Data e postimit: 2015-05-19 15:25:21
Lexime: 14986
Ardhmeria ime
Lloji: Hartim
Tema: Shkollimi i metutjeshem na pret
Autori: Ensar Iljazi
Shkolla: Gj.K.Skenderbeu
Klasa: IX-3
Qyteti: F.Haraçinë
E-mail: ensar.iljazi.2000@gmail.com


-Secili profesion ka bukurite e saj të veta, pasiguri, dinamika, etj, por gjëja më e rëndësishme është që të jetë me dashuri ajo qe ne bëjmë. Unë nga vitet e mia të hershme e dija se kam kërkuar për të studiuar ekonomi, por sigurt do të jem shumë i suksesshëm në këtë fushë, si një biznesmen. Si një faktor i rëndësishëm në zgjedhjen e profesionit për një djalë të ri është edhe kuptimi i prindërve. Për fat të mirë prindërit e mi gjithmonë me kane perkarahur mua per cdo zgjedhjen time edhe pse unë jam shumë i ri dhe mundem te gaboj. Mbeshtetja e tyre do të thotë shumë për të marrë përpara në jetë. Gjatë viteve kam pasur shumë dyshime në lidhje me të cilët unë dua të jem, si unë doja të krijoj jetën, por në fund unë zgjodha atë "do të punojë dhe nuk do të duhet patjeter të punojë." Në njërën anë ishte gjithmonë i interesuar në shkencat sociale si sociologjia, pedagogjisë dhe psikologjisë dhe shpesh e kisha imagjinuar veten në rolin e një psikologu. Por, përtej ëndrrave të mia dhe planeve, realiteti kuptova se ky profesion nuk është prosperiteti në Maqedoni për shkak të paragjykimeve për të shkuar në një psikolog / psikoterapist. Një tjetër profesion tërheqës që une ne te vertete e pelqeva është gazetaria. Unë admiroj gazetarë të cilët janë gjithmonë në vendin e ngjarjes, raporton pavarësisht nga rrethanat, gjithmonë na hap me ngjarjet aktuale, çdo ditë është një sfidë e re. Por përsëri, në gazetari ynë nuk është aq rozë dhe shumica e gazetarëve raportojnë ushtarët e partisë në mënyrë që disa qeveri të tjera të lartë urdhërojne. Së fundi, profesionin tim e kam zgjedhur. Që nga vitet e hershme është hartuar analiza shifrat raporti. Ekonomi, paraja, kostume, takime. Sa e fortë dukej fjala "Biznesmen". Frymëzuar nga dashuria ime për te bërë biznes, si babai im, dhe mundesite e shumta qe kam per vazhdimësinë e biznesit të tij, kam vendosur për të kryer shkollën e lartë ekonomike. Numri më i madh në mesin e të papunëve në Maqedoni shpallur, ekonomistë, avokatë, mësuesit e klasës, punonjës socialë, por psikologjikisht unë ende do të përpiqem të mos jem një i papunë. Unë do të bëj çmos për të prindërit e mi që të jenë krenarë për mua, dhe unë të jem i lumtur kështu që unë pastaj nga brezi në brez te mbaj zakonin e të mësuarit dhe dijes, dhe një punë të mirë te cilen kisha dashur qe edhe femijet e mi ne te ardhmen te mesojne dhe te dijne te mbajne ate qfare ua len babai i tyre si mua qe do te ma ler baba im...

Ensar Iljazi

Vepra te ngjashme
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ai njeri qe i ben te lehta gjerat e veshtira!
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegjësi e madhe dhe punë u jepet mësuesve për të ushqyer dhe formuar jetën e të rinjve dhe të ardhmen e vendit të tyre. Mësuesi luan një rol të mad...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Të jesh inspirim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj kÃ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Të jesh inspirim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj kÃ...
Autori: Aulona · Lloji: Hartim · Tema: respekti
prindërit unë i dua shumë,pa marr parasysh a janë të pasur a po të varfër.Prindi është i vetmi përson që edhe jetën e jap për ty ndonjëher të qërton por ebën vetëm për të mirën tënde,ata janë më të pjekur se unë,janë ballafaquar...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: ana ana · Lloji: Tekst argumentues · Tema: maredhenia prind femije
Familja, gjithnjë e më pak vendimtare në zgjedhjet e adoleshentëve Jo më fëmijë, por as të rritur, ende. Është kjo faza e tranzicionit, nëpër të cilin enden adoleshentët, të cilët jo vetëm për shkak të moshës, por edhe për shkak tÃ...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
Autori: Xhoana Cuni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Profesioni
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që i sjell jeta. Çdo sfidë tejkalohet kur vullneti nuk mungon. Njëriu është një qenie që ka forcë të mjaftueshme për ta kontrolluar gjithë botën ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Aktualizimi i Ofelisë me femrat sot
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për shumë vajza dhe gra gjatë kohës. Ajo është paraqitur si një vajzë e re e pafajshme dhe e ndjeshme, e cila përfundon në tragjedi pasi ndihet e tradht...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, dija, dija eshte pushtet
Kryerja e gjërave të duhura, në kohën e duhur dhe mënyrën e duhur, prodhon rezultatet e duhura që ne aspirojmë. Me fjalë të tjera, të dish çfarë të bësh, në çfarë kohe, në cilin drejtim dhe cilët janë parametrat që rezultojnë në li...
Autori: Nevrus Zaimi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Muaji i Letersise
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse i kërkon, ata nuk fshihen, nëse gabon, ata nuk qortojnë; nëse jeni injorant, ata nuk tallen me ju. Librat janë miqtë më besnikë. Miqtë tanë mu...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Miqët
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri është i trishtuar, ata argëtojnë kur dikush është i vetmuar, dhe ata dëgjojnë kur dikush ka probleme. Nuk janë të varieteteve të miqve: bashkë-pu...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com