Data e postimit: 2016-02-27 22:24:08
Lexime: 8305
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nena
Autori: Xhesilda Paja
Shkolla: 17 - Shkurti
Klasa: IX
Qyteti: Tirane
E-mail: romi-ina@outlook.com


Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që kam ndaj saj .
Të them është njeriu më i mirë që ekziston , nuk shkon pasi ajo i kalon kufinjtë e njerëzores. Është një qënie kaq hyjnore sa drita që rrezatojnë yjet është shumë e zbehtë përpara mirësisë që ajo rrezaton. Të mbajti nëntë muaj në bark duke ndarë cdo gjë me ty që nga gjaku e deri tek oksigjeni që thithte. Qëndronte zgjuar deri vonë në pritje të ndonjë shenje nga ti, dhe kur e merrte atë shenjë digjej nga dëshira për të të marre erë. Kur të mori për herë të parë në krahë , bota ishte e saj. Kurrë nuk u lodh duke u kujdesur për ty . Hoqi dorë nga cdo gjë nga karriera, puna vetëm për të parë cdo moment teksa ti rriteshe. Qau bashkë me ty e qeshi bashkë me ty .Në jetën e saj filloi një epokë e cila mbante emrin tënd…
Të gjithë jemi ndier të sigurtë pranë saj , kemi hedhur hapat e parë vetëm pasi ishim përkrah saj , kemi pushuar së qari vetëm pasi kemi dëgjuar tingujt e zërit të saj dhe kemi fjetur vetëm pasi kemi parë portretin e saj. Oh…Fjala “Nënë “ buron vetëm mjaltë…
E bekuar nga perëndia me misonin për vazhdimësinë e jetës. Nëna përbën thesarin më të cmuar në univers . Vlera e saj është shumë herë më e madhe se e të gjithë diamanteve të botës , kjo sepse vlera e saj nuk është monetare por shpirtërore. Pas cdo gjëje ka një histori, por pas historisë tuaj qëndron e nënës sepse te e saj fillon e jotja…
Pavarësisht kësaj, vjen një ditë që njeriu bëhet egoist . Fillon të mendojë vetëm për veten. Kërkon lumturinë kudo , duke harruar se lumturia e vërtetë është në gjirin e nënës. Bën veprime të pamenduara të cilat shkaktojnë dhimbje tek nëna. Një lot që rrjedh nga syri i saj është njësoj si një thikë e ngulur në zemrën e saj. Janë gabimet tona që ia shtojnë rrudhat dita ditës…
Dhe kur ti të gjesh vetveten nëna është duke të pritur , është i vetmi person që nuk do të braktisë kurrë. Mos harroni se NENA MUND TË ZËRË VËNDIN E KUJDO , POR ASKUSH NUK MUND TA ZËRË VËNDIN E SAJ .

Punoi : Xhesilda Paja

Vepra te ngjashme
Autori: Emira Buçi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Thesari i çmuar i fshehur në një ishull te braktisur"
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga ...
Autori: Gabriela Haxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rutina e Perditshme
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që pë...
Autori: Rediona Bregu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena, diamanti me i cmuar!
Nënë po filloj aty ku loti përkëdheli faqen tënde teksa dëgjoje të qarën time të parë, aty ku buzëqeshja mposhti dhimbjen dhe gjuha jote falenderoi krijuesin. Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Paraja dhe roli i saj në shoqëri
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nënat
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë muaj në bark,dhe dymbëdhjetë vite më ke rregulluar jetën,më ke pastruar,veshur e mësuar,gjithashtu edhe më ke ushyqer me aq mundësi që ke pasur! E ...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Drejtësia
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në hapsirë e kohë dhe që kurr nuk vdes, për tu kthyer kështu në një nga themelet e jetës njerëzore. Gjendemi, pra, para një të vërtete të madhe që q...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Xheni Miho · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuri midis njerzve
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellor...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...




Komentet e fundit!

Emri: sara
Email: sara123@gmail.com
Komenti: bravo je e papame

Emri: hhhhh
Email: hhhhhhh_hhh@gmail.com
Komenti: shummm shummmm bukur

Emri: florentina
Email: florentinaisufi@out.com
Komenti: shummmm shumm bukur bravoo

Emri: florentina
Email: florentinaisufi@out.com
Komenti: shummmm shumm bukur bravoo

Emri: dfgfvds@dgsdfgfv
Email: aSFDSFZCF@gvdszgfs.vom
Komenti: /l

Emri: ana
Email: anaula.una@gmail.com
Komenti: e papare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com