Data e postimit: 2014-08-14 19:15:48
Lexime: 6373
Biografia e Skenderbeut
Lloji: Ese informuese
Tema: Biografia e skenderbeut
Autori: Arbenita Gecaj
Shkolla: "Halit Geci "
Klasa: 8B
Qyteti: LLAUSH
E-mail: arbenita17@live.com


Gjergj Kastrioti ishte djali më i vogël i Gjon Kastriotit dhe i princeshës Vojsava, fëmija i fundit midis 4 djemve dhe 5 vajzave. Mendohet se lindi më 6 maj 1405 në Mat. U mor peng si nizamë pas thyerjes së të atit nga Sulltan Murati më 1421 dhe u dërgua në oborrin e Sulltanit në Adrianopojë. Atje, zgjuarsia dhe shkathtësia e çuan Gjergjin në shkollën e sulltanit (içogllanëve) që përgatiste komandantë e nëpunës.

Natyra i kishte dhënë dhunti mendore e fizike. Atje mori emrin Iskënder (Aleksandër). Pas mbarimit të shkollës, Gjergj Kastrioti "(Skënderi)" kreu detyra ushtarake në Ballkan e në Azinë e Vogël, duke u dalluar për trimëri dhe për këtë arsye iu dha titulli bej që do të thotë princ ose fisnik pra Skënderbeg do të thotë Aleksandri princ ose fisnik. Ai nuk e harroi vendin e tij të dashur dhe priste me padurim rastin të kthehej në tokën që e lindi. Me vdekjen e të atit, ai shpresonte t'i zinte vendin, por në fakt sulltani e emëroi sanxhakbej jashtë tokave shqiptare. Skënderbeu nuk hoqi dorë nga ideja për t'u kthyer në Shqipëri në fronin e të atit, deri në vitin 1443 kur ai u nis kundër Janosh Huniadit nën komandën e bejlerbeut të Rumelisë.

Më 3 nëntor 1443 në afërsi të Nishit, u ndeshën dy ushtritë. Ushtria osmane u shpartallua dhe u tërhoq në panik. Skënderbeu filloi të zbatonte planin e kryengritjes, së bashku me 300 kalorës shqiptarë e me të nipin Hamza Kastrioti, u kthye në Dibër, ku populli e priti si çlirimtar. Mori masa për përforcimin e rrugëve nga mund të vinin osmanët, dhe prej andej iu drejtua Krujës. Me një ferman të rremë shtiu në dorë qytetin e garnizonin dhe kështu më 28 nëntor 1443 u shpall rimëkëmbja e principatës së Kastriotëve. Mbi kështjellën e Krujës u ngrit flamuri me shkabën e zezë dykrenare i Kastriotëve.

Kryengritja u përhap shpejt në viset e tjera dhe feudalët e tjerë u ngritën gjithashtu. Gjatë dhjetorit, Shqipëria e Mesme dhe e Veriut u spastruan nga forcat osmane, u çliruan njëra pas tjetrës kështjellat e kësaj zone. Skënderbeu ishte organizatori i Kuvendit të Arbërit, në të cilin u zgjodh si prijës i Lidhjes Shqiptare të Lezhës. Ai u martua me të bijën e Gjergj Arianitit me Donika Arianitin për të forcuar lidhjet e tij me principatat e tjera.

Në janar të vitit 1468 Skënderbeu u sëmur gjatë zhvillimit të një Kuvendi të thirrur nga ai, në të cilin ishin të ftuar të gjithë princat shqiptarë. Vdiq me 17 Janar 1468 në Lezhë. I mbuluar me lavdi, ai u varros në Lezhë. Shqiptarët humbën prijësin e lavdishëm që i udhëhoqi për 25 vjet rresht. E shoqja me të birin emigruan, sikurse edhe një pjesë e parisë shqiptare, për në Itali. Rreth përkrenares ekziston ideja se e ka mbajtur për nder të Pirros së Epirit, pasi edhe ai ka mbajtur po të njëjtën përkrenare.

Vepra te ngjashme
Autori: Korab Bajqinca · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Në Këtë ese përshkruhet me fjalë të shkurta Gjergj Kastrioti Skënderbeu
Skënderbeu ose Gjergj kastrioti.një luftëtarë i madh shqiptar,fëmijërinë e kaloi në krujë.Tanimë e njohin të gjithë dhe kanë respektë për të,sidomos sheshi ka marrë emrin Gjergj Kastrioti Skënderbeu po dhe përmendorja e tij është në ...
Autori: Gresa Buqinca · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 28 Nëntori - Ditë e paharruar
Kjo datë simbolizon një ditë të paharruar për shqipëtarët për shkak se është dita ku ata fituan lirinë . Po me këtë datë të vitit 1443 heroi legjendar Gjergj Kastrioti - Skënderbeu ngriti flamurin " Kuq e Zi " në Krujë dhe ky flam...
Autori: E.K · Lloji: Pershkrim · Tema: Shqipëria
Një fjalë e urtë thotë: “ Dashuria për atdheun është mbi të gjitha dashuritë”.Është më se e vërtetë. Kjo tregohet më së shumti në poezitë dhe prozat e shumta të rilindasve të shquar shqiptarë. Në vargjet e tyre shprehet dashur...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kombëtare
28 Nëntori 1912 Shpallja e Pavarësis së Shqipërisë është një nga ngjarjet më të rëndësishme në historinë tonë kombëtare. "Flamuri përmbledh kujtimet e shkuara të një kombi dhe një gjuhe të pashkruar që mund ta...
Autori: SUEJD SEJRANI · Lloji: Tekst informativ · Tema: IDRIZ SEFERI
Idriz Seferi lindi në një familje muslimane në fshatin Sefer (në Preshevën e sotme, në jug të Serbisë), në veri të vargmalit të njohur si Mali i Zi i Shkupit (Tur. Karadağ, Alb. Mali i Zi i Shkupit, Ser. Skopska Crna Gora),në atë kohë pjes...
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori dita flamurit
Me 28 nentor 1912 Ismail Qemali ngriti flamurin në Vlore dhe shpalli pavaresine e Shqiperise. Ismail Qemali - Shpallja e pavarsisë 28 nëntor, 1912 U kthye me bashkëpunëtorët e tij në Shqipëri nga Trieste për në Durrës e më tej për në Vl...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Skënderbeu Skënderbe o trim bujar Shumë luftove me shpatë në dorë Me shpatë në dorë shumë qendrove 24 luftra i fitove Kundër turqëve i luftove Nënën Shqipëri kurrë ...
Autori: Gisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
PSE DUHET VIZITUAR SHQIPERIA? Sepse vendi yne gjithnje e me teper po behet terheqes per pushimet ne bregdet, apo per bukurite natyrore, pasurite arkeologjike etj. Edhe pse Shqiperia eshte vizituar shpesh nga te huajt, per te eshte shkruar shume rral...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje kale pa kalores
“Nje kale pa kalores” Ne muzgun e nje dite vjeshte Kruja po festonte. Po festonte fitoren kunder Perandorise Osmane, kunder sulltanit qe hante veten me dhembe dhe habitej si Skenderbeu me 20,000 mije ushtare e kalores e kurse une me 150,000 mije u...
Autori: L · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrimi i një objekti të veçantë
NË KËTË PËRSHKRIM PËRSHKRUHET NJË SUVENIRE KU PARAQITET HEROI KOMBËTAR,GJERGJ KASTRIOT SKËNDËRBEU. Në shtëpinë time unë kam një suvenire mjaft të veçantë dhe të bukur.Në të paraqitet heroi ynë kombëtar,Gjergj Kastrioti Skëndërbe...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi lirike · Tema: Skenderbeu
Skenderbeu trim me fletë I la Turqit e erdhi ne Lezhë Mblodhe kuvendin ketu ne Lezhë Me 300 trimat e vet Me luftu per trojet e veta Mblodhi malsoret e u kerkoj bese Dhe Keta jane bashku Per Shqiperinë me luftu Kerkoj besen ne gjithe shqi...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese informuese · Tema: Rreth Shqipërisë në 100 vjet
Shqipëri e pavarur (1912 - 1914) Më 28 Nëntor 1912 Shqipëria shpallet e pavarur me ngritjen e flamurit në Vlorë nga Ismail Qemal Bej Vlora. Shteti i ri nuk njihej ndërkombëtarisht deri me mbajtjen e Konferencës se Ambasadorëve ne Londër ne 1913...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Tekst krahasues · Tema: Marredheniet e Ahmet Zogut me Italine dhe Jugosllavine.
Marredheniet e Ahmet Zogut me Italine dhe Jugosllavine Zogu u shpall formalisht mbreti I shqiptarëve më 1 shtatorë të vitit 1928. Shtetet e bashkuara e njohen ate më 13 shtatotë 1928 dhe qeveritë e tjera vazhduan ta njohin atë njëra pas tjetrë...
Autori: Klea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza e poezisë
Bagëti e bujqësi Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetëve më të shquar të kohës së Rilindjes.3 motivet kryesore të kësaj poeme janë:1.Malli për atdheun;2.Dashuria për natyrën;3.Misioni:Përhapja e Gj...




Komentet e fundit!

Emri: marinela sharka
Email: marsian.sharka@mail.com
Komenti: Mire . te lumte

Emri: Arja
Email: arjanita17@hotmail.com
Komenti: Bravoo !



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com