Data e postimit: 2013-01-13 13:57:12
Lexime: 63739
Atdheu im i dashur
Lloji: Pershkrim
Tema: Shqipëria
Autori: E.K
Shkolla: Albanët
Klasa: VI
Qyteti: Tirana
E-mail: mario_kulla@yahoo.com


Një fjalë e urtë thotë: “ Dashuria për atdheun është mbi të gjitha dashuritë”.Është më se e vërtetë. Kjo tregohet më së shumti në poezitë dhe prozat e shumta të rilindasve të shquar shqiptarë. Në vargjet e tyre shprehet dashuria e madhe për atdheun duke e krahasuar me nënën e tyre dhe me gjërat më të shtrenjta të jetës së tyre. Në ato vargje shprehet jeta e tyre në atdhe që ata ia kanë për nder. Cdokush që ka për të qënë qoftë edhe një ditë të vetme larg atdheut të tij ka për ta ndier shumë mungesën e tij, pasi do t’i kujtohen castet më të bukura të jetës së tij.
Atdheu, i vogël apo i madh, kjo s’ka rëndësi, është vendi ku ku ke lindur, ke hedhur hapat e para, ke thënë fjalën e parë në atë gjuhë dhe keni parë për herë të parë atë tokë. Atdheu është dicka e pakrahasueshme. Këtë e e dinë mirë ata që ndodhen larg atdheut të tyre. Dheu I huaj ku ata ndodhen nuk njgjason me atdheun e tyre prandaj dhe malli dhe dashuria për të dhe të afërmit që kanë aty.
Bregdetet, malet dhe një sërë bukurisë të tjera janë, nga më të bukurat në Ballkan dhe Europë. Liqenet, kanionet, lumenjtë, malet, fushat, me bukuri marramendëse dhe ku secila fsheh tërë ato fakte interesante. Tërë këto bukuri kanë shtyrë shumë turistë të huaj ose edhe shqiptarë që jetojnë larg që të vijnë në Shqipëri për të parë tërë këto bukuri cka e bën shumë të vizituar pasi numri I turistëve në vit është shumë I madh. Faktet interesante arkeologjike në Shqipëri kanë shtyrë shumë arkeologë të huaj të kryejnë studime në Shqipëri për të zbuluar qytetërime të vjetra Shqiptare.
Shqipëria ka një histori të njohur dhe të zgjeruar. Nga pellazgët, fisi më I vjetër në Europë, tek Ilirët të cilët kishin një territory shumë të zgjeruar e deri më sot tek pasardhësit e tyre, Shqiptarët. Nga një kulturë e panjohur deri një vend të pavarur dhe të formuar I cili tani festoon 100- vjetorin e tij. Jemi krenarë që jetojmë në një vend si Shqipëria, kemi lirinë tonë dhe kushte të mira për të jetuar. Me këtë kulturë e histori ne kemi se c’tu tregojmë vendeve të tjera, shkrimtarët e njohur në vendet e huaja si: Naim frashëri, A.Z.Cajupi, Gjergj Fishta e shumë rilindas të tjerë të cilët me vargjet që kanë thurur plot ndjenjë për atdheun e tyre, Shqipërinë, u kanë përcjellë cdokujt një emocion që i ka shtyrë ta duan më shumë atdheun e tyre. Për lufrat e shumta jetë a vdekje që janë zhvilluar në Shqipëri, shumë trima kanë derdhur gjak për t’i dhënë lirinë Shqipërisë. Ushtria më e madhe dhe e njohur është ajo e heroit tonë kombëtar, Gjergj Kastriot Skënderbeu, icili është ikona jonë kombëtare. Ai luftoi dhe udhëhoqi me trimëri ushtrinë e tij në shumë luftëra duke i dhënë një fitore të përhershme Shqipërisë. Ai ngriti për herë të parë flamurin e shqipërisë në shekullin XV, të cilin për herë të dytë e ngriti Ismail Qemal Bej Vlora në Vlorë më 28 Nëntor 1912. Flamuri ikuq icili simbolizon gjakun e derdhur të trimave dhe shkaba dykrenare e zezë në mes është simboli kombëtar bashkë me himnin një nga gjërat që na karakterizon.
Sot ne festojmë 100-vjetorin e të të qenit një shtet i lirë e i mosvarur. Kjo festë u mirëprit me dashuri nga shqiptarët dhe festimet ishin të shumta. Gjithsesi ne ende luftojme për një shtet të bashkuar

Vepra te ngjashme
Autori: Gresa Buqinca · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 28 Nëntori - Ditë e paharruar
Kjo datë simbolizon një ditë të paharruar për shqipëtarët për shkak se është dita ku ata fituan lirinë . Po me këtë datë të vitit 1443 heroi legjendar Gjergj Kastrioti - Skënderbeu ngriti flamurin " Kuq e Zi " në Krujë dhe ky flam...
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: clirimi i shqiperise
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është...
Autori: Valton Islami · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 28 nëntori
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën e pavarsisë së SHQIPËRISË.Pas shumë shekuj përpjekje e mundi ëndrra më e madhe e gjithë shqipëtarëve u bë realitet. Në karrocën e vjetër t...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Ardit · Lloji: Analize letrare · Tema: Vlora
Vlora mbetet një nga qytetet bregdetare më te bukura.Shumë pushues nuk kanë hezituar të vijnë në qytetin e bukur për shumë arsye. Për rivierën e mrekullueshme, ujin e kristaltë, historikun e qytetit.Bregdedi i Blores eshte i gjithi i paster ...
Autori: Klea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza e poezisë
Bagëti e bujqësi Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetëve më të shquar të kohës së Rilindjes.3 motivet kryesore të kësaj poeme janë:1.Malli për atdheun;2.Dashuria për natyrën;3.Misioni:Përhapja e Gj...
Autori: kristinastefa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per ndarjen e Shqiperisë
Copëtimi i Shqipërisë është një barrë e rëndë për kombin shqiptar, e cila ka shtyrë shumë atdhetarë që pas copëtimit të punojnë politikisht e me përpjekje të armatosur, për ribashkimin e kombit shqiptar.Që nga kongresi i Berlinit më ...
Autori: elizabeta alia · Lloji: Fjale te urta · Tema: atdheun
etoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S.Frashëri Nuk vlen asgjë të dashurosh, nëse vajtimi i ven...
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria e fshehur
Të kaluar dhe të pranishëm, antik dhe modern, të rinj dhe të vjetër, musliman dhe të krishterë, të pasur dhe të varfër, veri dhe jug, urban dhe rural, monarkist dhe socialist: ekstremet e shoqërisë shqiptare janë të gjalla, tensionet janë ...
Autori: albi · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale e urta
Kush ka vdekur për atdhe, nuk ka vdekur por ka le. Shqipe Jetoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S...
Autori: Erbuna HAJDARI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese për Atdheun tim
Atdheu im,vendi im,streha ime ku u linda e ku do vdes është Kosova. Qdo mergimtar e ka të vështirë të jetë larg vendit të tij, e leje më larg familjes,sepse është vendi ku mësuan të flasin e vendi ku hedhën hapin e parë e andaj e kanë t...
Autori: Gisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
PSE DUHET VIZITUAR SHQIPERIA? Sepse vendi yne gjithnje e me teper po behet terheqes per pushimet ne bregdet, apo per bukurite natyrore, pasurite arkeologjike etj. Edhe pse Shqiperia eshte vizituar shpesh nga te huajt, per te eshte shkruar shume rral...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Atdheu
Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli shqiptar bëhej bashkë dhe luftonte me një trimëri të madhe.Në mënyrë që brezi i ri të lindte i lirë.Popullin shqiptar gjithmonë e ka mbajtur g...




Komentet e fundit!

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Ja kjo po qe eshte ese. Bravoooo! Te lumte zemer! Jo ajo qe postoi LunaBita e klases se 7. Edhe ti qe je me e vogel se kjo goca di te besh nje ese. Bravo! Ke talent dhe nuk di se cfare te them. Flm per vemendjen dhe kohen tuaj!

Emri: Adonis
Email: adonis.vranovci@hotmail.com
Komenti: Shumë mire

Emri: Iliada
Email: ada17@hotmail.com
Komenti: a munesh me e shkrujt ni esse per "ILIRIA" ? sa per ket esen qe e ki shkrujt 'is veeery nice' vazhdo kshu se po na nihmon shum zmr ♡♡♡:-)

Emri: tringa
Email: tringa_@hotmail.com
Komenti: kjo ese eshte shume e bukur me pelqeu teper

Emri: erda
Email: blendadiona1@gmail.com
Komenti: njdonje tjeter

Emri: erda
Email: erda.erda@hotmail.de
Komenti: kishe najsen tjeter se qeto i kum dit

Emri: emi
Email: emi.koroni@hotmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: vjollca
Email: voci_r_78@hotmail.com
Komenti: shumme bukur bravo

Emri: sumeja
Email: sumeja_kosumi@hotmail.com
Komenti: nje ese te bukur per ismail Qemaili bej vlora

Emri: Eraermela
Email: Eraera@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur.te lumte :):D


Emri: sara
Email: sarapupriqi@gmail.com
Komenti: shume e bukur ! te lumte

Emri: sabrina
Email: sabrinaxhelaj@gmail.com
Komenti: shume ese e bukur. kot nuk behesh shkrimtar ke talent.

Emri: erla
Email: erla12@alblove.com
Komenti: bkr

Emri: bora
Email: bora@hotmail.com
Komenti: paske bo nji ese kot fare

Emri: ana
Email: ana@hotmail.com
Komenti: me pelqyeka shume kjo ese qe ke bere te lutem beje dhe nje tjeter me te bukur

Emri: kejsi
Email: kejsi@google.com
Komenti: shuuuuuuuuuuuuuummm bukur ku ka si kjo fantastike ne gjuhen italisht pollice in alto sepse jam ne itali hahahahahah keni inat ju te tjeret hahahahahahahahahahahahah plasni psikopeter

Emri: 111
Email: mm@info.al
Komenti:

Emri: mm
Email: mm@info.al
Komenti: m/

Emri: ana
Email: ana-dina@live.com
Komenti: shum bukur cfar pershkrimi per atdheun qe askujt nuk mud ti vije ne mend siashtu per femijet dhe keto gjera na duhen shume ne femijeve per ne shkolle. ju faleminderit!

Emri: Haxhia
Email: Haxhia-Haxhica@hotmail.com
Komenti: Shaum Mair e paske bo hallall te koftt...


Emri: FloriAnA
Email: floriana@yahoo.com
Komenti: shm "PART" ahahahhahahahahah

Emri: ilda
Email: ildahyka@hotmail.com
Komenti: paske talent ti mario,bravo ,me pelqeu shume eseja bej edhe ndonje ese tjeter per atdheun se ke shume fjalor te pasur

Emri: besa
Email: besa.mila@hotmail.com
Komenti: DUAJENI ATDHEUN - TE DUASH ATDHEUN SIKUR JE BASHK ME NENEN - TE MOS E DUASH ATDEUN JE PA NENE - DUJE ATHEUN SE SQHIPTARI TA lun Nonen

Emri: Ajo ChikKa
Email: Ajo_ChikKa14@hotmail.com
Komenti: Si fillim bukur ,por nga fundi nuk ka pasur nevoje te perdoresh histori .. Mendoj se historia ia ka hequr ate lezetin e dashurine qe kemi gjithsecili x atdheun..!!

Emri: Ajo ChikKa
Email: Ajo_ChikKa14@hotmail.com
Komenti: Bukur

Emri: fatma
Email: fatmayll @hotmail.com
Komenti: mire por se lexova fare hahahaha

Emri: laaaadf
Email: daffai@hotmail.com
Komenti: KE fundi e ke prish -.- ca ven pellazget

Emri: Isra Hasani
Email: ila@hotmail.com
Komenti: Skam komente me asnjeren dhe me as nnjerin

Emri: anesa
Email: `anesa94@live.com
Komenti: ska koment me asnjeren

Emri: elina
Email: elina-38@hotmail.com
Komenti: me pelqen shumm keto /


Emri: elina
Email: elina-38@hotmail.com
Komenti: me pelqen shumm keto /

Emri: sara
Email: sara-93@hotmail.com
Komenti: mepelqej isht shum e bukur dhe ishte e veqant

Emri: sara
Email: sara-93@hotmail.com
Komenti: mepelqej isht shum e bukur dhe ishte e veqant

Emri: asadad
Email: asdasf@hotmail.com
Komenti: qa karash

Emri: aioud
Email: derfjej@hotmail.com
Komenti: shum rak ahahhhhahhaha

Emri: a
Email: tjanakriss13@gmail.com
Komenti: /

Emri: ROVENAAA BRE
Email: albi--@outlook.com
Komenti: SHUM BUKUR

Emri: bnjhbhb
Email: topolaku@live.com
Komenti: bnvgghjkb/

Emri: keni
Email: cunikuksian@live.com
Komenti: shume shume bukur

Emri: Noki Lulgjuraj
Email: noki.lulgjuraj04@hotmail.com
Komenti: ky eshte hartim ejo histori


Emri: Adela
Email: arsellamce.al@gmail.com
Komenti: Shume bukur, bravo!!

Emri: fnghghu
Email: sagdgcfgh@yahoo.com
Komenti:

Emri: skyla byla
Email: skyla_byla@gmail.com
Komenti: eshte nje ese shm e bkr/

Emri: esi
Email: esi@hotmail.com
Komenti: :* :*

Emri: klodian
Email: klodianhasanpapa@live.com
Komenti: shume e varfer e ngarkuar shume perparoni sepse me duhen keto esete per atdheun ke shkolla dhe tani qe po ofron festa e shqiperise me duhen ne aktivitete do ju a kisha per nder faleminderit ne medyshje per te thene e mire

Emri: panda
Email: panda_lepri@gmail.com
Komenti: Sa e mir Të lumt ishte e përkryer Suksesee në të ardhmen

Emri: xhina
Email: xhina_0123@outlok.com
Komenti: mua me ka pelquer shum

Emri: arata
Email: aaa@live.com
Komenti: mire

Emri: aya
Email: aya-aya!@nahsyuh.de
Komenti:

Emri: dajana
Email: dajana@yahoo.com
Komenti: eseja eshte e bukur po nuk eshte e vertete sepse ne mezi presim telargohemi nga ky vend te shkojme ne nje vend me te zhvilluar


Emri: dafina
Email: dafina-qorri@hotmail.com
Komenti: mir qe ti je perpiqur

Emri: ella
Email: ledialedi12@yahoo.com
Komenti:

Emri: leyla
Email: leyla tekin@live.com
Komenti: Emrin e paske fallco budallaqe FUCK/

Emri: gold ag
Email: gold_ag@hotmAIL.vom
Komenti: shum mir

Emri: Alban
Email: albidini-123@hotmail.com
Komenti: keto ese mua shum me pelqyen jane te mrekullueshem

Emri: Melita
Email: albidini-123@hotmail.com
Komenti: Me pelqeu shum kjo ese jeni te mrekullueshem

Emri: Albina
Email: binushka@live.com
Komenti: Me të vërtet e përkryer ju lumt

Emri: tyuio
Email: bgg@live.com
Komenti: shum e mir

Emri: Anita
Email: anita.aa@zbavitu.net
Komenti: Ketu postohen shum ese te mira

Emri: ELISA ASLLANI
Email: LISA_LISA_15@LIVE.COM
Komenti: QENKA E MREKULLUSHME ESEJAAA


Emri: eliza
Email: liza-10@live.com
Komenti: shum e mir eseja veq vazhdoni

Emri: Oki
Email: Oki_kafenejajone|@hotmail.com
Komenti: Atdheu im është i vetmi vend në botë, ku udhëheqësin e duan më shumë se udhën! *** Atdheu im është i vetmi vend, ku njerëzit u këndojnë këngë dhe himne dashurie udhëheqësve që në të gjallë të tyre dhe udhëheqësit shkojnë mes rapsodëve me buzë në gaz dhe të veshur me antiplumb. *** Atdheu im, ku kryetarët e partive zotohen solemnisht që në rast humbjesh të zgjedhjeve të japin dorëheqjen dhe qëndrojnë në majë të partive qysh prej 23 vjetësh. *** Atdheu im është i vetmi vend, ku po të bësh një sondazh të sinqertë njerëzit do të preferonin që nga ajo kohë, më mirë t’u kish mbetur komunizmi se sa u mbetën komunistët! *** Atdheu im është i vetmi vend në botë, ku në karrigen më të lartë të parlamentit, gjen edukatën më të ulët! *** Ësht’ vendi ku po të shkosh e të zgjosh pa pritur kryetarët e shtatëdhjetë e ca partive, duan kohë të mbledhin mendjen që të të përgjigjen në cilin koalicion zgjedhor janë ato ditë!

Emri: loqka
Email: hhhh.hhhhh_DFF@hotmail.com
Komenti: thenks mki pshtu me kit ese e mora se neser kam per ta uquar neshkoll love veq vazhdoni

Emri: Ana
Email: janaaana228@hotmail.com
Komenti: Shume bukur

Emri: aleksandra
Email: aleksandrapiligriu@ymail.com
Komenti: klo ese me pelqen shume te le me mbresa eshte e persosur

Emri: igla
Email: mucaigla@yahoo.com
Komenti: shume shume e bukur eseja me pelqen

Emri: lila
Email: lil@homail.live
Komenti: Ese jash. mase e bukur

Emri: lona
Email: lona-lona@live.com
Komenti:

Emri: lona
Email: lona-lona@live.com
Komenti:

Emri: busejna
Email: busejna_murati@hotmail.com
Komenti: mua me pelqen shum ju lumy edhe proza ishre shum e bukur


Emri: droga
Email: xhananlopa@yahoo.com
Komenti: Super

Emri: emili
Email: emili@yahoo.com
Komenti: sh e bukur un i bej me te bukura gjithsesi (hahah mos e merrni per keq

Emri: sarah
Email: zeshkane03@live.com
Komenti: Shuuuum te bukura vargjet.tamam temw perrr hartimm##*/%/(#//*/-%:#+@++#

Emri: sina aliji
Email: sinaaliji @ hotmail.com
Komenti: Shummmm bukur

Emri: sina aliji
Email: sinaaliji @ hotmail. com
Komenti: Shummmm bukur

Emri: dona
Email: vildona_girl@hotmail.com
Komenti: atheu eshte vendlindja yte dhe duhet ta duash ate!!!:♥:{sun}

Emri: lila
Email: lila@homail.live
Komenti: shumeeeeeeeeeeeeeeeeee te bukuraaaaaaaaaaaa

Emri: lila
Email: lila123@hotmail.live
Komenti: shume e bukur ishte fjala e urte!

Emri: El...
Email: elmira_borbara@hotmail.com
Komenti: me pelqe por pak me shum aty kur gjysh stergjy.....

Emri: mesut
Email: mesut_jigt@live.com
Komenti: shu shum bukur me pelqeu shummmmmmmmmmm


Emri: xdgfdfsxxgs
Email: sdfghj@sssdgf.com
Komenti: 17 bejn

Emri: Albesa Asani
Email: albesa_besa@hotmail.com
Komenti: Shuuumm te bukuraa ju lumtee

Emri: ilirjana
Email: ilirjana.123@HOTMAJL.COM
Komenti: fuck you bich

Emri: shpresa
Email: shpresa.12@live.com
Komenti: very nice I like this very much veq vazhdoni keshtu a mundeni te ma shruani nje ese per shkollen por edhe me tipare

Emri: Ariana
Email: arianamuqaj@hotmail.com
Komenti: Ju lumte eshte nje ese shum e bukur

Emri: ANONIM
Email: ANONIM@ANONIM.com
Komenti: ja keni qi nanen mut e keni ba

Emri: havush
Email: havush.halili@live.com
Komenti: ava vaaaa kometa pru ni thes napolitanka se shum fort e paske bo qit ese avavava

Emri: stela
Email: stela_12@live.com
Komenti: me pelqejn shum keto esse

Emri: bllablla
Email: na-jena-1@hotmail.com
Komenti: bravo mut e keni bo

Emri: Lavdim
Email: dimi_harro@mos u thirr.kurrr
Komenti: me pelqejn shuum keto ese un i marr ato qa me thot mesuesja ti bej faleminderit shuum jeni te persosur


Emri: erina
Email: erina-@live.com
Komenti: shum te bukura jane keto poezi shum jane te bukura un keto poezi i dua shum

Emri: agon
Email: goni-051@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: Valmira
Email: Valmira_love@hotmail.com
Komenti: Hiq ame ka pelquer

Emri: Anesa
Email: anesapink@live.com
Komenti: Jeni te persosur kur e shkrujta me zgkedhem mat miren ne klas flm shum:)

Emri: Leonita
Email: Florentina_13@live.com
Komenti: Me Pelqen Shum Kto Poezi

Emri: Doda
Email: doda_4@live.com
Komenti: Shum bukur eseja

Emri: esi
Email: esi@hotmail.com
Komenti: very beautifullllllllllllllllllllllllll

Emri: fatime
Email: fatime-22@zbavitu.com
Komenti: shume e bukur me pelqen!

Emri: azemine
Email: azemine-ajlin@hotmail.com
Komenti: Nje ese shum e mir dhe vazhdoni te shkruani edhe tjera ese te mrekullueshme

Emri: LEYLA
Email: leyla.tekin@live.com
Komenti: MUA SHUM ME PELQEJN KETO ESE VAZHDONI TE SHKRUANI JENI TE MREKULLUESHEM ME DASHURI LEJLA


Emri: largeta bytyqi
Email: getaa_99@hotmail.com
Komenti: me pelqejn shuum keto ese un i marr ato qa me thot mesuesja ti bej faleminderit shuum jeni te persosur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com