerëve,ne do fokusohemi te siguria dhe besueshmëria.Nuk ka rëndësi nëse ofron çmim të lartë ose nuk bën shumë reklamim.Në rast se ndodh një skandal,thyhet qëndrueshmëria e njerëzve,që kishin ndaj kompanisë.Duke marrë parasysh që skepticizmi për vaksinat dhe medikamentet është i lartë,ne do ofrojmë produkte,të cilat plotësojnë çdo parametër.E që është i pranueshëm në çmim,për çdo konsumator.Dhe që ka pak efekte anësore.

Përpos anëve pozitive,biznesi farmaceutik ka dhe vështirësi.Siç janë : kapitali i ulët,konkurenca e pandershme,treg jo shumë i zhvilluar,dhe mundësi sabotimi imazhi nga brenda ose jashtë kompanisë.Pra,rreziku për dështim është prezent.Ama,nëse arrijmë të këmbëngulim,hartojmë një plan serioz dhe të mirëfilltë për zhvillimin e biznesit,dhe duke ofruar risi,mendoj se mund të arrijmë sukses.Çdo gjë që bëhet me pasion,këmbëngulje,largpamësi, arrin të ecë përpara

Vepra te ngjashme
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjidhni nje mekat, vendoseni ne njerin nga rrathet e ferrit dhe denimin vendosjani ju.
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në jetë kur ishin të gjallë. Secili prej nesh, ka bërë një mëkat në jetën e tij, por gjithashtu për secilin prej nesh, një mëkat qëndron mbi të...
Autori: Xhoana Cuni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Profesioni
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që i sjell jeta. Çdo sfidë tejkalohet kur vullneti nuk mungon. Njëriu është një qenie që ka forcë të mjaftueshme për ta kontrolluar gjithë botën ...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Drejtësia
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në hapsirë e kohë dhe që kurr nuk vdes, për tu kthyer kështu në një nga themelet e jetës njerëzore. Gjendemi, pra, para një të vërtete të madhe që q...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Miqët
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri është i trishtuar, ata argëtojnë kur dikush është i vetmuar, dhe ata dëgjojnë kur dikush ka probleme. Nuk janë të varieteteve të miqve: bashkë-pu...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që...
Autori: Sabrina Plaku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta e njerëzimit me Covid 19”
Kush do ta mendonte që pas zhvillimit të hovshëm të kohës, kulturës dhe njërëzimit, do të arrinim të përjetonim situatën në të cilën të gjithë jemi të përfshirë, “ne Luftën e Tretë Botërore”. Kjo mund të cilësohet madje edhe...
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ësht...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Shkollimi i metutjeshem na pret
-Secili profesion ka bukurite e saj të veta, pasiguri, dinamika, etj, por gjëja më e rëndësishme është që të jetë me dashuri ajo qe ne bëjmë. Unë nga vitet e mia të hershme e dija se kam kërkuar për të studiuar ekonomi, por sigurt do t...
Autori: Milena · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vlera e kulturës tek njeriu
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkolluar,por edhe nga njerëz të tjerë që janë të pashkolluar,por që e marrin kulturën nga përvoja e jetës së tyre.Një njeri i kulturuar është ai nje...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dëmet që sjell teknologjia
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo ka ndryshuar cilësinë e jetës dhe e ka revolucionarizuar në një shkallē të paimagjinueshme më parë.Por duke i vënë në një "peshore",të mirat...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pa arsim s'ka perparim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka shumë domethënie , ai thotë “Arsimi është arma më e fortë të cilën mund ta ndryshosh Botën” . A mund të thotë dikush se nuk është ashtu? ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com