Data e postimit: 2013-06-06 18:34:57
Lexime: 5552
ne kruje
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Nje kale pa kalores
Autori: donita osmanollaj
Shkolla: Zenun Cocaj
Klasa: 6
Qyteti: Prizren
E-mail: donita@hotmail.com


“Nje kale pa kalores”
Ne muzgun e nje dite vjeshte Kruja po festonte. Po festonte fitoren kunder Perandorise Osmane, kunder sulltanit qe hante veten me dhembe dhe habitej si Skenderbeu me 20,000 mije ushtare e kalores e kurse une me 150,000 mije ushtare nuk e munda. Pse…Pse!? Vazhdimisht ia bente vetes kete pyetje Turperohej nga vetja sepse e quante Arberine toke Osmane akoma pa filluar lufta… Trumcaket I peshperitnin mbi tenden e tij te mendafshte se Kruja nuk ka zot tjeter veç Skenderbeut (Gjergj Kastrioti). Si ke ardhur ashtu do te kthehesh me humbje te madhe I thonin ata. Turperohu para ushtareve te tu qe te kane mbetur.Gjersa ne Kruje po binin daullet andej pari kaloi nje kale pa kalores.Te gjithe njerzit mahniteshin nga bukuria e atij kali qe hingellonte ne vetmi sepse I zoti I ishte vrare nga sulltani I urryer. Ishte e quditshme qe njerez nga te gjitha vendet qe ishin kunder sulltanatit turk vinin e luftonin per Arberine.Ne te kaluaren edhe grate luftonin por kishte edhe qe prisnin te shoqet ne shtepi dhe disa nuk ktheheshin, shamite e tyre nuk thaheshin nga lotet per te shoqet e nenave nuk su thahej syri per te bijte.Lotet e tyre nuk derdheshin kot e kudo, derdheshin ne Arberine e pashueshme. Krijoheshin lumenj qe ne ta pinin trimat e heronjte.Krijoheshin rrufe qe gjuanin ne pallatet e Top Kapuas (Stambollit) qe hante e pinte sulltani. Ai kale mallkonte turqit qe ia vrane te zotin. Por fundja lufta keshtu eshte sepse pa te vrare nuk ka liri.Ku nuk derdhet gjak nuk ka liri. Ku nuk derdhet gjak trimash si ne Kruje e gjithe trojet Arberore, ne ate vend ka vetem erresire dhe roberi…

Vepra te ngjashme
Autori: megi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: skenderbeu
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Skenderbeu shenon nje nga faqet me te ndriturate historise sone kombetare.Skenderbeu hyri ne histori si nje figure me vlera te medha kombetare e nderkombetar...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Hartim · Tema: Liria
Ne luft Kosova pesoi shume humbje. Humbi rinin dhe rimat me te dalluar, humbi gjysmen e shpirtit dhe shpreses. Nga kjo lufte humben shume familje me miliona te vdekur e te zhdukur. Me miliona nena qe po qanin, e po prisnin duke shikuar ne dritare. Po pris...
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Gjeagjeze
Kush derrmoi otomanet Turperoi Sulltanezine Kush bashkoi SHqipetaret Dhe nderoi Arberine GJERGJ KASTRIOTI(SKENDERBEU)
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria fjala me e bukur e fjalorit tim
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerezore. kur e permend kete fjal shum gjera me bredhin ne mendime.me se miri e din shqiptaret se cfare do te thot kjo fjal.skenderbeu luftoi tere jeten e tij ...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Biografia e skenderbeut
Gjergj Kastrioti ishte djali më i vogël i Gjon Kastriotit dhe i princeshës Vojsava, fëmija i fundit midis 4 djemve dhe 5 vajzave. Mendohet se lindi më 6 maj 1405 në Mat. U mor peng si nizamë pas thyerjes së të atit nga Sulltan Murati më 1421 dhe...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese informuese · Tema: skenderbeu
Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer sintetizon nje epoke te tere historike qe mori emrin e tij;luften nje shekullore kunder pushtuesit osman.Ky emer perfaqeson nje dyluftim per liri dhe mbrojt...
Autori: elena kullejsi · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
njehere ishin nje gomar dhe nje kale te cilet pronari i conte heret ne mengjes ne qytet per te blere apo per te shitur.njehere pronari i kishte vendosur me shume peshe gomarit dhe kalit me pak.gomari iu lut qe ta ndihmonte por kali mendjelehte nuk pranoi....
Autori: kejsi · Lloji: Tregim · Tema: gomari dhe kali
Nje njeri kishte nje kale dhe nje gomar.Kur njehere ishin duke udhetuar,gomari i tha kalit :Merr pak prej barres time ,te lutem ,qe te mbetem gjalle.Kali nuk e digjoi.Keshtu gomari , nga lodhja e tepert , u rrezua dhe ngordhi.I zoti mandej ja ngarkoi tere...
Autori: nobody · Lloji: Analize letrare · Tema: kali i trojes
KALI I DRUNJTE ANALIZA LETRARE Kali i drunjte eshte mitilogji greke e shkeputur nga Odiseja.Teksti te le nje shije te hidhur pasi e lexon.Te le pershtypjen se kohet e meparshme nuk jane ndryshe nga sot ne lidhje me morlalet ,intrigat ,misticizmin etj....
Autori: B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 70 vjetori i clirimit
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ku jane. Sepse gjithe secili nga ne bashkepunoi per te fituar ate qe te gjithe e duan “Lirine”. Pra sot , Shqiperia feston 70 vjetorin e clirimit. Trim...
Autori: Firdeus Shkalla · Lloji: Ese filozofike · Tema: Histori ne gjethe
Nje fasade ku cdo gjethe permban nje histori ,sa here leviznin nga era, ato po flisnin ,po drridhen nga feshferimat e qytetit, te degjuara nga ato autoparlante qe te shfaqen si dylbi. Nje shtepi ku cdo gjethe kishte si atribut te ishte nje spiun , nje ...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjaku e Flamuri
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti e derdhi gjak pse kosova nuk e kishte lirine e vet.Pse?Ai gjak nuk u derdh per kot ai gjak i deshmoreve...Toka u be e kuqe por ne nuk e harrojme se qna ka...
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Njerzit qe vdeken per liri
Njerzit qe luftuan, njerzit qe jeten e tyre e sakrifikuan, jane ata po,po,jane heronjet tane qe armikut gjithmone i dolen ball. Ne vend te loteve nga syte e nenave po rrjedh gjak e ne ato pika gjaku shihet krenaria e merzia per bijte e tyre q...
Autori: Korab Bajqinca · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Në Këtë ese përshkruhet me fjalë të shkurta Gjergj Kastrioti Skënderbeu
Skënderbeu ose Gjergj kastrioti.një luftëtarë i madh shqiptar,fëmijërinë e kaloi në krujë.Tanimë e njohin të gjithë dhe kanë respektë për të,sidomos sheshi ka marrë emrin Gjergj Kastrioti Skënderbeu po dhe përmendorja e tij është në ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com