Data e postimit: 2015-01-14 15:07:03
Lexime: 10054
Arsimimi
Lloji: Hartim
Tema: Pa arsim s'ka perparim
Autori: Ensar Iljazi
Shkolla: Gj.K.Skenderbeu
Klasa: IX-3
Qyteti: F.Haraçinë
E-mail: ensar.iljazi.2000@gmail.com


Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka shumë domethënie , ai thotë “Arsimi është arma më e fortë të cilën mund ta ndryshosh Botën” . A mund të thotë dikush se nuk është ashtu?
Ne qysh prej sekondave të para në këtë botë fillojmë të mësojmë , në fillim mësojmë disa thënie të thjeshta , që më pas të zhytemi në universin e pafund te dijes. Në kontekst të kësaj fjalie shkon edhe thënjia e filozofit Grek Sokratit , ai thotë: “Sa më shumë mëson , aq më shumë e kupton se sa nuk din “ . Nuk është vetëm aspekti financiar që sigurisht arsimi I mirë e siguron , është rrespekti që fiton në këtë shoqëri ai që nuk paguhet.
Shqipëtarët janë popull I vuajtur , popull që ka kaluar shumë vite nën okupimin më parë atoman e më vonë edhe Sërb , kurse qëllimi kryesor I pushtuesve Sllav si dhe atoman ka qenë asimilimi I gjuhës Shqipe dhe Shqipëtarëve, sepse pa gjuhë një popull nuk mund të egzostojë. Si arritën të parët tanë te mbijetojnë të gjithë këto vështirësi? Me shumë dashuri për atdheun , me shumë dashuri për një të ardhme më të mirë për pasardhësit e tyre , pra dashuria për arimim , arsimimi I mirë është mënyra më e mirë për të kontribuar si për familjen , ashtu edhe për kombin. Para disa viteve , ndoshta edhe prindërit tanë kujtohen shumë mirë se si ata kanë mësuar në podrume , në xhamija , duke u fshehur nga policija Sërbe , dënimet kanë qenë të shpëra për ata që kanë marrë guximin që të shkruajnë një libër , apo të mësojnë fëmijët alfabetin , por ata kanë mbijetuar , kanë duruar edhe më të keqen vetëm që ne sot të ulemi në këto karrike komode në klasa të nxehta , si dhe fundi I fundit te mësojmë në një shkollë si kjo që e ka emrin “Gj.K.Skenerbeu”. Çka na mundëson neve , rinisë e cila I gëzon te gjitha kushtet e mundshme?
Sipas meje gjithçka qka na mungon është nga një bibliotekë me plotë libra të lexuara në qdo shtëpi , sepse libri të mëson të dhurosh rrespekt , por edhe të ndihmon të fitosh rrespektin ne rrugë , shtëpi , në familje etj.
E përfundoj këtë shkrim me shpresë se unë do ta rrespektoj temën që e them , se do të jem lexues I librit shumë gjatë sigurisht me dëshirë që një ditë edhe juve të ju shoh të arsimuar , të arsimohemi për veten , për kombin , për fëmijët e tanë , që të kenë ata me çka të mburren…

Vepra te ngjashme
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Arsimi dritë e pashuar
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi do të rrezikonte zhdukjen me asimilim. Duke përqafuar të huajën e duke harruar atë të tijën. Mes vitesh, dekadash, shekujsh, kombi shqiptar ka qenë...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: SHkolla
Shkolla ime, vendi të cilin çdo ditë e vizitoj, dhe vendi i cili çdo gjë mua më mëson. Ajo është vendi më i mirë për mua, aroma që lëshon shkolla ështe ushqim i trurit tim, oborri i saj është si parajsa, muret e saj janë si shtëpia ime,...
Autori: paemër92 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimimi
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësishme të arsimohesh.Në kohet e sotme zgjedhja e universitetit është një dilemë për studentët.Shpesh ata gjenden përballë zgjedhjeve të vështira...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Emira Buçi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Thesari i çmuar i fshehur në një ishull te braktisur"
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga ...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femije apo I rritur
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...




Komentet e fundit!

Emri: edita
Email: dita.dita@hotmail.com
Komenti: Kjo veper eshte e shkruar me dashuri e me dor ne zemer perplot emocione perplot histori ne keto gjera nuk i marrim parasysh e po ti shikojm me kujdes do te mahnitemi jemi vertet nje popull interesant me vuajte por prap jemi te fort ashtu siç thot nje thenie 'JAM KRENAR QE JAM SHQIPETAR!!Ju lumte ishe nje veper e mrekullueshme ju pergezoj!

Emri: fina
Email: fina.fina@hotmail.com
Komenti: :



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com