Data e postimit: 2016-12-08 11:40:26
Lexime: 18417
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Autori: Brikena
Shkolla: 7 marsi
Klasa: 8c
Qyteti: tiran
E-mail: Brikena@outlook.com


Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit janë njerëz shumë prestigjioze në shoqëri të cilët marrin përgjegjësinë për të rritur statusin mendjen dhe standardin e jetesës së njerëzve të thjeshtë me anë të magjisë së tyre të mësimdhënies. Prindërit kanë shumë pritjeve nga mësuesit e fëmijëve të tyre. Roli i mësuesve ndryshon nga klasa në shesh lojërash dhe nga nxënës të studentit. Një mësues është shumë e rëndësishme në jetën e të gjithë ata që është menduar të jetë kryerjen e detyrave të ndryshme në jetën tonë.
Para se të vijnë në klasë, një mësues i mirë siguron synimet e tij / saj të arsimit në baza ditore. Çdo mësues ka cilësi të ndryshme të mësimdhënies studentët e tyre. Ata ndryshojnë në njohuritë e tyre, aftësitë dhe qëndrimet në mësimdhënie lëndë të veçanta. Ata përpiqen të mirën e tyre dhe të bëjë të gjitha përpjekjet për të na ndihmuar për të arritur qëllimet tona në jetë. Jeta Shkolla është konsideruar si kohën më të mirë të jetës së të gjithëve pasi kjo është koha kur të gjithë mëson gjërat themelore për jetën dhe tema të ndryshme. Të gjithë ne përcaktimin e qëllimeve tona në kohën e shkollës e cila vendos zhvillimin e kombit tonë. Secila dhe çdo student merr hapin mendjen e tyre në kohën e shkollës dhe rrit aftësitë dhe njohuritë e tyre duke marrë pjesë në aktivitetet e bashkë-kurrikulare të tilla si sportive, lojra, kuize, diskutim në grup, debate, shkruar ese, recitim fjalim, ekskursion, turne, në fushën e udhëtime dhe shumë më tepër.
Mësuesit e mirë janë edhe miqtë më të mirë të nxënësve të tyre që ndihmojnë ata për të vendosur rrugën e vërtetë në jetën e tyre. Ka shumë mësues në ndonjë shkollë apo kolegj, por vetëm një prej tyre të bëhet i preferuar i çdo studenti. Mësuesit përcaktimin e qëllimeve tona të arsimit me rolin e tyre kolektive të mësimdhënies unik dhe procesin e të nxënit. Mësuesit tanë të na motivojë për të punuar gjithmonë në harmoni. Mësuesit tanë të kuptojnë problemet e ne dhe të veprojë me ne në të dy mënyra personalisht dhe profesionalisht. Ata na mësojnë të kenë qëndrim pozitiv ndaj jetës. Një mësues i mirë është ai i cili jep vetëm nxënësit e tij / saj, por asgjë nuk e pranon jetë të tërë në vend të kësaj ai / ajo të bëhet i lumtur me suksesin e nxënësve. Një mësues i mirë është ai që ofron një model më të mirë të brezit të ardhshëm të kombit të tij / saj. Arsimi i duhur është e vetmja mënyrë për të hequr çështjet sociale, korrupsionin, etj nga populli i cili në fund të fundit të çojë në rritjen reale dhe zhvillimin e një kombi.

Vepra te ngjashme
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ai njeri qe i ben te lehta gjerat e veshtira!
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegjësi e madhe dhe punë u jepet mësuesve për të ushqyer dhe formuar jetën e të rinjve dhe të ardhmen e vendit të tyre. Mësuesi luan një rol të mad...
Autori: xxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: celularet
Askush nuk do ta dëshironte atë moment, kur një zile celulari, krejt papritur, përveç se të jep atë ndjesinë e një alarmi, të prish edhe rrjedhën e mendimi a përjetimi. Kjo është gjendja nga e cila askush nuk mund të shpëtojë dot. Ndërsa...
Autori: Nevrus Zaimi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Muaji i Letersise
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse i kërkon, ata nuk fshihen, nëse gabon, ata nuk qortojnë; nëse jeni injorant, ata nuk tallen me ju. Librat janë miqtë më besnikë. Miqtë tanë mu...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Miqët
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri është i trishtuar, ata argëtojnë kur dikush është i vetmuar, dhe ata dëgjojnë kur dikush ka probleme. Nuk janë të varieteteve të miqve: bashkë-pu...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëzore na sjell një mundësi. Një mundësi për të vepruar për të zhvilluar dhe shprehur virtytet tona. Çdo moment hap rrugën që ne të marrim bekime....
Autori: Milena · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vlera e kulturës tek njeriu
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkolluar,por edhe nga njerëz të tjerë që janë të pashkolluar,por që e marrin kulturën nga përvoja e jetës së tyre.Një njeri i kulturuar është ai nje...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, dija, dija eshte pushtet
Kryerja e gjërave të duhura, në kohën e duhur dhe mënyrën e duhur, prodhon rezultatet e duhura që ne aspirojmë. Me fjalë të tjera, të dish çfarë të bësh, në çfarë kohe, në cilin drejtim dhe cilët janë parametrat që rezultojnë në li...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, syri kritik
Është viti i njëmbëdhjetë i shkollimit dhe shumë dije më presin përpara. Prindërit, mësuesit na kanë mësuar që çdo hap që hedhim, çdo gjë që bëjmë dhe gjithçka që mësojmë ta studiojmë mirë në mënyrë të tillë që të marrim g...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Arsimi dritë e pashuar
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi do të rrezikonte zhdukjen me asimilim. Duke përqafuar të huajën e duke harruar atë të tijën. Mes vitesh, dekadash, shekujsh, kombi shqiptar ka qenë...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, foles,degjues,shkrues te mire
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithashtu janë pjesë të bazava themelore të zhvillimit të shoqërisë. Mbi të gjitha, shoqëria është e përbërë nga njerëzit. Janë njerëzit ata të ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria femërore
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kush jam une?
Unë quhëm Frenci ...., por që të gjithë që më njohin më thërrasin Enco. Jam 15 vjeç dhe njëkohësisht vëllai më i vogël. Jam shumë i lidhur me të gjithë anëtarët e familjes. Jam një adoleshent i zakonshëm njëlloj si të gjithe t...




Komentet e fundit!

Emri: drinela
Email: drinalamissi@gmail.com
Komenti: brVo

Emri: uuu
Email: u@gmail.com
Komenti: uau me le pa fjale shumu shume bukur

Emri: uuu
Email: u@gmail.com
Komenti: uau me le pa fjale shumu shume bukur

Emri: joel
Email: joel@gamil.com
Komenti: shummmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmm bukkkkkk kkkkkkkkkkkkkkk kkkkkkkkkkkkkkkk kkkkkurrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrr



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com